állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

ügyfélszerzési specialista (szenior akvizítor) - pécs / 7626 Pécs, Búza tér 6/a.

Téged keresünk ha, készséged vagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten, képes vagy kidolgozni és végrehajtani az akvizíciós akciótervet, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket, szívesen működsz együtt az ügyfélpontjaink tanácsadóival, hogy az új ügyfelet teljes körűen szolgáljuk ki, szívesen utazol, és szereted, ha rugalmas keretek között végezheted a munkád,

ügyfélszerzési specialista - tatabánya / 2800 Tatabánya, Szent Borbála tér 2.

Téged keresünk ha, készséged vagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten,, képes vagy kidolgozni és végrehajtani az akvizíciós akciótervet,, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket,, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket,, szívesen működsz együtt az ügyfélpontjaink tanácsadóival, hogy az új ügyfelet teljes körűen szolgáljuk ki,, szívesen utazol, és szereted, ha rugalmas keretek között végezheted a munkád.,

ügyfélszolgálati munkatárs - debrecen / 4024 Debrecen, Piac utca 52.

Ha szeretnél Magyarország egyik vezető pénzintézeténél, fiatalos, jó hangulatú csapatban, komoly és felelősségteljes munkát végezni, tedd próbára magad nálunk! Igazi, XXI. századi, digitális környezetben várjuk olyan leendő kollégánk jelentkezését, aki: sikerorientált, motiválja, ha segíthet másokon, képes önállóan dolgozni, emellett igazi csapatjátékos, határozott, asszertív kommunikáció jellemzi mind szóban, mind írásban, munkáját az információk gyors értelmezése és feldolgozása jellemzi, eközben pontos és precíz, magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik, minimum középfokú végzettséggel rendelkezik, képes több műszakban dolgozni, biztosítva ezzel telecenterünk folyamatos üzemelését, Feladataid az alábbiak lesznek: bankunk termékeinek és szolgáltatásainak megismerése, az információk készségszintű használata, a telefonon, e-mailben érdeklődő ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása, panaszkezelés, Ha úgy érzed, a fentiekben Te egy igazi etalon vagy, nálunk a helyed! Nem gond, ha nem dolgoztál még call centerben, mi az alapoktól felkészítünk, a többi csak rajtad múlik! Tanfolyamunk végeztével teljes körű komplex tudású banki ügyintéző fog válni belőled.

üzemeltetési szakreferens / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: műszaki hiba- és igénybejelentések első körös fogadása, elemzése;, bejelentések műszaki ellenőrzése, folyamatos műszaki tájékoztatás;, telefonos támogatás nyújtása a bejelentők részére , a hiba és igény kezelési rendszerben a bejelentések rögzítése, hibajegyek adminisztrációjának teljes körű vezetése, hibajegyek kiosztása belső kollégák és külső szolgáltatók felé, vagy intézkedés saját hatáskörben;, teljesítés státuszának pontos nyomon követése, műszaki havária helyzetek teljes körű kezelése, ehhez kapcsolódó helyszíni kivitelezési munkálatok koordinálása, kisebb felújítási projektek teljes körű kezelése;, adminisztrációs feladatok, dokumentumok, nyilvántartások, adatbázisok pontos és naprakész kezelése;, épületfelügyeleti rendszerek monitorozása és kezelése, minden esetben teljes körű helyettesítés ellátása az üzemeltetési szolgálat munkatársai között.,

üzleti elemző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

téged keresünk, ha aktívan részt kívánsz venni a biztosító digitalizációs fejlesztéseiben (Ügyfélportál és Mobilalkalmazás) Javaslatot teszel a biztosító Ügyfélportáljának továbbfejlesztésére., Kidolgozod a fejlesztések elindításához szükséges üzleti igényeket, egyezteted azokat az érintett üzleti területekkel és prezentálod az igényeket az IT fejlesztők felé., Az üzleti igények kidolgozása során feltérképezed az érintett üzleti folyamatokat és szükség esetén javaslatot teszel a módosításukra., Nyomon követed a fejlesztések megvalósítását, megtervezed az átvételi teszteket, létrehozzod a teszteseteket és elvégzed a tesztelést., A fejlesztések alapján aktualizálod az Ügyfélportál felhasználói kézikönyvet.,

üzleti intelligencia szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A szakterület feladatai: biztosítja a Bankcsoport rendelkezésre álló adatvagyon kihasználását, projektekben vesz részt, biztosítja, hogy a projektek során keletkező információk a közös adatvagyon részei legyenek, támogatja a Bank különböző területeit az adatvagyon használatában (Marketing, Kontrolling, Kockázatkezelés, Jelentésszolgálat, stb), felügyeli az integritását, adatvagyon-kezelést és adatminőségét, biztosítja a sztenderd definíciók szerinti “One Language” elvet,

vállalati ügyféltámogató munkatárs - videós & telefonos kapcsolattartás / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: ügyfélazonosítás elvégzése videóhívás keretében, időpont egyeztetés videós azonosításra, videóhívások utólagos négyszemes ellenőrzése, alkalmanként részvétel bejövő vagy kimenő hívások lebonyolításában, kollégákkal, társosztályokkal való együttműködés, banki alkalmazások kezelése, munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése, belső banki szabályzatok, jogszabályok ismerete és betartása,

vezető banki tanácsadó (jelzálog hitel) - nyíregyháza / 4400 Nyíregyháza, Luther utca 3.

Hogyan fog telni egy napod? vezető tanácsadóként felelsz a csapathoz tartozó e2e értékesítésék határidőben történő hitelbírálatáért és a hitelezési döntésért, rendszeres fejlesztéssel és coachinggal biztosítod a tanácsadók szakmai felkészültségét, a csoportban dolgozó kollégákat motiválod, szükség esetén karrier tervet állítasz össze a számukra, minden hívásban, tárgyalásban az értékesítési lehetőséget beazonosítod; mindennapjaid része a proaktív értékesítés és keresztértékesítés illetve gyéb ügyféligények felmérése, átirányítása egyéb tanácsadói területekre, ügyfél akvizíció, partner akvizíció,

vezető banki tanácsadó (jelzálog hitel) - szeged / 6720 Szeged, Széchenyi tér 9.

Hogyan fog telni egy napod? vezető tanácsadóként felelsz a csapathoz tartozó e2e értékesítésék határidőben történő hitelbírálatáért és a hitelezési döntésért, rendszeres fejlesztéssel és coachinggal biztosítod a tanácsadók szakmai felkészültségét, a csoportban dolgozó kollégákat motiválod, szükség esetén karrier tervet állítasz össze a számukra, minden hívásban, tárgyalásban az értékesítési lehetőséget beazonosítod; mindennapjaid része a proaktív értékesítés és keresztértékesítés illetve gyéb ügyféligények felmérése, átirányítása egyéb tanácsadói területekre, ügyfél akvizíció, partner akvizíció,

vezető univerzális tanácsadó / 3100 Salgótarján, Fő tér 4.

Hogyan fog telni egy napod? Vezető univerzális tanácsadóként az ügyfélponton dolgozó univerzális tanácsadók munkájának koordinálásával, kimagasló értékesítési tevékenységed által a munkatársak szakmai támogatásával, fejlesztésével, az ügyfélpont szabályos működésének ellenőrzésével, operatív tevékenységének összefogásával, szabályozásban bekövetkezett változások nyomonkövetésével, munkatársak tájékoztatásával,, felismered és megérted a lakossági, valamint a kis-és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod számukra a legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét--, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben,

/ 3980 Sátoraljaújhely, Petőfi utca 3.

Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,