állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

junior sap rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

közreműködés a S4 HANA HCM és TRAVEL modulok fejlesztésében a K&H csoport SAP rendszerében, a havi törvényi követések kezelése HCM és TRAVEL modulokban, az általad is koordinált modulokhoz kapcsolódó fejlesztési, módosítási igények felmérése, megvalósítása, a fejlesztések tesztelése és annak megszervezése, a K&H csoport SAP rendszerében felmerült hibák elemzése és elhárítása, szoros együttműködés a HR, Jövedelemelszámolás és egyéb üzleti területekkel, külső fejlesztések esetén kapcsolatottartás a szállítókkal,

junior sre support engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities focus on the day-to-day operations and everything related to keeping the systems running stable and cost efficient.

kapcsolattartó asszisztens - békéscsaba / 5600 Békéscsaba, Szent István tér 5.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, aktív és passzív termékekkel kapcsolatos szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, folyamatos együttműködés az asszisztensi és kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása,

kapcsolattartó asszisztens - kkv szegmens / 1024 Budapest, Margit körút 43-45.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása,

kapcsolattartó asszisztens - szolnok / 5000 Szolnok, Kossuth Lajos utca 18.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, aktív és passzív termékekkel kapcsolatos szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, folyamatos együttműködés az asszisztensi és kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása,

k&h karrierstart! program / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Indítsd be a karriered nálunk! Tehetségeknek szóló 12 hónapos rotációs programunk során különböző üzleti területeken próbálhatod ki magad és átfogó képet kaphatsz egy innovatív bank mindennapjairól.Az első hat hónapban megismerheted a lakossági és vállalati hálózat működését, majd a második félévben Te választhatsz két további csapatot, ahol tovább fejlesztheted a képességeidet.A program során valós üzleti kihívásokkal találkozol, és az itt szerzett tapasztalataidat, illetve innovatív ötleteidet negyedévente a felsővezetésnek prezentálhatod. a program során.. 1 év alatt a bank kiemelt üzleti területeit ismerheted meg, valós, kulcsfontosságú szakmai projektek várnak rád, inspiráló mentorok és csapat támogatnak a fejlődésben, kiemelt támogatást kapsz a karriered elindításában egy stabil, innovatív vállalatnál, , ezt a programot neked találtuk ki, ha már csak fél éved van hátra az egyetemen vagy nemrég végeztél gazdasági/pénzügyi szakon és még nincs 2 év szakmai tapasztalatod, tele vagy ötletekkel, amiket megvalósítanál, sikerre vágysz egy változásokkal teli környezetben, a gondolataidat angolul is tudod képviselni, ,

kockázatvállaló / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Kis- és középvállalati biztosítások kockázatelemzése, kockázatvállalás;, Biztosítási szerződések létrehozása;, Esetenként egyedi szerződések kidolgozásában való részvétel;, Részvétel a termékfejlesztésben, kockázatvállalási, tarifálási rendszerek kidolgozásában;, Helyszíni szemlék megállapításainak elemzése;, A kockázatvállalás és szerződésadminisztráció tevékenység elemzése alapján fejlesztési javaslatok készítése;, Társterületekkel, eladási csatornákkal való kapcsolattartás.,

korai kintlévőségkezelő (teljes- vagy részmunkaidőben) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bank Zrt. korai behajtás területre keres munkatársat elmaradásban lévő ügyfeleinek telefonos megkeresésére teljes munkaidőben, vagy részmunkaidőben (napi 6 óra).   feladatok, amik rád várnak:  telefonos kapcsolatfelvétel elmaradásban lévő ügyfelekkel, kapcsolódó adminisztráció ellátása, a főosztályra vonatkozó, banki szabályzatokban meghatározottak maradéktalan betartása és végrehajtása, ügyfél reklamációk kezelése, kérdéseik megválaszolása, regisztrálása és a vonatkozó bejövő hívások kezelése, szoros együttműködés és kapcsolattartás társosztályokkal,

linux system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. The Interchange team is part of the KBC Services & Infrastructure department. In this team we provide the service to interchange data between business applications by managed file transfer within KBC Group (internal gateway) and external partners (external gateway). The team is responsible for building file transfer frameworks and the necessary tooling to automate and manage file transfer. It also takes care of internal and external file transfer setups for our customers.

linux system expert / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria.

m365 változáskezelési gyakornok / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Csatlakozz a jövő digitális alakítóihoz – legyél M365 Változáskezelési Gyakornok! Szeretnél valódi hatást gyakorolni a digitális munkakultúra fejlődésére? Érdekel, hogyan lehet a Microsoft 365 eszközeit úgy bevezetni és használni, hogy az valódi értéket teremtsen a felhasználók számára? Akkor nálunk a helyed!A Stratégia, transzformáció és innováció igazgatóság M365 változáskezelési csapata olyan lelkes, tanulni vágyó gyakornokot keres, aki szívesen mélyülne el a Microsoft 365 világában, és aktívan hozzájárulna a felhasználói élmény fejlesztéséhez. Miben számítunk rád? Tudásanyagok, cikkek és útmutatók készítése a Microsoft 365 alkalmazásokhoz (pl. Copilot, Teams, OneDrive, SharePoint), Tréninganyagok fejlesztése és naprakészen tartása, Felhasználói és technikai riportok készítése – adatokból érték!, Online tréningek tartása, ahol te segítesz eligazodni a digitális térben,

market risk data warehouse specialist / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Your tasks: you will be a key part of the sharp expert team representing local Market Risk in a groupwide database integration project, translate ALM and liquidity risk related business needs to structured data requirements, end-to-end support from front office systems through local and group datawarehouse until target calculation engines, safeguard market risk related data quality in various points of the data flow, specification, testing and administration of necessary developments,

middleware rendszergazda (mq, ibm ace) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Mik lesznek a feladataid? middleware rendszerek karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, a middleware rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás ezen rendszerekkel kapcsolatban a bejelentett hibák javítására, a rendszerrel kapcsolatos-, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel a middleware (message queueing) rendszerekkel kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,

nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik Rád várnak: a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása, a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása, a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása, döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása, hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése, banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése, csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése, adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása, aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés,

nem-pénzügyi kockázatok vezetője / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A munkakör célja a Bankcsoport működési kockázatainak mérésével és csökkentésével kapcsolatos tevékenységek összefoglalása, szakmai irányítása, koordinálása különös tekintettel a KBC-vel, valamint a nemzetközi és hazai felügyeleti és szabályozó intézményekkel (ECB, MNB stb.) való kommunikációra és együttműködésre, mint második védelmi vonal. Feladatok, amik Rád várnak: a működési kockázatokkal kapcsolatos, a KBC kockázatkezelési stratégiájához illeszkedő stratégia irányelvek és operatív megvalósítás kialakítása és végrehajtása, az ennek alapján végzett rendszeres önértékelések irányítása és koordinációja, a belső kontrollrendszerek hatékonyságának felügyelete és fejlesztése, a Bank Üzleti Hatástanulmány (BIA - Business Impact Analysis) és az Üzletmenetfolytonossági Terv (BCP – Business Continuity Plan) összeállításának koordinálása és a Krízis Manager irányítása, a működési kockázatok azonosítása, az ezzel kapcsolatos rendszeres és eseti tevékenységek, cselekmények és a működési kockázati információkat tároló rendszer (GRACE) feltöltésének tervezése, koordinációja, a mindenkori Működési Kockázatkezelési Keretrendszer módszertani elemeinek átültetése és azok helyi implementációjának működtetése, független szakértői vizsgálatok lefolytatása, az üzleti kezdeményezések és a kockázati válaszok működési kockázati szempontú szakértői véleményezése, rendszeres összefoglaló jelentések készítése az Igazgatóság, Ország Bizottság, K&H Bank Vezetői Bizottság, Tőke és Kockázati Felügyeleti Bizottság (CROC), illetve a BCM Bizottság részére, illetve a BCM Bizottság melletti titkársági teendők ellátása, a terület – mint másod szintű védelmi vonal – felelős a K&H Biztosító működési kockázatkezeléséért és jelentések készítéséért, veszteség adatbázis (Glory) kezelése, felügyeleti jogkör ellátása, adatminőség és lefedettség biztosítása, a veszteségek alakulásáról szóló jelentések készítése, szakmai irányítás és képzés biztosítása a K&H leányvállalatok, valamint a Bankon belüli területek helyi működési kockázatkezelői részére (LORM), új termékek és szolgáltatások bevezetése előtt azok kockázatelemzése, javaslatok megfogalmazása, kapcsolattartás felügyeleti szervekkel, auditorokkal, a KBC releváns szervezeti egységeivel,

operációs ügyintéző - atm elszámolások (kölcsönzött munkaviszony) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Csatlakozz diákként a K&H Bank csapatához és szerezz releváns szakmai tapasztalatot!🚀 főbb feladatok: ATM készpénzkészlet elszámolás rögzítése Apollo rendszerben, ATM eltérési fájlok készítése, eltérések rendezése, statisztika készítési feladatok, adminisztratív feladatok elvégzése,

operációs ügyintéző - deviza fizetések (limitmenedzsment - kölcsönzött munkaviszony) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. feladatok, amik rád várnak: Vostro bankos megbízások fedezetellenőrzése, kapcsolattartás társterületekkel ,

operációs ügyintéző - forint és deviza fizetések (kölcsönzött munkaviszony) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Forint és deviza területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát az alábbi feladatra: pénzügyi megbízások feldolgozása, ellenőrzési folyamatokban való közreműködés ,

operációs ügyintéző (hitelfeldolgozás) - kiemelt hitelfeldolgozás / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: feldolgozás (tranzakciók/törzsadatok rögzítése, ellenőrzése), igazolások, értesítők készítése, kiküldése, egyeztetések, számla ellenőrzések, adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése, kivételkezelés, hibajavítás, reklamáció,

operációs ügyintéző - hitelfeldolgozás (kölcsönzött munkaviszony) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Hitelfeldolgozás területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát.feladatok, amik rád várnak: feldolgozás (tranzakciók/törzsadatok rögzítése, ellenőrzése) , igazolások, értesítők készítése, kiküldése , egyeztetések, számla ellenőrzések , adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése , kivételkezelés , hibajavítás , reklamációk kezelése ,