állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

head of funds transfer product development / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Main tasks business owner of funds transfer related projects of the bank (platform consolidation, Qkvik, Sepa Instant, SWIFT ISO….), organise and oversee regular product managment tasks of the business line, prepare and present strategic decision making risk assessment materials along the business line, SPOC to group payment expert forum, represent K&H in professional organisations, manage product development unit of 4,

helyi képviselő - biztosítás értékesítő / országosan bárhonnan pályázható

helyi képviselőként feladatod lesz a lakossági és vállalati biztosítási termékeink értékesítése

helyi működési kockázatkezelő (lorm) - daily banking / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

a működési kockázatkezeléssel kapcsolatos feladatok koordinálása, ezen kockázatok felismerése, értékelése, kezelése, illetve csökkentése a fenti folyamatok tekintetében, ehhez kapcsolódóan kommunikáció más – működési kockázatok kezelésében részt vevő - szervezeti egységekkel és szakterületekkel, a Napi pénzügyek, betétek és befektetések igazgatóság helyi működési kockázatkezelő (LORM 2) munkájának támogatása, a KBC Csoport módszertana alapján a működési kockázatkezelés megfelelő szintjének biztosítása, különös tekintettel:, a számlafolyamatokra, a készpénzellátásra, illetve a befektetési és megtakarítási szolgáltatásokra, a fenti end-to-end folyamatokat érintő üzleti döntések kockázataira és a kockázati döntésekre (kockázat elfogadás, akció tervek stb), az alkalmazott kontroll megoldások (dizájn) megfelelőségére és hatékony érvényesülésére, a működési és reputációs kockázatok konzisztens kezelésének biztosítása az end-to-end folyamatok egészében, a kockázatkezelés minőségének és hatékonyságának folyamatos vizsgálata, javító intézkedések kezdeményezése és azok teljesülésének nyomon követése, a munkatársak kockázattudásának növelése érdekében támogatás és tréning nyújtása a folyamat résztvevőinek, felelősség a kockázati adatok megfelelő minőségéért beleértve a kockázati alkalmazások adatait,

ict controller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. The Budget & Capacity Management team is part of the Finance Department of IT. People are located in Belgium, Czech Republic and Hungary, and we all have international responsibilities.We are looking for an ICT Resource Manager with financial, controlling mindset to join our friendly team in Hungary.

incidens és probléma menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Informatikai alkalmazásokkal és infrastruktúrával kapcsolatosan felmerülő hibák kezelésének koordinálása, illetve szükség szerinti kommunikáció és eszkaláció. A felhasználói rendszerek üzemeltetésének szakértői támogatása a biztonságos banküzem, valamint a banki felhasználók és külső ügyfelek magas szintű informatikai kiszolgálása érdekében.. Az incidensek alapján statisztikák készítése, nyomon követés. Az incidensek során felmerülő problémák gyökérokának a felderítése és végleges megoldásának koordinálása, valamint proaktív probléma management támogatása. Napi feladatok: magas prioritású incidensek koordinálása, incidens eszkaláció és kommunikáció, incidens riportok elkészítése, incidensek utókövetése, proaktív javaslattétel a jövőbeni helyes működés, valamint az operációs kockázat csökkentése érdekében, részvétel az incidenskezelés során felmerülő problémák utólagos elemzésében, valamint az ezek elkerülésére irányuló akciótervek létrehozásában, probléma jegyek rögzítése, koordinálása, riportolása, problémákkal kapcsolatos megoldói területek, beszállítók közötti koordináció, problémák proaktív beazonosítása, incidens trendek, monitoring rendszerek segítségével, incidens- és probléma menedzsment folyamat fejlesztés, a Bank üzemeltetésének folyamatossága, zavartalansága érdekében tevékenységi körében rendszeres készenlét rendelhető el,

információbiztonsági koordinátor - szállítói kockázatok / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A pozíció főbb feladatai: Szállítói kockázatmenedzsment (kockázatelemzések végzése, azonosított kockázatok kommunikációja és nyomon követése), Beszállítói kockázatelemzések határidőre történő elvégzése, Együttműködés a társterületekkel, Együttműködés a beszállítókkal, Külső auditokban való aktív részvétel, Jelentések készítésében való együttműködés,

innovation project manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: a K&H Bank által indított innovációs projektek vezetése, szoros együttműködés a megrendelő területtel, üzleti/belső workshopok és fókuszcsoportos interjúk szervezése, facilitálása, ezen workshopok szükségességének felismerése, megbeszélések szervezése, facilitálása, utókövetések elvégzése, teljeskörű stakeholder management, projekt feladatok tervezése, nyomonkövetése, eszkalációk kezelése, erőforrásmenedzsment, projekt kockázat elemzése, akciótervek kidolgozása, riportolás a K&H projektmenedzsment folyamatok sztenderdjei szerint, koordináció a tesztelési csapattal, Projekt Steering Committee-re döntéselőkészítő anyagok összeállítása, a megbeszélés vezetése, emlékeztetők készítése, változáskezelés, együttműködés a szolgáltatókkal és a szállítókkal, szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel., a projekt munkájának folyamatos áttekintése, különös tekintettel az időarányos teljesítésre, a szükséges intézkedések megtétele a feladatok határidőre való teljesítése érdekében,

intézményi garancia kontroller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Hogyan fog telni egy napod?   feladatod lesz az intézményi garantőrök készfizető kezességvállalási kérelmek és (módosítások/prolongációk) igénylések összeállítása, az ehhez szükséges dokumentumok kezelése és a kérelmekhez használt adatok szakmai kontrollja, , a szerződésekhez kapcsolódó intézményi garanciadíj fizetésére vonatkozó számlák fogadását, valamint azok ellenőrzését és utalványozását is kézben kell majd tartanod, , a garantőröktől érkező értesítések, tájékoztatások, megkeresések fogadása is hozzád fog tartozni, , mindemellett folyamatos monitoring tevékenységet szükséges végezned az intézményi garanciával fedezett ügyletek tekintetében (éves, féléves, negyedéves jelentések elkészítése), , az ügyletek kezeléséhez szükséges rendszerek használata is a mindennapjaid részét fogja képezni. ,

it rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

IT rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: Megvalósíthatósági tanulmányok és döntéstámogató anyagok készítése önállóan, különös tekintettel megvalósítási alternatívák költségbecslésére (teljes bevezetési folyamatra), Követelmények részletes analízise, kidolgozása, Átfogó rendszermegoldások tervezése, valamint a követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, Projektek követelménylistájának folyamatos követése (requirement coverage analysis), Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, a megvalósítás folyamatának szakmai nyomon követése, Külső szállítókkal történő folyamatos kapcsolattartás, Problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), Rendszerintegrációk tervezése, az ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése, Rendszerdokumentációk készítése (Logical Design, tesztelési terv), Megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése, Részvétel az automata / BDD tesztek kidolgozásában, Üzleti elfogadói tesztelés támogatása, koordinálása,

junior fejlesztő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

junior low-code fejlesztőként a következő feladatokban számítunk rád: aktív közreműködés az üzleti igények felmérésében és specifikálásában , fejlesztéshez kapcsolódó üzleti folyamat megértése, becslés készítés üzleti igény alapján , fejlesztés (Canvas Apps, Power Automate / WEBDEV), üzleti demók tartása, üzleti elfogadói tesztelés támogatása, hibajavítás, incidenskezelés, dokumentálás,

junior kommunikációs kapcsolattartó (4 órás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

PR kommunikációs projekteket önállóan, teljeskörűen lebonyolítod (tervezés, költségvetés és időzítés készítés, kivitelezés, ellenőrzés, értékelés, adminisztráció) , részt veszel sajtótájékoztatók, rendezvények, konferenciák előkészítésében és helyszíni megvalósításában, együttműködsz a Bank különböző üzleti területeivel, segíted az ügynökségek munkájának koordinálását és szakmai felügyeletét, támogatod kiadványok koncepciójának kialakítását, kivitelezését, együttműködsz és támogatod közvetlen kollégáid, a K&H Kommunikációs Igazgatóság munkáját,

junior rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Részvétel a követelmények részletes analízisében, kidolgozásában, Követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének alapszintű tervezése, Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, Problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), Rendszerdokumentációk készítése (rendszerterv, felhasználói kézikönyv), Tesztdokumentációk készítésében történő részvétel, Tesztelésben történő részvétel (manuális, szervezői tesztek), Részvétel a változáskezelési folyamatban, telepítési, release kezelési folyamatok dokumentálása, Üzleti elfogadói tesztelés támogatása,

junior sre support engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities focus on the day-to-day operations and everything related to keeping the systems running stable and cost efficient.

kampány szakértő (business spoc) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Olyan tehetséges kollégát keresünk, akivel együtt építhetjük fel az innovatív banki szolgáltatások következő generációját. A digitális transzformációban kulcs szerep jut az adatvezérelt ügyfél utaknak, ami az ügyfélkommunikációnk központi eleme.  A Lead Management csapat tagjaként, az ügyfél életút egyes elemeinek operatív felelőseként kiemelt szereped lesz ebben az izgalmas átmenetben., A rád bízott journey-ken belül a csapatmunkában megtervezett lépések teljes végrehajtása és koordinációja a Te kezedben lesz a stratégiai és kommunikációs célok elérésééig., Te biztosítod, hogy a banki értékajánlat minden szegmens- és termék vonatkozásában egységesen jelenjen meg az ügyfél felé a több csatornás kommunikációs környezeten keresztül. Számítunk a javaslataidra és a közreműködésedre minden olyan fejlesztési- és ügyfélmegtartási projektben, ami a K&H ügyfelek jelenleg is magas elégedettségi szintjét még tovább emelheti., Téged várunk a jó hangulatú, összetartó csapatunkba, ha érdekel az ügyfél életút menedzsment, a komplex kommunikációs folyamat végrehajtása, levezénylése, hogyan használjuk a leginnovatívabb marketing technológiákat, hogyan működtetünk összetett digitális kommunikációs csatornákat és hosszú távon részt akarsz venni hosszú távú, adat és modell vezérelt ügyfél életutak működtetésében.

kapcsolattartó asszisztens - kkv szegmens / 1024 Budapest, Margit körút 43-45.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása,

k&h karrierstart! program / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Indítsd be a karriered nálunk! Tehetségeknek szóló 12 hónapos rotációs programunk során különböző üzleti területeken próbálhatod ki magad és átfogó képet kaphatsz egy innovatív bank mindennapjairól.Az első hat hónapban megismerheted a lakossági és vállalati hálózat működését, majd a második félévben Te választhatsz két további csapatot, ahol tovább fejlesztheted a képességeidet.A program során valós üzleti kihívásokkal találkozol, és az itt szerzett tapasztalataidat, illetve innovatív ötleteidet negyedévente a felsővezetésnek prezentálhatod. a program során.. 1 év alatt a bank kiemelt üzleti területeit ismerheted meg, valós, kulcsfontosságú szakmai projektek várnak rád, inspiráló mentorok és csapat támogatnak a fejlődésben, kiemelt támogatást kapsz a karriered elindításában egy stabil, innovatív vállalatnál, , ezt a programot neked találtuk ki, ha már csak fél éved van hátra az egyetemen vagy nemrég végeztél gazdasági/pénzügyi szakon és még nincs 2 év szakmai tapasztalatod, tele vagy ötletekkel, amiket megvalósítanál, sikerre vágysz egy változásokkal teli környezetben, a gondolataidat angolul is tudod képviselni, ,

kockázatvállaló / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Kis- és középvállalati biztosítások kockázatelemzése, kockázatvállalás;, Biztosítási szerződések létrehozása;, Esetenként egyedi szerződések kidolgozásában való részvétel;, Részvétel a termékfejlesztésben, kockázatvállalási, tarifálási rendszerek kidolgozásában;, Helyszíni szemlék megállapításainak elemzése;, A kockázatvállalás és szerződésadminisztráció tevékenység elemzése alapján fejlesztési javaslatok készítése;, Társterületekkel, eladási csatornákkal való kapcsolattartás.,

kommunikációs kapcsolattartó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladataid a következők lesznek: a K&H Csoport marketing kommunikációs ATL és BTL kampányainak, aktivitásainak előkészítése és kivitelezése, az aktivitásokhoz kapcsolódó kreatívok elkészítése, egyedi megjelenések, ajánlatok koordinálása, szövegírás, szövegek véleményezése, kapcsolattartás és együttműködés a média- és kreatív ügynökségekkel és egyéb alvállalkozókkal, valamint a társterületekkel, a projektek adminisztrációs feladatainak ellátása, A K&H az egyik legerősebb hazai pénzügyi márka. Mi büszkék vagyunk rá, hogy részesei lehetünk a gondozásának. Gyere és less be a kulisszák mögé te is! Építsük tovább együtt a K&H márkát! Várunk a csapatunkba!

kommunikációs kapcsolattartó (határozott időre) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A Te feladatod lesz: PR kommunikációs projekteket önállóan, teljeskörűen lebonyolítod (tervezés, költségvetés és időzítés készítés, kivitelezés, ellenőrzés, értékelés, adminisztráció), önkéntes programunk teljeskörű, önálló szervezése, kivitelezése és az események koordinálása, részt veszel rendezvények, konferenciák előkészítésében és helyszíni megvalósításában, együttműködsz a Bank különböző üzleti területeivel, segíted az ügynökségek munkájának koordinálását és szakmai felügyeletét, együttműködsz és támogatod közvetlen kollégáid, a K&H Kommunikációs igazgatóság munkáját, 2025.12.31-ig keressük új kollégánkat,

korai kintlévőségkezelő (teljes- vagy részmunkaidőben) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bank Zrt. korai behajtás területre keres munkatársat elmaradásban lévő ügyfeleinek telefonos megkeresésére teljes munkaidőben, vagy részmunkaidőben (napi 6 óra).   feladatok, amik rád várnak:  telefonos kapcsolatfelvétel elmaradásban lévő ügyfelekkel, kapcsolódó adminisztráció ellátása, a főosztályra vonatkozó, banki szabályzatokban meghatározottak maradéktalan betartása és végrehajtása, ügyfél reklamációk kezelése, kérdéseik megválaszolása, regisztrálása és a vonatkozó bejövő hívások kezelése, szoros együttműködés és kapcsolattartás társosztályokkal,