állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

hatósági adatszolgáltatási ügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: külső hatóságoktól, belső egységektől érkezett hatósági megkeresések iktatása, előkészítése feldolgozásra, együttműködés társterületekkel, terület tevékenységét szabályozó utasítások, jogszabályok ismerete, betartása,

hitelkockázati modell validátor / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: hitelkockázati modellek validálása, véleményezése (tőkeképzési, applikációs és viselkedési, valamint céltartalék képzési modellek (IFRS9)), továbbá részvétel AI és machine learning modellek validálásában;, modellek teljesítményének visszamérése, riportálása a kockázati bizottság részére;, hitelkockázati modellek backtest és redesign folyamatának automatizálásában való részvétel;, a bank hitelkockázat-mérési, tőkekövetelmény tervezési és számítási folyamatának optimalizálása;, hitelportfolió stressz tesztelése, módszertan visszamérése és fejlesztése, kockázati elemzések/riportok készítése, kommunikálása a felsővezetés számára;, hitelezési folyamat Basel-i megfelelőségének nyomon követése; hitelkockázati modellek engedélyezési folyamatában történő részvétel, egyeztetés a szabályozó hatóságokkal, anyabankkal;, az éghajlatváltozással kapcsolatos és környezeti kockázatok kezelése a hitelportfólióra vonatkozóan: koncentrációelemzés, forgatókönyv elemzés, stressztesztelés;, helyi/nemzetközi projektekben való részvétel.,

információbiztonsági koordinátor / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

belső, könyvvizsgálói és felügyeleti, valamit az anyacég által indított információbiztonsági és informatikai auditok lebonyolítása, kapcsolattartás, a kiadott ajánlásokra adott akciótervek megfogalmazása szoros együttműködésben az IT szenior menedzsmentjével, az akciótervek nyomonkövetése és a felsővezetés rendszeres tájékoztatása,

innovation project manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: a K&H Bank által indított innovációs projektek vezetése, szoros együttműködés a megrendelő területtel, üzleti/belső workshopok és fókuszcsoportos interjúk szervezése, facilitálása, ezen workshopok szükségességének felismerése, megbeszélések szervezése, facilitálása, utókövetések elvégzése, teljeskörű stakeholder management, projekt feladatok tervezése, nyomonkövetése, eszkalációk kezelése, erőforrásmenedzsment, projekt kockázat elemzése, akciótervek kidolgozása, riportolás a K&H projektmenedzsment folyamatok sztenderdjei szerint, koordináció a tesztelési csapattal, Projekt Steering Committee-re döntéselőkészítő anyagok összeállítása, a megbeszélés vezetése, emlékeztetők készítése, változáskezelés, együttműködés a szolgáltatókkal és a szállítókkal, szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel., a projekt munkájának folyamatos áttekintése, különös tekintettel az időarányos teljesítésre, a szükséges intézkedések megtétele a feladatok határidőre való teljesítése érdekében,

intézményi garancia kontroller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

intézményi garantőrök készfizető kezességvállalási kérelmek, módosítások/prolongációk igénylések összeállítása, dokumentumkezelés, a kérelmek készítéséhez használt adatok szakmai kontrollja,, szerződésekhez kapcsolódó intézményi garanciadíj fizetésére vonatkozó számlák fogadása, ellenőrzése, utalványozása, intézményi garantőröktől érkező értesítések, tájékoztatások, megkeresések fogadása, előzetes engedélykérések kezelése, intézményi garanciával fedezett ügyletek folyamatos monitorolása (éves, féléves, negyedéves monitoring jelentések elkészítése), az intézményi garancia ügyletek kezeléséhez szükséges külső és belső rendszerek használata, kezelése,

it kontroller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

az IT pénzügyi és emberi erőforrások tervezésével, követésével, jelentéseivel kapcsolatos feladatok ellátása: közreműködés pénzügyi és emberi erőforrások tervezésben és a felhasználás visszamérésében, belső támogatási feladatok, együttműködés az erőforrásgazdákkal, az ICT funkcionális vezetőivel, az IT gazdálkodással kapcsolatos jelentéskészítési feladatok ellátása, a kapcsolódó folyamatok felügyelete, koordinációja, adminisztrációja, kapcsolattartás a KBC, valamint K&H Bankcsoport partnerterületeivel, külső és belső jelentések, vezetői prezentációk előállítása, előadása,

jelzálog specialista / 1211 Budapest, Kossuth Lajos utca 97.

Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,

junior aktuárius / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

pénzügyi beszámolókban szereplő tartalékok megállapításában és képzésében részvétel, a Biztosító Szolvencia 2 és IFRS17szerinti működésének támogatásában részvétel,, elemzések, riportok készítésében részvétel, díjkalkulációk, terméktervek készítésében részvétel, termékek profitabilitás vizsgálatában részvétel,

junior internal auditor - markets / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

We are committed doing our job while we are a part of a group in the financial sector specialized for Banking.In this role you will perform risk based audit assignments in order to identify potential control deficiencies and make recommendations to mitigate related risks. As an Internal Auditor your main responsibilities will include: perform audit assignments according to the yearly audit plan, execute risk-based audit work programs for evaluating the adequacy and effectiveness of internal control systems, identify, analyze, evaluate and record information to achieve the audit’s objectives, plan and perform customized audit testing of key controls, ensure that audit work is adequately documented in electronic work papers, review and discuss audit observations with responsible process owners and managers at all level within the company, carry out ad-hoc assignments and support periodic reports for the Internal Audit activities, record discrepancies and provide follow-up or remedial actions agreed upon with management,

junior kommunikációs kapcsolattartó (5 órás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

PR kommunikációs projekteket önállóan, teljeskörűen lebonyolítod (tervezés, költségvetés és időzítés készítés, kivitelezés, ellenőrzés, értékelés, adminisztráció) , részt veszel sajtótájékoztatók, rendezvények, konferenciák előkészítésében és helyszíni megvalósításában, együttműködsz a Bank különböző üzleti területeivel, segíted az ügynökségek munkájának koordinálását és szakmai felügyeletét, támogatod kiadványok koncepciójának kialakítását, kivitelezését, együttműködsz és támogatod közvetlen kollégáid, a K&H Kommunikációs Igazgatóság munkáját,

junior projektfinanszírozási menedzser (ingatlanfinanszírozási osztály) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: A Bank stratégiájának és üzletpolitikájának megfelelő strukturált finanszírozási tevékenységben való aktív részvétel elsősorban az Ingatlanfinanszírozási Osztályon és másodlagosan az Strukturált és Projektfinanszírozási Osztályon, beleértve az alábbi feladatokat: komplex finanszírozási struktúrák kidolgozása és ajánlatok készítése;, az ügyletekhez kapcsolódó gazdasági, pénzügyi kockázat elemzések és számítások elvégzése (beleértve a pénzügyi modell elkészítését);, a döntés-előkészítési anyagok elkészítése, illetve annak koordinálása;, a szerződéses dokumentáció elkészítésének, a tranzakciók zárásának operatív irányítása;, az ügyfél felső vezetőivel, (nemzetközi) banki konzorcium tagjaival, műszaki tanácsadókkal, jogi irodákkal folytatott tárgyalások vezetése;, a meglévő ügyletekhez kapcsolódó aktív monitoring munka elvégzése és Back- és Middle Office-al történő kapcsolattartás., A tevékenységet az alábbi ügylettípusok keretében végzed: - ingatlanfinanszírozási ügyletek,valamint eseti jelleggel: - akvizíció (LBO/MBO) és egyéb cash-flow alapú finanszírozás;- energetikai és infrastrukturális projektek, egyéb zárt konstrukciós („ring-fenced”) ügyletek;- leveraged finance;- szindikált vagy club ügyletek és egyéb finanszírozási konstrukciók.

junior üzleti intelligencia szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A szakterület feladatai: biztosítja a Bankcsoport rendelkezésre álló adatvagyon kihasználását, projektekben vesz részt, biztosítja, hogy a projektek során keletkező információk a közös adatvagyon részei legyenek, támogatja a Bank különböző területeit az adatvagyon használatában (Marketing, Kontrolling, Kockázatkezelés, Jelentésszolgálat, stb), felügyeli az integritását, adatvagyon-kezelést és adatminőségét, biztosítja a sztenderd definíciók szerinti “One Language” elvet,

k&h karrierstart! program / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

mindjárt diplomázol, vagy épp végeztél? keresed a helyet, ahol lehetőséged nyílik rálátni egy nagyvállalat működésére? , 1 év alatt több üzleti területen is kipróbálhatod magad?   , tovább fejlesztheted kapcsolati hálódat? , elkezdheted karrieredet építeni egy támogató környezetben? , a K&H karrierstart! programot neked találtuk ki, ha gazdasági, pénzügyi végzettséged van, amit kamatoztatni szeretnél , tele vagy ötletekkel, amiket meg is valósíthatsz , céljaid vannak, és sikerre vágysz egy változásokkal teli környezetben , a gondolataidat angolul is tudod képviselni a felsővezetés előtt , programunkat 2006-ban indítottuk először útnak, idén szeptemberben induljon veled!

kiemelt károk szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

személyi sérüléses kártérítési igények teljes körű kezelése, elbírálása, közreműködés a személyi sérüléses nemzetközi károk rendezésében,, nem kellően megalapozott kárigények vizsgálata,, a társasági álláspont peren kívüli képviselete, és kapcsolattartás az ügyfelekkel, jogi képviselőikkel és a hatóságokkal,, társaságon belüli együttműködés, különösen a jogi és szakértői területekkel.,

kiemelt privát banki tanácsadó / békés megye / 6720 Szeged, Klauzál tér 5.

Privát bankárként a következők lesznek a feladataid: a kiemelt ügyfélkör teljeskörű, kifogástalan színvonalon történő kiszolgálása, a törvényi és banki előírásokkal összhangban, termékekkel és tranzakciókkal kapcsolatos információk biztosítása a kiemelt ügyfelek számára, belső- és külső ügyfélakvizíció, ügyfélmegbízások teljesítése,

kkv hitelkockázat elemző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KKV hitelkockázat elemzőként a következők lesznek a feladataid: KKV hitelkérelmek gyors, szakszerű elbírálása, véleményezése, kapcsolattartás a hitelezési folyamatban résztvevőkkel, részvétel a monitoring rendszer üzemeltetésében, részvétel a hitelezési folyamatok optimalizálását célzó projektekben,

kockázatkezelési kontroller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A munkakör fő célja, hogy a működési kockázatok kontrollja érdekében támogassa és ellenőrizze a működési kockázati eseményekből származó veszteségek gyűjtését, rögzítését és azok elemzését. A bankcsoport és biztosító működési kockázati veszteség gyűjtési folyamatainak és eszközeinek támogatása., Kapcsolattartás a területek működési kockázatokkal foglalkozó szakértőivel, a könyvelő egységekkel, számvitellel és minden olyan területtel, ahol működési kockázati veszteség felmerül., A működési kockázati önértékelések, kockázat értékelések támogatása és szakmai validációja működési kockázati veszteség szempontjából., Proaktív tanácsadás a szakterületek részére a működési kockázatok kezelése és monitorozása érdekében., Működési kockázati riportok készítése a bankcsoport és biztosító vezetése számára., Kapcsolattartás és adatszolgáltatás a felügyelet és az anyavállalat felé.,

kockázatkezelési kontroller (részmunkaidő) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok: A munkakör fő célja, hogy a működési kockázatok kontrollja érdekében a K&H Bankcsoportban és a K&H Biztosítónál támogasd és ellenőrizd az önértékelések állapotát, a kapcsolódó akciótervek leszállítását, a működési kockázati veszteségek gyűjtési folyamatait.  Ezen belül: segítséget nyújts új eszközök tesztelésében és adatbázisának ősfeltöltésében, , projekt jellegű feladatok mellett projektasszisztensi feladatokat láss el, , proaktív tanácsadást nyújts a szakterületek részére a működési kockázatok kezelése és monitorozása érdekében, , működési kockázati riportokat készíts a bankcsoport és biztosító vezetése számára, , kapcsolatot tarts és adatot szolgáltass a felügyelet és az anyavállalat felé, , részmunkaidős lehetőséggel: napi 4 óra/heti 20 óra munkavégzés.,

kockázatkezelési tanácsadó (dealing room kockázat és kontroll szakterület) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: banki könyvi kockázatkezelési folyamatok szakmai felügyelete, banki könyvi menedzsment riportok rendszeres összeállítása (risk identification, measurement, escalation), aktív részvétel a kockázatkezelési folyamatok hatékonyabbá tételében, valamint projektmenedzseri feladatok ellátása annak megvalósításában, KBC Csoport szintű Risk Functional Team-ekben való aktív részvétel (IRRBB, CSRBB), belső és külső auditokhoz adatszolgáltatás, MNB vizsgálatokhoz adatszolgáltatás, prezentáció készítése, Dealing Room Risk audit ajánlások teljesítése a csoport szintű zéró tolerancia irányelv maximális tiszteletben tartása mellett, egyéb folyamatjavító, ill. hatékonyságnövelő projektek kezdeményezése, koordinálása és szakmai felügyelete,

kommunikációs gyakornok (5 órás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

PR kommunikációs projekteket önállóan, teljeskörűen lebonyolítod (tervezés, költségvetés és időzítés készítés, kivitelezés, ellenőrzés, értékelés, adminisztráció) , részt veszel sajtótájékoztatók, rendezvények, konferenciák előkészítésében és helyszíni megvalósításában, együttműködsz a Bank különböző üzleti területeivel, segíted az ügynökségek munkájának koordinálását és szakmai felügyeletét, támogatod kiadványok koncepciójának kialakítását, kivitelezését, együttműködsz és támogatod közvetlen kollégáid, a K&H Kommunikációs Igazgatóság munkáját,