állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

information risk officer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épül

Who are we?   Do you want to be part of KBC Group Information Risk Management and have access to a high profile team of experts? We are an international team whose mission is to ensure that all entities of the KBC Group are handling their security, cyber and ICT-related risks appropriately.Our team helps and challenges all entities of the KBC Group and provides assurance to the top management that the associated information and cyber risks are well secured and under control.Our focus is primarily on Information Security, Cyber and IT-risks, but also on related areas as Group-wide incident and crisis management, business continuity, third party management and cloud technology. As the risks associated with Information and IT security are evolving rapidly, we decided to invest in expansion of our team. Therefore, we are now looking for new colleagues with different levels of seniority who will fit into our great team.The job. If you are fascinated by the risk universe, especially cyber security, information and IT security, preventing cybercrime, cloud security, etc … and if you are looking for a job where you will be part of a top expert team with groupwide impact, then you are the new colleague we are looking for.  

irodavezető és hr felelős - kbc securities / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. H. épület

Ha kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési szolgáltató, szeretnél innovatív és agilis csapat tagja lenni, kihívást jelentenek a komplex problémák, akkor nálunk a helyed! Miért fontos, amit csinálni fogsz? Az ügyféligények magas szintű kiszolgálása mellett Társaságunknál elengedhetetlen az üzleti és operatív területek háttértámogatása, az iroda funkcionális működésének fenntartása és a HR ügyeink menedzselése. A meghirdetett pozícióban az alábbi feladatok várnak Rád: Irodavezetőként a menedzsment támogatása (rendezvények, megbeszélések, utazások szervezése), a menedzsment ülések dokumentálása, a társaság beszerzéseinek felügyelete és a szállítói szerződések nyilvántartása, a beszerzési politika naprakészen tartása, irodai ügyviteli feladatok, valamint az iroda funkcionális működésének biztosítása, együttműködés a Társaság minden területével, valamint szolgáltatókkal, szállítókkal és a K&H csoport feladatkörben érintett szervezeti egységeivel, projektekben való részvétel és azok támogatása, HR felelősként toborzások, beléptetések, kiléptetések, munkaszerződés módosítások koordinálása, nyilvántartása, HR személyi anyagok kezelése, riportok készítése, HR szabályzatok naprakészen tartása,

it fejlesztési kompetencia központ szakértő (fejlesztési hatékonyság mérés) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

IT fejlesztési hatékonyság mérőként főbb feladataid: az IT fejlesztési erőforrások tervezésével, allokációjával, IT fejlesztési hatékonyság mérésével kapcsolatos feladatok ellátása, az IT fejlesztési hatékonyság mérése alapján javaslatok megfogalmazása, közreműködés erőforrás tervezésben, timesheet rendszerrel kapcsolatos belső támogatási feladatok, együttműködés az erőforrásgazdákkal, az ICT funkcionális vezetőivel, az IT erőforrásgazdálkodással kapcsolatos jelentéskészítési feladatok ellátása, a kapcsolódó folyamatok felügyelete, koordinációja, adminisztrációja, oktatások tartása, kapcsolattartás a KBC, valamint K&H Bankcsoport partnerterületeivel, kapcsolódó külső partnerekkel, külső és belső jelentések, vezetői prezentációk előállítása, a feladatok ellátásához szükséges speciális oktatásokon való részvétel,

jogi asszisztens / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

a Jogi Igazgatóságon dolgozó kollégák munkájának támogatása, a Jogi vezető asszisztenciája, hatósági és egyéb megkeresések ügyintézése, regisztrálása, jelentésszolgálat, utalási memorandumok készítése (bírságokkal és perköltségekkel kapcsolatos adatszolgáltatás, nyilvántartás, nyomonkövetés, pénzügyi ügyintézés), elszámolás bejelentések, iktatás, Irattározás, SAP TRAVEL igazgatóság hivatalos útjainak indítása, MNB ERA postaláda kezelése/űrlapok benyújtása,

junior üzleti intelligencia szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A szakterület feladatai: biztosítja a Bankcsoport rendelkezésre álló adatvagyon kihasználását, projektekben vesz részt, biztosítja, hogy a projektek során keletkező információk a közös adatvagyon részei legyenek, támogatja a Bank különböző területeit az adatvagyon használatában (Marketing, Kontrolling, Kockázatkezelés, Jelentésszolgálat, stb), felügyeli az integritását adatvagyon-kezelést és adatminőségét, biztosítja a sztenderd definíciók szerinti “One Language” elvet,

kampány szakértő (business spoc) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Olyan tehetséges kollégát keresünk, akivel együtt építhetjük fel az innovatív banki szolgáltatások következő generációját. A digitális transzformációban kulcs szerep jut az adatvezérelt ügyfél utaknak, ami az ügyfélkommunikációnk központi eleme. A Lead Management csapat tagjaként, az ügyfél életút egyes elemeinek operatív felelőseként kiemelt szereped lesz ebben az izgalmas átmenetben.A rád bízott journey-ken belül a csapatmunkában megtervezett lépések teljes végrehajtása és koordinációja a Te kezedben lesz a stratégiai és kommunikációs célok elérésééig. Te biztosítod, hogy a banki értékajánlat minden szegmens- és termék vonatkozásában egységesen jelenjen meg az ügyfél felé a több csatornás kommunikációs környezeten keresztül. Számítunk a javaslataidra és a közreműködésedre minden olyan fejlesztési- és ügyfélmegtartási projektben, ami a K&H ügyfelek jelenleg is magas elégedettségi szintjét még tovább emelheti.Téged várunk a jó hangulatú, összetartó csapatunkba, ha érdekel az ügyfél életút menedzsment, a komplex kommunikációs folyamat végrehajtása, levezénylése, hogyan használjuk a leginnovatívabb marketing technológiákat, hogyan működtetünk összetett digitális kommunikációs csatornákat és hosszú távon részt akarsz venni hosszú távú, adat és modell vezérelt ügyfél életutak működtetésében.

kapcsolattartó asszisztens (szombathely) / 9700 Szombathely, Kőszegi út 10.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,, szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,, kommunikáció ügyfelekkel,, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,, egyéb adminisztratív feladatok ellátása,, folyamatos együttműködés Kapcsolattartói és Hitelelemzői csapattal,, helyettesítési feladatok ellátása.,

kereskedelem finanszírozási menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épül

Feladatok, amik Rád várnak: a K&H Bank Kereskedelemfinanszírozás üzletágának fejlesztése, az átfogó stratégia megvalósítása, hatékony ügyfélkapcsolat kialakítása,, a meglévő ügyfelekkel a kapcsolat tartása és fejlesztése (felelős a hozzá rendelt kereskedelemfinanszírozási ügyfelek iránt) a bank kereskedelemfinanszírozási termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése érdekében,, aktív és dinamikus ügyfél-akvizíciós tevékenység,, profitábilis munkakapcsolat kiépítése jelentős import és export tevékenységű cégekkel, valamint a kereskedelmi tevékenységükből származó kockázatok csökkentése érdekében a megfelelő termék (akkreditív, belföldi és nemzetközi bankgarancia, okmányos inkasszó, finanszírozás) ajánlásával segítség nyújtása,, a piac folyamatos figyelése, elemzése és a széleskörű ügyfél igények, valamint a versenytársak ajánlatainak felmérése, nyomon követése,, a kereskedelemfinanszírozási termékfejlesztés hatékonyságának növelése érdekében ügyfélkapcsolati tapasztalatai alapján megfogalmazza a termékfejlesztéssel kapcsolatos ügyfél elvárásokat, elkészíti a szükséges dokumentációt,, bankon belüli kapcsolattartás az értékesítési üzletággal, illetve a társterületekkel,, stratégia támogatása és formálása, innováció menedzsment,, eseti feladatok.,

k&h karrierstart program / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

mindjárt diplomázol, vagy épp végeztél? keresed a helyet, ahol lehetőséged nyílik rálátni egy nagyvállalat működésére? , 1 év alatt több üzleti területen is kipróbálhatod magad?   , tovább fejlesztheted kapcsolati hálódat? , elkezdheted karrieredet építeni egy támogató környezetben? , a K&H Karrierstart programot neked találtuk ki, ha gazdasági, pénzügyi végzettséged van, amit kamatoztatni szeretnél , tele vagy ötletekkel, amiket meg is valósíthatsz , céljaid vannak, és sikerre vágysz egy változásokkal teli környezetben , a gondolataidat angolul is tudod képviselni a felsővezetés előtt ,   programunkat 2006-ban indítottuk először útnak, idén szeptemberben induljon veled!

kkv speciális hitelkezelő (behajtás) - 1 év határozott idő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

bedőlt mikro-, és kisvállalati hitelek kezelése, a rájuk alkalmazandó standard/egyedi behajtási stratégia meghatározása, előterjesztése, végrehajtása, nyomonkövetése, előterjesztések készítése a döntéshozók/hitelezési bizottságok részére, pénzügyi és jogi alapadatok elemzése, biztosítéki háttér elemzése, ellenőrzése, biztosítékok érvényesítése, jogi eljárások megindítása és nyomon követése, tárgyalás és kapcsolattartás ügyfelekkel, biztosítéknyújtókkal, felszámolókkal, végrehajtókkal,szerződések és egyéb jogi dokumentumok elkészítése, követelések értékesítése, együttműködés a banki társterületekkel (elsősorban Jog, Compliance, és BO),

kommunikációs kampányfelelős / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladataid a következők lesznek: a K&H Csoport marketing kommunikációs ATL és BTL kampányainak, aktivitásainak teljeskörű lebonyolítása - üzleti igényfelmérés, tervezés, költségvetés és időzítés készítés, kreatív és médiastratégia elkészítése, kivitelezés, ellenőrzés, értékelés, innovatív kommunikációs megoldások bevezetése, kapcsolattartás és együttműködés a média- és kreatív ügynökségekkel és egyéb alvállalkozókkal, valamint a társterületekkel, a projektek adminisztrációs feladatainak ellátása,

kommunikációs kapcsolattartó (6 óra) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

PR kommunikációval szeretnél foglalkozni? Lehetőséget keresel, hogy kibontakoztasd tehetséged és kreativitásod? Gyere és dolgozz velünk a K&H Kommunikációs igazgatóságán, ahol megismerheted a belső kommunikáció működését egy kiváló csapat tagjaként! Mivel foglalkozol majd, ha csatlakozol csapatunkhoz? Kommunikációs kapcsolattartóként a K&H Csoport munkavállalói felé történő kommunikációban, motiváltságuk növelésében, a belső vállalati kultúra fejlesztésében fogsz közreműködni.  6 órás részmunkaidőd során szorosabban együtt dolgozol a Kommunikációs igazgatóság belső kommunikációs kampányfelelősével hazai és akár nemzetközi projekteken. Napi feladataid között lesz a(z): belső kommunikációs felületek kezelése, szerkesztése, belső kommunikációs projektek (pl.: dolgozói rendezvények, aktivációk, belső kampányok) előkészítése, lebonyolítása, szövegírás, szövegek véleményezése, közreműködés videós tartalmak elkészítésében, kapcsolódó projektek kreatívjainak elkészítése, ajánlatok koordinálása, együttműködés ügynökségi partnerekkel és a társterületekkel, elsősorban a HR igazgatósággal, projektek adminisztrációs feladatainak ellátása,

lakossági hitelszakértő (lakáshitelek) / 6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.

Hogyan fog telni egy napod? Hiteltanácsadóként feladatod lesz az ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,

lakossági jelzáloghitel döntéshozó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

főbb feladatok: a lakossági jelzálog hitelezési folyamatban a hiteldöntési tevékenység hatékony ellátása, az igénylési adatok, dokumentumok ellenőrzése, az igénylési, jogszabályi és kockázati feltételek teljes körű vizsgálata, ezek alapján kockázati döntés meghozatala, a lakossági hálózatban dolgozó kollégák részére tartott hitelezési oktatásokban történő részvétel, új folyamatok kialakításában, rendszerek bevezetésével kapcsolatos tesztelésekben való részvétel, szabályzatok, utasítások véleményezése,

letétkezelő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

főbb feladatok: értékpapír és ingatlan befektetési alapok, nyugdíjpénztárak és egyéb letétkezelt portfoliók letétkezelési feladatainak ellátása, ügyfelek értékpapír és egyéb eszköz ügyleteinek, tranzakcióinak feldolgozása, elszámolása, értékpapír társasági események kezelése, befektetési szabályok ellenőrzése, a digitalizáció jegyében a folyamatok újragondolása, egyszerűsítése,

lízing tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: a banki tanácsadókkal együttműködve beazonosítod a potenciális ügyfeleket és ügyleteket, rendszeresen figyelemmel kíséred a saját portfoliód alakulását, a saját értékesítési egységed és a kapcsolódó ügyfeleket,, banki kapcsolattartók részére nyújtott tanácsadás és támogatás a lízing ügyletek szerzése és a meglevő lízing ügyletek módosítása tekintetében,, tájékoztatás és támogatás nyújtása a saját üzleti egységedhez tartozó szerződések kezeléséhez kapcsolódó tevékenységek vonatkozásában,, magas színvonalon kidolgozod, és a döntéshozatal elősegítésére/céljából bemutatod a lízing ügyletet,, adatokat szolgáltatsz az értékesítési csatorna üzleti tevékenységének tervezéséhez és ellenőrzéséhez,, részt veszel a Lízing Igazgatóság termék és folyamatfejlesztésében, valamint a rendszerek tesztelésében,, képviseled a vállalatot belső fórumokon, csoportszintű banki fórumokon és ügyfélrendezvényeken.,

marketing analyst / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

We are looking for a talented colleague who shares our passion of data analysis. As part of our team, you will help our business make better informed decisions through data analysis, gain significant business knowledge and technical capabilities. In your daily work you will be part of Customer journey project, where you will take part of the new campaign setups, implementation and measurements. You will be covering large sets of data and analyzing these using segmentation/text mining/network analysis/clustering algorithms (from senior level) to understand the customer base, behavior and needs. In case you have just graduated, having strong analytical skills and you were good in math at school, it is a perfect place for you to start your career. In case you are experienced data analyst bored by doing similar things over and over in SQL/Excel, join us, you can upgrade your level of expertise and be part of a strategical Marketing project of K&H.

marketing menedzser - akvizíció / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

lakossági akvizíciós aktivitások értékajánlatának kidolgozása, menedzselése, marketing kampányok (akvizíciós, aktivizáló) üzleti üzenetének és promóciójának definiálása (ATL és BTL kampányok is), aktív ügyfelek számának növelésére üzleti akciók indítása, digitális fizetési megoldások értékajánlatának definiálása (mobilbanki funkciók stb.), piac és versenytárs figyelés, ügyfél kutatások tekintetében megrendelői feladatok, részvétel banki fejlesztési projektekben az üzleti igények megfogalmazásával,