állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

junior alkalmazás szakértő (logisztika) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: Logisztika főosztály használatában álló alkalmazásokkal (digitális postázás, irattári adatbázis kezelő, cégkapu és e-Cégkapu kezelő, tértivevény kezelő rendszer, parkolófoglalási rendszer, kulcsos autó foglalási rendszer), kapcsolatos feladatok ellátása: ezek felépítésének, struktúrájának megismerése, fejlesztési követelmények megfogalmazása, kivitelezésében való részvétel, tesztelések nyomon követése és felügyelete, paraméterezés és konfigurálás, updatek kezelése és szervezése, kapcsolódó dokumentáció folyamatos frissítése, kapcsolattartás az alkalmazást üzemeltető külsős és belsős kollégákkal, hibajegyek megnyitása, hiba javításának menedzselése, szerződések karbantartása, kiszervezési feladatok menedzselése, , alkalmazásokhoz tartozó üzleti problémák megértése, kezelése, javaslattétel azok alkalmazáson belüli megoldására, oktatási anyagok készítése, esetleges oktatások megtartása, jogosultsági rendszerek kialakítása és szükség esetén módosítása,

junior pénzmosás-megelőzési szakértő - kölcsönzött munkaviszony / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Pénzmosás megelőzési területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát az alábbi feladatokra: pénzmosás megelőzési szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata, a rendszerben keletkezett riasztások kivizsgálása, megítélése annak, hogy a feltárt körülmények alapján pénzmosásra utaló tény, adat körülmény megvalósult-e, indokolt esetben a jogszabályban meghatározott feladatok végrehajtása (pénzmosás gyanús esetek bejelentése), a fenti ponthoz kapcsolódóan a Bank informatikai és számlavezető rendszereiben fellelhető adatok összegyűjtése, értékelése, a Pénzmosás megelőzési törvénynek való megfelelés biztosítása, ügyfélátvilágítási vizsgálatok végzése, az ezzel kapcsolatos nyilvántartások naprakész vezetése, a feladatokhoz kapcsolódó adatbázisok, nyilvántartások ismerete, kezelése, naprakész vezetése, a Bank központi és hálózati területei részére a vonatkozó szabályok alkalmazásával kapcsolatos konzultációs igények megválaszolása, ügyfélazonosítási folyamatok szakmai támogatása és tanácsadás, projektekben a terület képviselete, megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével; automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának kialakítása és nyomon követése, üzleti követelmények megfogalmazása és specifikációk elkészítése, közreműködés az új alkalmazás / funkció üzleti tesztelésében, kommunikáció (tervezés, külső-belső tájékoztatás lebonyolítása),

junior üzleti intelligencia szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A szakterület feladatai: biztosítja a Bankcsoport rendelkezésre álló adatvagyon kihasználását, projektekben vesz részt, biztosítja, hogy a projektek során keletkező információk a közös adatvagyon részei legyenek, támogatja a Bank különböző területeit az adatvagyon használatában (Marketing, Kontrolling, Kockázatkezelés, Jelentésszolgálat, stb), felügyeli az integritását, adatvagyon-kezelést és adatminőségét, biztosítja a sztenderd definíciók szerinti “One Language” elvet,

junior üzletkötő (treasury) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: vállalati / nagyvállalati ügyfelekkel való folyamatos és proaktív kapcsolattartásban való aktív segítség és az üzletkötők napi munkájának támogatása, Treasury termékek teljes skálájának árazása, ajánlatok készítése (FX, IR, commodity, befektetések), üzletkötési folyamat támogatása és idővel önálló üzletkötés, hírlevelek készítése a treasury termékekről, illetve az aktuális piaci eseményekről, segítségnyújtás az ügyfelek által futott piaci kockázatok feltérképezésében, együttműködés és folyamatos kapcsolattartás a bankfiókokkal és kapcsolattartó kollégákkal, banki kollégák képzése a treasury termékekkel és megoldásokkal kapcsolatban, innováció a treasury termékek bővítése és a folyamatok kialakítása terén,

kapcsolattartó asszisztens - kkv szegmens / 1036 Budapest, Bécsi út 57-59.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása, munkavégzés helye: 1036 Budapest, Bécsi út 57-59.,

káradminisztrátor / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

  Bejelentett károk nyilvántartásba vétele, iratok csatolása káraktához., Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentációk beszerzése az ügyfelektől, vagy társbiztosítótól., Fedezet ellenőrzés, kárrögzítés., Kapcsolattartás az ügyfelekkel.,  

kockázatkezelési tanácsadó (dealing room kockázat és kontroll szakterület) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: banki könyvi kockázatkezelési folyamatok szakmai felügyelete, banki könyvi menedzsment riportok rendszeres összeállítása (risk identification, measurement, escalation), aktív részvétel a kockázatkezelési folyamatok hatékonyabbá tételében, valamint projektmenedzseri feladatok ellátása annak megvalósításában, KBC Csoport szintű Risk Functional Team-ekben való aktív részvétel (IRRBB, CSRBB), belső és külső auditokhoz adatszolgáltatás, MNB vizsgálatokhoz adatszolgáltatás, prezentáció készítése, Dealing Room Risk audit ajánlások teljesítése a csoport szintű zéró tolerancia irányelv maximális tiszteletben tartása mellett, egyéb folyamatjavító, ill. hatékonyságnövelő projektek kezdeményezése, koordinálása és szakmai felügyelete,

korai kintlévőségkezelő (teljes- vagy részmunkaidőben) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bank Zrt. korai behajtás területre keres munkatársat elmaradásban lévő ügyfeleinek telefonos megkeresésére teljes munkaidőben, vagy részmunkaidőben (napi 6 óra).   feladatok, amik rád várnak:  telefonos kapcsolatfelvétel elmaradásban lévő ügyfelekkel, kapcsolódó adminisztráció ellátása, a főosztályra vonatkozó, banki szabályzatokban meghatározottak maradéktalan betartása és végrehajtása, ügyfél reklamációk kezelése, kérdéseik megválaszolása, regisztrálása és a vonatkozó bejövő hívások kezelése, szoros együttműködés és kapcsolattartás társosztályokkal,

könyvelő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Szállítói számlák (költségek, beruházások) formai ellenőrzése, kontírozása és könyvelése az SAP rendszerben, Tárgyi eszközök könyvelése (beruházások, aktiválások, mozgások), Főkönyvi vegyes könyvelések elvégzése (elhatárolások, költségallokációk), Egyenlegközlők visszaigazolása, folyószámlák egyeztetése, kapcsolattartás a partnerekkel, Devizás tételek könyvelése, Havi és negyedéves anyavállalati és szabályozói riportok készítése, Részvétel a Társaság beszámoló készítési feladataibanBankszámlák könyvelése,

linux system expert / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria.

linux system expert / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria.

mac system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. As part of our team you will strengthen the management and security of our MacBook Endpoints. In doing so you strive for a KBC MacBook Developer Endpoint that is on par with our standard Windows workstations in terms of security and manageability. You will also develop and implement (unified) integrations with Security Operations Center tooling, and participate in a project to bring the development processes risk-matched to the KBC risk appetite. In addition to major project-based changes, you will be responsible, together with the other team members of the agile scrum team, for minor changes and the daily management of our MacBook environment. Helping to look for the root cause of security issues is part of the routine, for this you will dive into the log files of servers and systems. You think along with security architects and analysts on how we can continue to improve security. You will improve existing processes, preventing problems, and avoiding risks.    What you can expect working with us:

microsoft rendszermérnök (áprilisi kezdéssel) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Főbb feladataink, amiben számítunk a leendő kollégánk segítségére. Az alábbi rendszerek üzemeltetése, követése, megújítása: Multifaktor-autentikációs megoldások, M365 szolgáltatások, Microsoft SCCM, Azure hybrid környezet, egyéb rendszerek Active Directory, DFS technológia, Terminálszerver szolgáltatás, VDI környezetek, , A fenti rendszerekkel kapcsolatos munkák típusa: beérkező hibajegyek és igények kezelése, megoldása, monitoring, proaktív beavatkozások, kapacitás tervezés, jogosultság rendszer kialakítása, karbantartása, patchek telepítése, igény esetén készenlét nyújtása esténként és hétvégén, kapcsolattartás a végfelhasználókkal, a piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,

middleware rendszergazda (mq, ibm ace) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Mik lesznek a feladataid? middleware rendszerek karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, a middleware rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás ezen rendszerekkel kapcsolatban a bejelentett hibák javítására, a rendszerrel kapcsolatos-, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel a middleware (message queueing) rendszerekkel kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,

mobilbankár / tolna vármegye / Tolna vármegye

feladataid között lesz az ügyfélakvizíciós akciótervek kidolgozása és megvalósítása a felelősségi körödbe tartozó településeken, tárgyalások szervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, személyes és csapatszintű ügyfélakvizíciós terv teljesítése, együttműködési lehetőségek felkutatása, különös tekintettel a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel (önkormányzatok, lokális aktorok), a partnerekkel kötött megállapodások megvalósulásának nyomonkövetése és arról rendszeres jelentések készítése, partnertalálkozók szervezése és azokon aktív részvétel, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, együttműködés az ügyfélpontokkal az akvizíciós munka szakmai támogatásával,

monitoring szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

új monitoring igények felmérése és aktív részvétel a megoldások bevezetésében, mint IT szakértő, a változó banki környezet igényeihez új monitoring eszközök keresése, tesztelése és bevezetése, user experience és alkalmazások performancia növelésének támogatása monitoring megoldásokkal, üzleti értéket teremtő monitoring megoldások kidolgozása és bevezetése, monitoring folyamatok automatizálása, monitoring rendszerek rendelkezésre állásának növelése, kapcsolattartás a társterületekkel és az üzleti területekkel, a vállalat belső szabályainak ismerete és betartatása, a zökkenőmentes működés biztosítása, csapatmunka elősegítése és támogatása,

nagyvállalati ügyfél kapcsolattartó (kecskemét) / 6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.

Feladatok, amik Rád várnak: a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása, a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása, a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása, döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása, hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése, banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése, csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése, adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása, aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés,

network engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czechia, Slovakia, Hungary and Bulgaria.

operációs ügyintéző - deviza fizetések (limitmenedzsment) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik Rád várnak: forint és deviza átutalásokkal kapcsolatos kontroll feladatok ellátása, belföldi és nemzetközi fizetési forgalomban használt csatornákkal kapcsolatos ellenőrzési feladatok,

operációs ügyintéző - deviza fizetések (limitmenedzsment - kölcsönzött munkaviszony) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. feladatok, amik rád várnak: Vostro bankos megbízások fedezetellenőrzése, kapcsolattartás társterületekkel ,