kiemelt állások
- SRE Support Engineer - juniors are welcome
- üzemeltetési szakreferens
- System Administrator – fresh graduates are welcome
állásajánlatok
it kontroller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
az IT pénzügyi és emberi erőforrások tervezésével, követésével, jelentéseivel kapcsolatos feladatok ellátása: közreműködés pénzügyi és emberi erőforrások tervezésben és a felhasználás visszamérésében, belső támogatási feladatok, együttműködés az erőforrásgazdákkal, az ICT funkcionális vezetőivel, az IT gazdálkodással kapcsolatos jelentéskészítési feladatok ellátása, a kapcsolódó folyamatok felügyelete, koordinációja, adminisztrációja, kapcsolattartás a KBC, valamint K&H Bankcsoport partnerterületeivel, külső és belső jelentések, vezetői prezentációk előállítása, előadása,
junior aktuárius / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
pénzügyi beszámolókban szereplő tartalékok megállapításában és képzésében részvétel, a Biztosító Szolvencia 2 és IFRS17szerinti működésének támogatásában részvétel,, elemzések, riportok készítésében részvétel, díjkalkulációk, terméktervek készítésében részvétel, termékek profitabilitás vizsgálatában részvétel,
junior compliance tanácsadó (aml) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Feladatok, amik Rád várnak: üzleti döntések compliance és pénzmosás megelőzési szempontú támogatása, monitorozása;, pénzmosási szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata;, a pénzmosási szűrőrendszerrel összefüggésben végzett ellenőrzések elvégzése;, az összes banki folyamat jogszabályi megfelelésből fakadó kockázatainak KBC módszertan szerinti felmérése, monitorozása, kockázatcsökkentő kontrollok kialakítására javaslattétel;, a felsővezetés, valamint vezető testületek részére készítendő riportokban való közreműködés;, KBC szakértőivel történő kapcsolattartás, részvétel a csoportszintű feladatok elvégzésében, valamint hazai implementálásában;, a KBC képzésein való részvétel, valamint a hazai compliance és pénzmosás megelőzési oktatások támogatása.,
junior compliance tanácsadó (befektetővédelem) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Feladatok, amik Rád várnak: részt veszel a Bank MiFID szabályzatainak aktualizálásában , önállóan végzed a MiFID megfelelés érdekében szükséges belső vizsgálatokat , szakértőként részt veszel a befektetési projektek munkájában, valamint tanácsadással segíted a projekteket , monitoring tevékenységet végzel a MiFID érintettségű ügyfélpanaszok kezelése során , felügyeled az üzleti kontrollok működését , helyettesíted a piaci visszaélések körében dolgozó munkatársat ,
junior java/oracle fejlesztő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
a bank rendszereihez, illetve rendszerintegrációs feladataihoz kapcsolódó fejlesztői feladatok elvégzése, csapatban változatos fejlesztői feladatok ellátása, szakmai ismeretek bővítése szenior kollégák segítségével, irányításával, a támogatott szakterületek tevékenységével kapcsolatos informatikai szakismeretek naprakészen tartása, napi tevékenységből eredő ad-hoc problémák elhárítása; támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez,
junior üzleti intelligencia szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
A szakterület feladatai: biztosítja a Bankcsoport rendelkezésre álló adatvagyon kihasználását, projektekben vesz részt, biztosítja, hogy a projektek során keletkező információk a közös adatvagyon részei legyenek, támogatja a Bank különböző területeit az adatvagyon használatában (Marketing, Kontrolling, Kockázatkezelés, Jelentésszolgálat, stb), felügyeli az integritását, adatvagyon-kezelést és adatminőségét, biztosítja a sztenderd definíciók szerinti “One Language” elvet,
junior vállalati hitelelemző (debrecen) / 4024 Debrecen, Piac utca 52.
Feladatok, amik Rád várnak: a vállalati kapcsolattartói csapat munkájának napi szintű támogatása hitel -és kockázatelemzési feladatok során, , folyamatos kapcsolattartás és koordináció, a gazdasági környezetre, ügyfelekre, versenytársakra vonatkozó információk gyűjtése, valamint megosztása, , részvétel hitelezéshez kapcsolódó döntés előkészítési és döntéssel összefüggő feladatok ellátásában, , előterjesztés pénzügyi és működési elemzés részének elkészítése, , ügyféltárgyalásokon való részvétel a kapcsolattartóval közösen, , éves és ad-hoc hitel monitoring tevékenység elvégzése. ,
kapcsolattartó asszisztens/ kkv szegmens (miskolc) / 3530 Miskolc, Széchenyi utca 88.
Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, , szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, , ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, , ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, , operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, , egyéb adminisztratív feladatok ellátása, , folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása. ,
kárügyintéző (vagyon) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Fő feladatok: kárbejelentések rögzítése, a károk rendezéséhez szükséges hiányzó információk, dokumentációk beszerzése, kártérítési összegek kifizetése, kapcsolattartártás szakértőkkel, károsultakkal,
kereskedési könyvi kockázati riportok szakértője / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Feladatok, amik Rád várnak: KBC csoport szintű trading projekt helyi vonatkozásának nyomonkövetése (projekt munka), kapcsolattartás a belga és magyar kollegákkal, részvétel az egyeztetéseken, a kapcsolódó kockázatkezelési folyamatok átalakítása;, Felügyeleti és anyabanki kockázati riportok (kereskedési és partnerkockázati fókusz) elkészítése és leszállítása a határidők betartásával;, Menedzsment számára készített (főként kereskedési és partnerkockázati fókuszú) kockázati mutatók számítása, elemzése;, Limitkihasználtságok és túllépések (kereskedési és partnerkockázati fókusz) alakulásának nyomonkövetése,, A riportok előállításának egyszerűsítése, folyamatos fejlesztése, a kapcsolódó dokumentáció karbantartása, fejlesztése;, A riportok adatminőségének nyomon követése, eszkalációval, incidensek kezelésével;, Kereskedési és partnerkockázathoz kapcsolódó IT fejlesztések üzleti oldali támogatása;, Piaci kockázatkezeléshez kapcsolódó belső fejlesztésű modellek karbantartása;, Jogszabályi változások (Basel, CRR) es felügyeleti elvárások (MNB) nyomon követése.,
kiemelt mobilbankár - budapest / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
A munkakör célja: A K&H Bank jelenlétének erősítése és biztosítása, a 300m HUF árbevétel feletti és legalább 100 főt foglalkoztató munkáltatóknál és szervezeteknél. Az erre vonatkozó stratégia kialakítása és működtetése, szenior mobilbankárokon keresztül. Országos lefedettségű ügyfél akvizíció, együttműködési lehetőségek felkutatása, szervezése és lebonyolítása.Ügyfélszerzési stratégiák magas színtű alkalmazása. feladatok: ügyfél akvizíciós stratégia feltérképezése, kidolgozása, megvalósítása a 300m HUF árbevétel feletti ügyfelekre vonatkozóan, tárgyalások megszervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, az írásban kötött megállapodások szabályosságának ellenőrzése, helyi képviselőkkel, valamint a Bankkal kapcsolatban álló partnerekkel és ügyfelekkel való jó kapcsolat fenntartása, információnyújtás és partnertalálkozók szervezése,
kockázatkezelési tanácsadó (auditor) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
A munkakör fő célja, hogy független értékelést biztosítson az üzleti területek számára a tevékenységükkel kapcsolatosan feltárt működési kockázatokkal és az azokra adott kockázati válaszokkal kapcsolatban. Első sorban, de nem kizárólag a pénzforgalom (napi bankolás) és a pénzügyi piacok területén. Az üzleti területek által készített kockázati és kontroll-hatékonysági önértékelések validálása., Tervezett kockázat-csökkentő intézkedések véleményezése és azok leszállításának ellenőrzése., Kockázat elfogadások véleményezése, Proaktív tanácsadás a szakterületek részére a működési kockázatok kezelése és monitorozása érdekében., Működési kockázati riportok készítése a bankcsoport és biztosító vezetése számára., Kapcsolattartás és adatszolgáltatás a felügyelet és az anyavállalat felé.,
kockázatkezelési tanácsadó (dealing room kockázat és kontroll szakterület) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Feladatok, amik Rád várnak: banki könyvi kockázatkezelési folyamatok szakmai felügyelete, banki könyvi menedzsment riportok rendszeres összeállítása (risk identification, measurement, escalation), aktív részvétel a kockázatkezelési folyamatok hatékonyabbá tételében, valamint projektmenedzseri feladatok ellátása annak megvalósításában, KBC Csoport szintű Risk Functional Team-ekben való aktív részvétel (IRRBB, CSRBB), belső és külső auditokhoz adatszolgáltatás, MNB vizsgálatokhoz adatszolgáltatás, prezentáció készítése, Dealing Room Risk audit ajánlások teljesítése a csoport szintű zéró tolerancia irányelv maximális tiszteletben tartása mellett, egyéb folyamatjavító, ill. hatékonyságnövelő projektek kezdeményezése, koordinálása és szakmai felügyelete,
kockázatvállaló / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Üzleti tárgyalási technikában-, ügyfélkapcsolatok menedzselésében jártas, egyúttal kockázatvállalói gyakorlattal is rendelkező munkatársat keresünk. Feladatok: Ügyfelekkel személyes tárgyalások lebonyolítása, kapcsolattartás az ügyfelekkel, key account menedzseri feladatok ellátása, Kis- és középvállalati biztosítások kockázatelemzése, kockázatvállalás;, Biztosítási szerződések létrehozása;, Esetenként egyedi szerződések kidolgozásában való részvétel;, Részvétel a termékfejlesztésben, kockázatvállalási, tarifálási rendszerek kidolgozásában;, Helyszíni szemlék megállapításainak elemzése;, A kockázatvállalás és szerződésadminisztráció tevékenység elemzése alapján fejlesztési javaslatok készítése;, Társterületekkel, eladási csatornákkal való kapcsolattartás.,
kommunikációs kampányfelelős / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
mivel telik majd a munkád? kommunikációs projektek önálló, teljeskörű lebonyolítása (tervezés, költségvetés és időzítés készítés, kivitelezés, ellenőrzés, értékelés, adminisztráció), ügyfélrendezvények, szponzor programok kialakítása, kivitelezése, előkészítése és helyszíni feladatok elvégzése, sajtótájékoztatók, konferenciák előkészítése és helyszíni megvalósítása, sajtókapcsolatok ápolása, proaktív sajtómunka, social media felületek kezelése, monitoring, tartalomgyártás, content marketing tevékenység tervezése, megvalósítása, együttműködés a marketingkommunikációs területtel, illetve a Bank különböző üzleti területeivel,
kommunikációs menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
PR kommunikációs projektek önálló, teljeskörű lebonyolítása (tervezés, költségvetés és időzítés készítés, kivitelezés, ellenőrzés, értékelés, adminisztráció) , sajtótájékoztatók előkészítése és helyszíni megvalósítása, rendezvények, konferenciák megvalósítása, előkészítése és helyszíni lebonyolítása, együttműködik a Bank különböző üzleti területeivel, különböző ügynökségek munkáját koordinálja és szakmailag felügyeli, közreműködik kiadványok koncepciójának kialakításában, kivitelezésében,
linux system administrator / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
microsoft rendszermérnök / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Főbb feladataink, amiben számítunk a leendő kollégánk segítségére. Az alábbi rendszerek üzemeltetése, követése, megújítása: Multifaktor-autentikációs megoldások, M365 szolgáltatások, Microsoft SCCM, Azure hybrid környezet, egyéb rendszerek Active Directory, DFS technológia, Terminálszerver szolgáltatás, VDI környezetek, , A fenti rendszerekkel kapcsolatos munkák típusa: beérkező hibajegyek és igények kezelése, megoldása, monitoring, proaktív beavatkozások, kapacitás tervezés, jogosultság rendszer kialakítása, karbantartása, patchek telepítése, igény esetén készenlét nyújtása esténként és hétvégén, kapcsolattartás a végfelhasználókkal, a piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,
middleware rendszergazda (mq, ibm ace) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Mik lesznek a feladataid? middleware rendszerek karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, a middleware rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás ezen rendszerekkel kapcsolatban a bejelentett hibák javítására, a rendszerrel kapcsolatos-, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel a middleware (message queueing) rendszerekkel kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,
mobilbankár / tolna, baranya megye / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
feladataid között lesz az ügyfélakvizíciós akciótervek kidolgozása és megvalósítása a felelősségi körödbe tartozó településeken, tárgyalások szervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, személyes és csapatszintű ügyfélakvizíciós terv teljesítése, együttműködési lehetőségek felkutatása, különös tekintettel a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel (önkormányzatok, lokális aktorok), a partnerekkel kötött megállapodások megvalósulásának nyomonkövetése és arról rendszeres jelentések készítése, partnertalálkozók szervezése és azokon aktív részvétel, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, együttműködés az ügyfélpontokkal az akvizíciós munka szakmai támogatásával,