compliance tanácsadó (mifid) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Feladatok, amik Rád várnak: részt veszel a Bank MIFID szabályzatainak aktualizálásában;, önállóan végzed a MIFID megfelelés érdekében szükséges belső vizsgálatokat;, szakértőként részt veszel a befektetési projektek munkájában, valamint tanácsadással segíted a projekteket;, monitoring tevékenységet végzel a MiFID érintettségű ügyfélpanaszok kezelése során;, felügyeled az üzleti kontrollok működését;, helyettesíted a piaci visszaélések körében dolgozó munkatársat.,
corporate finance tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
A Corporate Finance alapvető feladata az új és meglévő ügyfelek kiszolgálása, a szerződött ügyfelek részére nyújtott vállalatfelvásárlási, összeolvadási folyamatokkal és tőkepiaci tranzakciókkal kapcsolatos tanácsadás, valamint egyéb stratégiai, pénzügyi tanácsadás. Az alábbi tevékenységekkel kapcsolatos szakmai tanácsadói feladatok várnak Rád: Vállalatfelvásárlások, összeolvadások:- vállalatfelvásárlási tanácsadás- társaságok értékesítése- összeolvadások, stratégiai együttműködések - hitelből történő be- és kivásárlások- banki -, privát tőkés - és mezzanine finanszírozás szervezéseTőkepiaci tranzakciók:- tőzsdei kibocsátások- nyilvános ajánlattételek, kiszorítások- kötvények és részvényhez kötött értékpapírokPénzügyi tanácsadás:- független értékelések- vállalatértékelések- üzletfejlesztési és stratégiai terjeszkedéssel összefüggő tanácsadás- privatizációs tanácsadás és lebonyolítás- pénzügyi előkészítés, modellezés - szakmai támogatás nyújtása a Corporate Finance vezető számára- a Corporate Finance vezető által kiosztott feladatok elvégzése- ügyfél kapcsolattartás- társosztályokkal és munkatársakkal történő szakmai együttműködés
cyberark system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
data engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
digitális asszisztens (kate) product owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Kate a K&H Bank digitális asszisztense, akinek segítségével ügyfeleink egyre több banki és biztosítási kérdésükre kaphatnak választ. Kate több mint egy chatbot, hiszen képes az ügyfelek kérdéseire válaszolni, segíteni a tranzakciók végrehajtásában, illetve információkat nyújtani a K&H termékeiről és szolgáltatásairól is. Ha szeretnél a tagja lenni ennek az izgalmas kezdeményezésnek, amely a letisztult ügyfélfelület alatt a legmodernebb technológiákat használja, akkor ismerkedj meg a lenti pozícióval! feladataid: az agilis csapat tagjaként Kate roadmapjének alakítása, üzleti folyamatainak optimalizálása, üzleti és folyamat-minőségi KPI-k követése és a kitűzött célszámok elérésének támogatása, üzleti igények alapján beszélgetés lefutások tervezése (conversation design), tanítómondatok gyűjtése/elemzése a digitális asszisztens javítására, részvétel a digitális asszisztens válaszainak megfogalmazásában (copywriting), ügyfél-beszélgetések elemzése, javaslatok megfogalmazása az ügyfélélmény növelésére a beszélgetések elemzése alapján, tesztelésekben való folyamatos részvétel, rendszeres és eseti riportigények kielégítése, adatszolgáltatás és adatvizualizációk készítése, együttműködés az üzleti területekkel a tudásbázis kialakításában (FAQ database),
életbiztosítási szerződés nyilvántartási munkatárs / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Szerződés nyilvántartási munkatársat keresünk életbiztosítási adminisztráció területére, határozott időre (előre láthatóan 2,5 évre) az alábbi feladatok ellátására: Ügyfelektől érkező módosítási igények elbírálása és a munkafolyamatok szerinti ügyintézése;, Biztosítási ajánlatok feldolgozása, Írásos kommunikáció az ügyfelekkel, Csoportos biztosítás szerződések kezelése, Információnyújtás, tájékoztatás, , Szükség esetén kimenő hívások bonyolítása;, Egyéb területekkel, társosztályokkal hatékony kapcsolattartás.,
endpoint system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries.The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams.Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation.We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. The IT directorate S2E (Service 2 Employee) manages the world of "your digital workplace" and therefore steers - together with Corporate HR, Facility Management and Communication - the digitalization of all KBC employees.As part of a financial institution, KBC attaches great importance to security, which is why this is a responsibility that is shared by every employee. Our IT Systems Engineers, who build and maintain the KBC ICT systems, are particularly concerned about the security and robustness of systems and applications.This vacancy is part of the "Unified Security Team" in the IT directorate S2E. The US Team ensures that every KBC user and IT developer can use their daily business applications as efficiently as possible, in a modern and secure way, i.e. in a 'future proof' and secure environment.Our focus is infrastructure (endpoint) protection; from build, over support and finally maintaining the solution. What you can expect working with us:
fejlesztési/tesztelési munkatárs - életbiztosítás / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Az életbiztosítási üzletágat érintő informatikai fejlesztésekhez kapcsolódóan az alábbi feladatok várnak rád: írd meg és egyeztesd az üzleti igényt az IT szervezővel/fejlesztővel,, dolgozd ki és hajtsd végre az üzleti teszteseteket/tesztlépéseket,, aktualizáld az alkalmazások felhasználói kézikönyvét.,
fejlesztési/tesztelési munkatárs - nem-életbiztosítás / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
A nem-életbiztosítási üzletágat érintő informatikai fejlesztésekhez kapcsolódóan az alábbi feladatok várnak rád: írd meg és egyeztesd az üzleti igényt az IT szervezővel/fejlesztővel,, dolgozd ki és hajtsd végre az üzleti teszteseteket/tesztlépéseket,, aktualizáld az alkalmazások felhasználói kézikönyvét.,
felsővezetői asszisztens / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
teljeskörű támogatás nyújtása felsővezető részére, a napi munkavégzés segítése, információáramlás biztosítása, titkársági feladatok ellátása, vezetői naptár kezelése, határidők pontos figyelemmel kísérése, szakmai anyagokkal kapcsolatos összefoglalók, feljegyzések és prezentációk készítése angol nyelven, a terület levelezésének, iratainak naprakész nyilvántartása, reprezentációs programok szervezése, lebonyolítása, megbeszélések szervezése, ügyfelek, vendégek fogadása,
folyamatmenedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
A feladat ellátásához szükséges teendők: a fejlesztések követelmények egyeztetése és összeállítása az összes érintett terület bevonásával, folyamatosan informálása a leszállítási képességről és az élesítési tervezésről, megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata termékmenedzserek, alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével, a CRM rendszerhez kapcsolódó fejlesztések specifikálása és képviselete a döntési fórumokon, az operatív CRM működés fejlesztése folyamattámogatási oldalról – folyamat specifikáció, dokumentáció, elemzés, tesztelés, élesítés nyomonkövetése, üzleti képviselőként aktív részvétel a CRM rendszerhez kapcsolódó fejlesztések agilis fejlesztési folyamataiban, az ügyféladat-menedzsment területtel való szoros együttműködés, aktív szerepvállalás front end rendszeri CRM működés kialakításában, Célok: az ügyféléletciklus - menedzsmentet támogató CRM működés kialakításának elősegítése, a technikai követelmények üzleti előnyökre való lefordítása, a rendszer víziójának erősítése, és üzleti teljesítményének növelése, a tesztelők támogatása a funkcionális tesztek minőségbiztosításával, részvétel a rendszerre vonatkozó oktatási anyagok és szervezeti kommunikáció kialakításában, felhasználók irányítása és támogatása, oktatása +kapcsolattartás a központ és a hálózat között,
gépjármű kárszakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Gépjármű kárszakérő csoportunkba várjuk kárszakértői tapasztalattal rendelkező pályázók jelentkezését Budapesti munkavégzésre. Feladataid lesznek: gépjármű felelősségbiztosítás- és casco károk felmérése, megállapítása;, jogalap- és kárfelelősség helyszíni elbírálása;, helyszíni kárösszeg (DAT, Eurotax, Audatex) számítása;, járművek (szgk. tgk. smkp. mkp. egyéb járművek) baleset előtti érték számítása, megállapítása;, kapcsolattartás, egyeztetés, ügyfelekkel, javítókkal;, a kárügyintézők szakmai támogatása, tájékoztatása.,
hitelkockázat elemző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Feladatok, amik Rád várnak: a Bank hitelezési kockázatának portfolió szintű felügyelete, elemzése és riportálása;, a Bankcsoport tulajdonosi-, vezetői-, és külső adatszolgáltatási, elemzési, döntés előkészítési feladatok elvégzése, adatminőségi hibák felderítése a hitelezési veszteségek elkerülése és csökkentése érdekében; , hitelkockázatra számított tőkeszükséglet kalkulálása, a riportokhoz szükséges paraméterek előállítása, illetve azok megfelelőségének, minőségének ellenőrzése; , a Bank tőkekalkulációs rendszerével kapcsolatos fejlesztési igények megfogalmazása, annak érdekében, hogy a jogszabályi előírások mindenkor teljesüljenek; , a hitelezéssel kapcsolatos adatküldés üzleti megfelelőségének biztosítása, az üzleti definíciók kialakítása, módosítása a KBC, K&H irányelveknek és a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően; , a tőkekalkulációs rendszerhez kapcsolódó alkalmazások, adatbázisok, fejlesztési igények megfogalmazása, a fejlesztések nyomon követése és tesztelése; , tőkekalkulációs rendszer fejlesztési igényeinek az anyavállalattal történő egyeztetése, a megfelelő bizottságon való képviselete, a fejlesztések nyomon követése és tesztelése; , a hitelkockázatra számított tőkeszükséglet számításának segítése, a tőkeriport előállításának támogatása, az adatküldésben szisztematikus ellenőrző lekérdezések végzése; , a Bank, MNB, és egyéb külső felügyeleti szervek részére a hitelportfolióról készülő jelentések, riportok támogatása; , projektekben való részvétel.,
hitel rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Hitel rendszerszervezőként a napi feladataid: üzleti igények felmérése, elemzése, közreműködés az üzleti követelmények kidolgozásában, pontosításában, specifikációk (megvalósíthatósági tanulmány, rendszer koncepció, rendszerterv), becslések készítése, tervezési feladatok önálló végrehajtása, funkcionális tesztek elvégzése, elfogadói tesztek támogatása, koordinációja, a fejlesztés alatt felmerült új/módosult/kiegészült üzleti igények felismerése és kezelése, téma vezetéssel kapcsolatos feladatok ellátása, koordináció a fejlesztésben érintett területek között, ad-hoc üzleti riportigények kiszolgálása, éles hibajavítások támogatása, felhasználók, üzleti partnerek támogatása, a napi normál működés fenntartása érdekében, a szállítói ajánlatokat véleményezése, részvétel alternatív eszközök, lehetőségek feltérképezésében, kapcsolattartás a felhasználókkal, fejlesztőkkel, projektvezetőkkel,
információbiztonsági kockázatmenedzser (szállítói kockázatok) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Információbiztonsági kockázatmenedzserként az alábbi főbb feladataid lesznek: Részvétel az információbiztonsági kockázatelemzési és kockázatkezelési keretrendszer folyamatos fejlesztésében, Szállítói nyilvántartás és szállítói kockázatok nyilvántartásának karbantartás, Szállítói információbiztonsági auditok szervezése, dokumentálása, Szállítói kockázatok folyamatos monitorozása, Szállítói szerződések információbiztonsági előírásainak gondozása, Együttműködés a társterületekkel: Beszerzés, Nem-pénzügyi Kockázatok, Jog, Belső Ellenőrzés, üzleti területek, Felkészülés a DORA (Digital Operational Resilience Act)-nak való megfelelésre az IKT-szállítók kapcsán, Szállítói kockázatokkal kapcsolatos jelentések készítése,
irodavezető / 6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 6-8 fsz. 9.
feladatok, amik várnak rád: az irodába betérő és a telefonon érdeklődő ügyfelek kiszolgálásának biztosítása (tájékoztatás, ajánlatok, kárbejelentések, panaszügyek felvétele, továbbítása, stb.),, közreműködés a helyi képviselők be- és kiléptetésében,, az értékesítők munkájának támogatása, az oktatások, értekezletek szervezésében, előkészítésében aktív részvétel,, a terület/igazgatóság adminisztrációs tevékenységének intézése (levelezés, irattár, posta, nyilvántartások vezetése és karbantartása, jelentések összeállítása stb.),, nyomtatványok, irodai eszközök beszerzése,, iroda üzemeltetése,, jelentések, riportok készítése,, értékesítés proaktív támogatása.,
it információbiztonsági architect / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
IT információbiztonsági architectként az alábbi főbb feladataid lesznek: projektek, fejlesztések biztonsági követelményeinek meghatározása, kockázatelemzés, biztonsági projekt és fejlesztési tervek összeállítása, biztonsági projektek és akciótervek gyakorlati végrehajtásának támogatása, az információbiztonsággal kapcsolatos üzleti igények, üzemeltetési és fejlesztési igények elemzése, a kontroll követelményekkel való összehangolásának támogatása, biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása, biztonsági megoldásokkal, kontrollokkal kapcsolatos jelentések készítése, a területhez tartozó szerződéses partnerekkel történő kapcsolattartás, az információbiztonsággal kapcsolatos tudatosság építésében való részvétel., A szervezeten belüli információbiztonsági normák érvényesülésének felügyelete,
it üzemeltetési architect / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
aktív részvetel az IT Infrastruktúra stratégia kidolgozásában, Új megoldások - devops, cloud, automation - kidolgozása, megtervezése implementálásának koordinációja , IT infrastruktúra modernizációval kapcsolatos architektúrális tervezési és döntés előkészítési feladatok ellátása, Az általa támogatott IT infrastruktúra területre vonatkozóan – az összes IT és üzleti fejlesztés technológia megoldás irányának kijelölése., Üzlet által kezdeményezett fejlesztésekben, a prestudy-kban a technológia és üzemeltetési követelmények kidolgozásának előkészítése., Rendszermérnökök támogatása az infrastruktúra-fejlesztések előkészítésben, kidolgozásában., ICT infrastruktúra területek architektúrájának, stratégiájának kialakításában történő részvétel, támogatás., Az egyes infrastruktúra területek fejlődésének, szolgáltatásának figyelemmel kísérése az adott területek SA-jával együttműködve, az infrastruktúra szervizkatalógusának kialakítása., Az informatikai piacon jelentkező új, banki környezetben használható eszközök, rendszerek és módszerek folyamatos figyelése, információcsere az infrastruktúra-szolgáltatókkal, szállítókkal., Ismeretek átadása, támogatás nyújtása az általa támogatott ICT infrastruktúra terület számára végzett projekt és maintenance tevékenységen dolgozó projektvezetők, projekttagok, rendszergazdák részére., Szakmai együttműködés a feladatkörben érintett ICT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel., Önálló koordinációs és nyomon követési tevékenység a kisebb infrastrukturális átalakítási tevékenység megvalósításában., Negyedéves rendszerességgel történő technológiai áttekintés készítése a vezetővel közösen kiválasztott témakörök kapcsán. Éves szinten önálló infrastruktúra fejlesztési javaslattétel megtakarítási, költséghatékonysági, továbbá teljesítmény javítási szempontokkal.,
kárügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
Főbb feladatok: Bejelentett egyéni és csoportos személybiztosítási szolgáltatási igények rögzítése a biztosító nyilvántartó rendszerébe, Igények elbírálása és döntés a szabályzataink figyelembevételével, határidők betartása mellett, Ellenőrzési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése, Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az ügyfelekekkel, társterületekkel, Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől, Levelezés az ügyfelekkel, információnyújtás, tájékoztatás,
kockázatkezelési kontroller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület
A munkakör fő célja, hogy a működési kockázatok kontrollja érdekében támogassa és ellenőrizze a működési kockázati eseményekből származó veszteségek gyűjtését, rögzítését és azok elemzését. A bankcsoport és biztosító működési kockázati veszteség gyűjtési folyamatainak és eszközeinek támogatása., Kapcsolattartás a területek működési kockázatokkal foglalkozó szakértőivel, a könyvelő egységekkel, számvitellel és minden olyan területtel, ahol működési kockázati veszteség felmerül., A működési kockázati önértékelések, kockázat értékelések támogatása és szakmai validációja működési kockázati veszteség szempontjából., Proaktív tanácsadás a szakterületek részére a működési kockázatok kezelése és monitorozása érdekében., Működési kockázati riportok készítése a bankcsoport és biztosító vezetése számára., Kapcsolattartás és adatszolgáltatás a felügyelet és az anyavállalat felé.,