állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

data center technician / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

data scientist / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Role Overview: As a crucial member of our Data Science team, you'll be at the forefront of our strategic initiatives, developing and implementing AI and machine learning solutions that drive business transformation and operational excellence. Key Responsibilities:  Develop and deploy AI/ML solutions in collaboration with business and IT teams and under the guidance of senior colleagues, Stay current with AI, machine learning, and big data trends, Strengthen team knowledge and technological/data foundations, Foster a data-driven culture across the organization,

devops automation engineer (mah) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.   What the team is doing:   

devops/cloud engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.  

digitális asszisztens (kate) product owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Kate a K&H Bank digitális asszisztense, akinek segítségével ügyfeleink egyre több banki és biztosítási kérdésükre kaphatnak választ. Kate több mint egy chatbot, hiszen képes az ügyfelek kérdéseire válaszolni, segíteni a tranzakciók végrehajtásában, illetve információkat nyújtani a K&H termékeiről és szolgáltatásairól is. Ha szeretnél a tagja lenni ennek az izgalmas kezdeményezésnek, amely a letisztult ügyfélfelület alatt a legmodernebb technológiákat használja, akkor ismerkedj meg a lenti pozícióval! feladataid: az agilis csapat tagjaként Kate roadmapjének alakítása, üzleti folyamatainak optimalizálása, üzleti és folyamat-minőségi KPI-k követése és a kitűzött célszámok elérésének támogatása, üzleti igények alapján beszélgetés lefutások tervezése (conversation design), tanítómondatok gyűjtése/elemzése a digitális asszisztens javítására, részvétel a digitális asszisztens válaszainak megfogalmazásában (copywriting), ügyfél-beszélgetések elemzése, javaslatok megfogalmazása az ügyfélélmény növelésére a beszélgetések elemzése alapján, tesztelésekben való folyamatos részvétel, rendszeres és eseti riportigények kielégítése, adatszolgáltatás és adatvizualizációk készítése, együttműködés az üzleti területekkel a tudásbázis kialakításában (FAQ database),

digitális értékesítési menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. H. épület

Ha érdekel a tőzsde világa, kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési banki szolgáltató, szeretnél innovatív és agilis csapat tagja lenni, kihívást jelentenek a komplex digitális és üzleti problémák, akkor nálunk a helyed! Miért fontos, amit csinálni fogsz? Üzleti affinitásoddal és digitális technikai tudásodnak köszönhetően új igényeket fogalmazhatsz meg cégünk digitális platformjainak fejlesztésére, majd részt vehetsz azok tesztelésében és kommunikációjában, Munkáddal hozzájárulhatsz az ügyfélélmény fejlesztéséhez, Napi szinten egyeztetsz cseh kollégáinkkal digitális fejlesztésekről, Mit tanulhatsz nálunk?   Elejétől a végéig ráláthatsz a működésünkre, tudni fogod, hogy mi, mivel és hogyan függ össze egy olyan pénzügyi rendszerben, amit folyamatosan ügyfelek ezrei használnak, Betekintést nyersz az értékpapír kereskedés világába, folyamatosan fejlesztheted tőkepiaci ismereteidet, Együtt kísérletezzük ki, hogyan tudjuk a komplex folyamatokat leegyszerűsíteni, javaslatot teszünk fejlesztésekre és automatizálásra,

elk (elasticsearch/logstash/kibana) és mssql server üzemeltető / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

rendszerek üzemeltetése, karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás a bejelentett hibák javítására., a rendszerekkel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása, készenlét biztosítása, szoros együttműködés a társrendszerek üzemeltetőivel,

endpoint system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.   

enterprise architect / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

MUNKAKÖR CÉLJA:A vállalati architektúra tervezése, megszervezése, irányítása és felügyelete a bank üzleti céljainak teljesülése érdekében. Felelős a nagy horderejű architektúra döntések meghozataláért, és az informatikai és üzleti stratégiák koherenciájának és integrációjának biztosításáért a szervezeten belül., FŐ TEVÉKENYSÉGEK: Részvétel a vállalati architektúra csapat működési rendje által definiált Vállalati  Architektúra szolgáltatások  biztosításában, Részvétel a Vállalati Architektúra tervezési módszertanainak, irányelveinek és szakmai iránymutatásainak kidolgozása, Stratégia készítés és a stratégiai céloktól való eltérés jelzése, stratégiai döntés előkészítő anyag összeállítása, A bank üzleti stratégiájához illeszkedő banki vállalati architektúra tervezése, A banki termékeket és szolgáltatásokat közvetlenül vagy közvetve kapcsolódó üzleti és informatikai igények felmérése, konzisztencia vizsgálata, alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmány készítése, Üzleti területekkel történő magas szintű szakmai kapcsolattartás, hosszú távú vállalati architektúra irányok közös meghatározása, Közreműködés az üzleti stratégiára alapozott IT Stratégia készítés és aktualizálás folyamatában, a célkitűzések teljesülésének, az operatív célok és döntések stratégiához való illeszkedésének nyomon követésében, Aktív részvétel a meghatározott a stratégiai irányok szervezeten belül történő elfogadásának folyamatában, Nemzetközi trendek, banki IT fejlődési irányok figyelése a vállalati architektúra tekintetében, Projektek végrehajtásának architektúra felügyelete a, Solution Architect segítségével a vállalati architektúra alapelvek mentén, , FELADATOK: Részvétel a Vállalati Architektúra szakterület munkájában, Előterjesztések, szakértői jelentések készítése a szakterület részére, Vállalati architektúrával kapcsolatos jelentések, szakértői vélemények készítése, szakértői támogatás nyújtása, Alkalmazás architektúra és szolgáltatások nyilvántartásának kialakításában való részvétel és a nyilvántartási adatok karbantartása, Szakmai, döntés előkészítő anyagok prezentálása felső vezetői szinten, Az üzleti döntések meghozatalához szükséges adatok szolgáltatása, ,

fejlesztő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Cobol fejlesztőként az alábbi feladataid lesznek: biztosításokkal kapcsolatos fejlesztési feladatok ellátása, együttműködés a rendszerszervezőkkel és az üzleti elemzőkkel., a fejlesztések fejlesztői tesztjének végrehajtása, dokumentációk elkészítése, átadása üzemeltetéshez, a fent megnevezett feladatok pontos és határidőre történő elvégzése,

fizetésforgalmi (huf) csoportvezető - forint fizetések terület / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak:  a forint fizetések operációs terület napi feladatainak vezetői támogatása, kollégák munkájának ellenőrzése, napi működés hatékony és magas színvonalon történő biztosítása, tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, a folyamatok mérése, kapacitásigény nyomon követése, a terület tevékenységének havi szintű riportolása, folyamategyszerűsítési, automatizálási ötletek megfogalmazása, kollégák minőségi munkájának biztosítása a szükséges munkautasítások, leírások biztosításával , a működési kockázatok feltárása, minimalizálása, megszüntetése,

folyamatmenedzser - lakossági hitelezésfejlesztés / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak:     új folyamatok tervezése, üzleti igények kialakítása lakossági hitelezési területen, folyamatok teljesítményének figyelése, ütemezett felülvizsgálata, fejlesztési lehetőségek feltérképezése, folyamatjavítási javaslatok előterjesztése, valamint tesztelése a hatékonysági célok érdekében, aktuális jogszabályoknak és jelentésszolgálati elvárásoknak való megfelelés biztosítása, mérésekhez szükséges mutatószámok meghatározása, projektekben való részvétel: termék-, alkalmazás- és más folyamatmenedzserekkel együttműködésben, automatizált, illetve digitális megoldások kialakítása, a magas szintű ügyfélélmény biztosítása érdekében, termékekkel és folyamatokkal kapcsolatos külső és belső kommunikáció, felhasználók támogatása: az új folyamatokhoz oktatási anyagok és felhasználóisegédletek és kézikönyv elkészítése,bemutatók tartása,

fraud termékmenedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: pénzforgalmi fizetési műveletekhez kapcsolódó fejlesztések fraud üzleti specifikációjának készítése, döntésre történő előterjesztése, termékdokumentáció, üzleti teszttervek elkészítése, csalásmegelőzési szűrőrendszer életpályájának menedzselése, fejlesztése, ügyféligények folyamatos nyomon követése, elemzése és ezek alapján javaslatok készítése, jogszabályi és szabályozói megfelelés biztosítása, felelősségi körébe tartozó termékek, folyamatok gondozása, projektekben való aktív részvétel,

hagyatéki ügykezelő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: halálesettel kapcsolatos beállítások elvégzése a vonatkozó rendszerekben, kedvezményezetekkel/örökösökkel történő elszámolás előkészítése, könyvelési feladatok ellátása, kapcsolattartás a folyamatban résztvevő társterületekkel,

helyi képviselő - biztosítás értékesítő / országosan bárhonnan pályázható

helyi képviselőként feladatod lesz a lakossági és vállalati biztosítási termékeink értékesítése

helyi működési kockázatkezelő (lorm) - daily banking / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

a működési kockázatkezeléssel kapcsolatos feladatok koordinálása, ezen kockázatok felismerése, értékelése, kezelése, illetve csökkentése a fenti folyamatok tekintetében, ehhez kapcsolódóan kommunikáció más – működési kockázatok kezelésében részt vevő - szervezeti egységekkel és szakterületekkel, a Napi pénzügyek, betétek és befektetések igazgatóság helyi működési kockázatkezelő (LORM 2) munkájának támogatása, a KBC Csoport módszertana alapján a működési kockázatkezelés megfelelő szintjének biztosítása, különös tekintettel:, a számlafolyamatokra, a készpénzellátásra, illetve a befektetési és megtakarítási szolgáltatásokra, a fenti end-to-end folyamatokat érintő üzleti döntések kockázataira és a kockázati döntésekre (kockázat elfogadás, akció tervek stb), az alkalmazott kontroll megoldások (dizájn) megfelelőségére és hatékony érvényesülésére, a működési és reputációs kockázatok konzisztens kezelésének biztosítása az end-to-end folyamatok egészében, a kockázatkezelés minőségének és hatékonyságának folyamatos vizsgálata, javító intézkedések kezdeményezése és azok teljesülésének nyomon követése, a munkatársak kockázattudásának növelése érdekében támogatás és tréning nyújtása a folyamat résztvevőinek, felelősség a kockázati adatok megfelelő minőségéért beleértve a kockázati alkalmazások adatait,

információbiztonsági koordinátor - szállítói kockázatok / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A pozíció főbb feladatai: Szállítói kockázatmenedzsment (kockázatelemzések végzése, azonosított kockázatok kommunikációja és nyomon követése), Beszállítói kockázatelemzések határidőre történő elvégzése, Együttműködés a társterületekkel, Együttműködés a beszállítókkal, Külső auditokban való aktív részvétel, Jelentések készítésében való együttműködés,

innovációs stratégiai tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Csatlakozz a K&H Bank Stratégia, transzformáció és innovációs területéhez stratégiai tanácsadóként, és alakítsd a jövőt velünk!  várunk, ha... szenvedélyesen érdekel az innováció és a jövőtálló megoldások felfedezése, szeretnél olyan projekteken dolgozni, amelyek valódi értéket teremtenek  , szeretsz strukturáltan gondolkodni, kezdeményező vagy és jól kommunikálsz, kimozdulnál a komfortzónádból, ugyanakkor vonz egy belga nagybank biztonsága , mi mindenben tudod magad kipróbálni? stratégiai tervezés és innovációs roadmap összeállítása az üzleti területekkel közösen  , iparági trendek nyomonkövetése, vállalkozás ösztönzés és fenntarthatóság támogatása egy új programmal, melynek kialakításában neked is kulcsszereped lesz, kulcsfontosságú stratégiai mutatók meghatározása és nyomonkövetése, innovációs lehetőségek azonosítása, elemzések és javaslatok kidolgozása, szoros együttműködés a KBC anyavállalat stratégia területeivel , amit kínálunk: úttörő stratégiai és innovációs eszközök használatának elsajátítását , kiemelt egyéni szerepet a bank stratégiai törekvéseiben, ahol nem csak egy kis csavar leszel egy nagy gépezetben. , kezdeményező, pörgős és befogadó csapatot, akik alig várják, hogy új kollégákkal bővüljenek , versenyképes juttatási csomagot, széleskörű képzési lehetőségeket , munka-magánélet egyensúlyának biztosítását, home office lehetőséget ,

it rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

IT rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: Megvalósíthatósági tanulmányok és döntéstámogató anyagok készítése önállóan, különös tekintettel megvalósítási alternatívák költségbecslésére (teljes bevezetési folyamatra), Követelmények részletes analízise, kidolgozása, Átfogó rendszermegoldások tervezése, valamint a követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, Projektek követelménylistájának folyamatos követése (requirement coverage analysis), Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, a megvalósítás folyamatának szakmai nyomon követése, Külső szállítókkal történő folyamatos kapcsolattartás, Problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), Rendszerintegrációk tervezése, az ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése, Rendszerdokumentációk készítése (Logical Design, tesztelési terv), Megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése, Részvétel az automata / BDD tesztek kidolgozásában, Üzleti elfogadói tesztelés támogatása, koordinálása,

jira business owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bank, mint az innovációban élenjáró pénzintézet, nagy figyelmet fordít az informatikai rendszereinek folyamatos továbbfejlesztésére, és a fejlesztések magas minőségére. Az IT folyamatokat támogató eszközök között az Atlassian termékek, ezen belül is a JIRA központi szerepet játszik. A feladatmenedzsment mellett a JIRA-ban mérjük és követjük az IT oldali időráfordítást, a projekt leszállítások átfutási idejét, bizonyos portfólió menedzsment témákat, valamint erre épülően a Gartner FFPA módszertana szerinti hatékonyságmérést, illetve a részletes projekt költségkontrolling folyamatot. A JIRA mint eszköz „üzleti” felelőse az IT Változáskezelés igazgatóság és ezen belül a JIRA Business Owner, akinek kulcsfontosságú szerepe a szervezet módszertani támogatása a JIRA eszközre épülő folyamatokban. Feladataid lesznek: a kialakított működési modell (JIRA Next level) finomhangolása és szervezeten belüli terjesztése, JIRA Next level dokumentációk, oktatóanyagok, SharePoint és Confluence oldalak karbantartása, a kollégák módszertani támogatása, az elvárt működés betartásának monitorozása, riportok készítése, a felmerülő módosítási igények összegyűjtése, elbírálása, rendszerezése, egyeztetése, specifikálása és a végrehajtásuk koordinációja, a módosításokhoz kapcsolódóan új oktatóanyagok készítése, JIRA Service katalógus kialakítása és karbantartása (a JIRA alkalmazáshoz kapcsolódó katalógus, amiből részletes infók alapján igényelhetők elemek), upgrade stratégia kialakítása és a rendszeres upgrade koordinálása, javaslat új JIRA plugin-ek bevezetésére, szoros együttműködés a JIRA rendszerszervező és üzemeltető csapatokkal és a tesztmenedzsmentért felelős területtel (a ZephyrScale mint tesztmenedzsment eszköz a JIRA beépülő modulja), auditokban való közreműködés,