állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

devops automation engineer (mah) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.   What the team is doing:   

devops/cloud engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.  

digitális analitikai szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A munkakör célja a banki és biztosítási termékek és szolgáltatások forgalomterelésének/értékesítésének támogatása digitális analitikai eszközökkel riportok összeállítása, rendszeres frissítése, közreműködés a weboldalmérések beállításában, részvétel a mobilbank/e-bank mérések definiálásában és tesztelésében, konverziók beállítása Google Ads, Facebook, PRG kampányokhoz, részvétel A/B tesztek beállításában és elemzésében,

digitális asszisztens (kate) product owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Kate a K&H Bank digitális asszisztense, akinek segítségével ügyfeleink egyre több banki és biztosítási kérdésükre kaphatnak választ. Kate több mint egy chatbot, hiszen képes az ügyfelek kérdéseire válaszolni, segíteni a tranzakciók végrehajtásában, illetve információkat nyújtani a K&H termékeiről és szolgáltatásairól is. Ha szeretnél a tagja lenni ennek az izgalmas kezdeményezésnek, amely a letisztult ügyfélfelület alatt a legmodernebb technológiákat használja, akkor ismerkedj meg a lenti pozícióval! feladataid: az agilis csapat tagjaként Kate roadmapjének alakítása, üzleti folyamatainak optimalizálása, üzleti és folyamat-minőségi KPI-k követése és a kitűzött célszámok elérésének támogatása, üzleti igények alapján beszélgetés lefutások tervezése (conversation design), tanítómondatok gyűjtése/elemzése a digitális asszisztens javítására, részvétel a digitális asszisztens válaszainak megfogalmazásában (copywriting), ügyfél-beszélgetések elemzése, javaslatok megfogalmazása az ügyfélélmény növelésére a beszélgetések elemzése alapján, tesztelésekben való folyamatos részvétel, rendszeres és eseti riportigények kielégítése, adatszolgáltatás és adatvizualizációk készítése, együttműködés az üzleti területekkel a tudásbázis kialakításában (FAQ database),

digitális értékesítési menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. H. épület

Ha érdekel a tőzsde világa, kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési banki szolgáltató, szeretnél innovatív és agilis csapat tagja lenni, kihívást jelentenek a komplex digitális és üzleti problémák, akkor nálunk a helyed! Miért fontos, amit csinálni fogsz? Üzleti affinitásoddal és digitális technikai tudásodnak köszönhetően új igényeket fogalmazhatsz meg cégünk digitális platformjainak fejlesztésére, majd részt vehetsz azok tesztelésében és kommunikációjában, Munkáddal hozzájárulhatsz az ügyfélélmény fejlesztéséhez, Napi szinten egyeztetsz cseh kollégáinkkal digitális fejlesztésekről, Mit tanulhatsz nálunk?   Elejétől a végéig ráláthatsz a működésünkre, tudni fogod, hogy mi, mivel és hogyan függ össze egy olyan pénzügyi rendszerben, amit folyamatosan ügyfelek ezrei használnak, Betekintést nyersz az értékpapír kereskedés világába, folyamatosan fejlesztheted tőkepiaci ismereteidet, Együtt kísérletezzük ki, hogyan tudjuk a komplex folyamatokat leegyszerűsíteni, javaslatot teszünk fejlesztésekre és automatizálásra,

elk (elasticsearch/logstash/kibana) és mssql server üzemeltető / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

rendszerek üzemeltetése, karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás a bejelentett hibák javítására., a rendszerekkel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása, készenlét biztosítása, szoros együttműködés a társrendszerek üzemeltetőivel,

endpoint system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.   

enterprise architect / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

MUNKAKÖR CÉLJA: A vállalati architektúra tervezése, megszervezése, irányítása és felügyelete a bank üzleti céljainak teljesülése érdekében. Felelős a nagy horderejű architektúra döntések meghozataláért, és az informatikai és üzleti stratégiák koherenciájának és integrációjának biztosításáért a szervezeten belül. FŐ TEVÉKENYSÉGEK: Részvétel a vállalati architektúra csapat működési rendje által definiált Vállalati  Architektúra szolgáltatások  biztosításában, Részvétel a Vállalati Architektúra tervezési módszertanainak, irányelveinek és szakmai iránymutatásainak kidolgozása, Stratégia készítés és a stratégiai céloktól való eltérés jelzése, stratégiai döntés előkészítő anyag összeállítása, A bank üzleti stratégiájához illeszkedő banki vállalati architektúra tervezése, A banki termékeket és szolgáltatásokat közvetlenül vagy közvetve kapcsolódó üzleti és informatikai igények felmérése, konzisztencia vizsgálata, alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmány készítése, Üzleti területekkel történő magas szintű szakmai kapcsolattartás, hosszú távú vállalati architektúra irányok közös meghatározása, Közreműködés az üzleti stratégiára alapozott IT Stratégia készítés és aktualizálás folyamatában, a célkitűzések teljesülésének, az operatív célok és döntések stratégiához való illeszkedésének nyomon követésében, Aktív részvétel a meghatározott a stratégiai irányok szervezeten belül történő elfogadásának folyamatában, Nemzetközi trendek, banki IT fejlődési irányok figyelése a vállalati architektúra tekintetében, Projektek végrehajtásának architektúra felügyelete a Solution Architect segítségével a vállalati architektúra alapelvek mentén, FELADATOK: Részvétel a Vállalati Architektúra szakterület munkájában, Előterjesztések, szakértői jelentések készítése a szakterület részére, Vállalati architektúrával kapcsolatos jelentések, szakértői vélemények készítése, szakértői támogatás nyújtása, Alkalmazás architektúra és szolgáltatások nyilvántartásának kialakításában való részvétel és a nyilvántartási adatok karbantartása, Szakmai, döntés előkészítő anyagok prezentálása felső vezetői szinten, Az üzleti döntések meghozatalához szükséges adatok szolgáltatása,

fizetésforgalmi (huf) csoportvezető - forint fizetések terület / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak:  a forint fizetések operációs terület napi feladatainak vezetői támogatása, kollégák munkájának ellenőrzése, napi működés hatékony és magas színvonalon történő biztosítása, tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, a folyamatok mérése, kapacitásigény nyomon követése, a terület tevékenységének havi szintű riportolása, folyamategyszerűsítési, automatizálási ötletek megfogalmazása, kollégák minőségi munkájának biztosítása a szükséges munkautasítások, leírások biztosításával , a működési kockázatok feltárása, minimalizálása, megszüntetése,

fogyasztóvédelmi compliance tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: hatósági megkeresések közvetítése, választervezet előkészítése, belső szabályzatok, marketing anyagok véleményezése, ügyfélpanaszok kezelésének figyelemmel kísérése, projektek támogatása, kockázatelemzés és monitoring feladatok tervezése, üzleti ellenőrzések értékelése, javaslattétel a fejlesztésükre,

folyamatmenedzser - ügyféladatmenedzsment területre / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A munkakör célja a folyamatmenedzsment alapelvek, valamint gyakorlati alkalmazásuk képviselete és érvényesítése az ügyféladatmenedzsmentben, valamint a pénzmosási törvény, MNB ajánlás, anyavállalati ajánlások által előírt tranzakciószűrés üzleti igényeinek meghatározásában. Részvétel a kapcsolódó rendszerek tesztelésében, oktatásában, bevezetésében. Fő tevékenységek: pénzügyi tranzakciók vizsgálata, elemzéséhez kapcsolódó rendszerfejlesztések koordinálása, tesztelése, az alkalmazás üzleti oldali működtetése, tesztelése, hibajavítások menedzselése, incidensek kezelése, üzleti területtel, feldolgozó területtel, IT területtel folyamatos kapcsolattartás, üzleti és IT fejlesztési igények megfogalmazása, az alkalmazáshoz kapcsolódó projektekben történő aktív részvétel, aktív kapcsolattartás az anyavállalattal,

fraud termékmenedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: pénzforgalmi fizetési műveletekhez kapcsolódó fejlesztések fraud üzleti specifikációjának készítése, döntésre történő előterjesztése, termékdokumentáció, üzleti teszttervek elkészítése, csalásmegelőzési szűrőrendszer életpályájának menedzselése, fejlesztése, ügyféligények folyamatos nyomon követése, elemzése és ezek alapján javaslatok készítése, jogszabályi és szabályozói megfelelés biztosítása, felelősségi körébe tartozó termékek, folyamatok gondozása, projektekben való aktív részvétel,

gdpr szakértő (marketing területre) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Olyan tehetséges kollégát keresünk, akivel együtt folyamatosan biztosíthatjuk adatvezérelt világunk alapjait,  hiszen mindennapi munkánk egyik legfontosabb tartópillére a jogszerű adatkezelés. Téged várunk a jó hangulatú, összetartó csapatunkba, ha otthon érzed magad az adatkezelés világában, szívesen követed a jogszabályok változásait, képes vagy megtalálni az ehhez tartozó újszerű és kreatív megoldásokat, van már tapasztalod a consent témában, átlátod a komplex rendszereket, otthonosan mozogsz a projektszerű működésben és képes vagy a jogi lehetőségeket üzleti gondolkodás mentén a kitűzött célok elérésének szolgálatába állítani. a Lead Management csapat tagjaként, kiemelt szereped lesz abban, hogy az adatvezérelt lead management zavartalan működésének érdekében a jogi- és compliance területekkel együttműködve finomhangold a meglévő, illetve kialakítsd a jövőben szükséges jogszerű adatkezelési struktúrát, a Te kezedben lesz a teljes meglévő Consent stratégia finomhangolása és működtetése, melynek támogatnia kell az üzleti célok elérését. Te leszel a kapocs az  üzleti  és a jog/compliance területek között és Te biztosítod azt a megoldást, amely a megfelelő jogalap alkalmazásával támogatni tudja az üzleti törekvéseket., a Te feladatod lesz a kialakított consent struktúra karbantartása és Te koordinálod a változó jogi- és üzleti környezetre válaszoló újításokat az adott igénytől (legyen az üzleti vagy compliance) kezdve a folyamat kialakításon és a szövegíráson át a szabályozói környezetbe illesztésen és technikai rendszerekben való implementálásig, összefogva az érintett területek szereplőit, Te gondoskodsz arról, hogy a szervezetben az ügyfélponti ügyintézőktől a központi vezetőkig, mindenki birtokában legyen az aktuális consent struktúra ismeretének.  ,

hitelportfolió kockázatelemző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik Rád várnak: a Vállalati és KKV hitelportfoliót lefedő kockázati elemzések készítése, a hitelezési folyamatot támogató jelentések készítése, rendszeres és ad-hoc adatszolgáltatások készítése, a meglévő adatszolgáltatások fejlesztése, automatizálása, a Basel IV paraméterszámításhoz (PD, EAD, LGD) kapcsolódó monitoring, és adattárház fejlesztések menedzselése (üzleti igények megfogalmazása, IT specifikációk készítése, fejlesztések nyomon követése és tesztelése), kockázatkezelési adattáblák, adatpiacok karbantartása, új üzleti igények megfogalmazása, adatminőségi hibák felderítése, tesztelése, adatminőséget fenntartó fejlesztések kezdeményezése, központosított döntéshozatali mechanizmusok fejlesztése,

hr generalist / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

While KBC GSH is part of an international group still has a family atmosphere. The growth is continous, 30% on a yearly basis and we are still expanding. Our Branch Office is to ensure not only the smooth recruitment for continous growth, but also the well-being of our community. Employees are located in various teams with Belgian hiring managers, therefore both sides needs HR support and communication, and that is what we provide.      The Role: We are looking for a motivated HR Specialist to join our team. This role is ideal for someone with some interest in IT recruitment who is ready to expand their expertise into broader HR functions. You’ll support end-to-end recruitment processes, HR administrative tasks, and contribute to various HR initiatives, all while having the opportunity to develop further in the HR field.

internal auditor - credit risk / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

We are committed doing our job while we are a part of a group in the financial sector specialized for Banking.In this role you will perform risk-based audit assignments in order to identify potential control deficiencies and make recommendations to mitigate related risks. As an Internal Auditor your main responsibilities will include: perform audit assignments according to the yearly audit plan, develop and execute risk-based audit work programs for evaluating the adequacy and effectiveness of internal control systems, identify, analyze, evaluate and record information to achieve the audit’s objectives, plan and perform customized audit testing of key controls, ensure that audit work is adequately documented in electronic work papers, review and discuss audit observations with responsible process owners and managers at all levels within the Bank, carry out ad-hoc assignments and support periodic reports for the Internal Audit activities, record discrepancies and provide follow-up or remedial actions agreed upon with management,

it technology architect / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

az IT business analyst-ek támogatása az üzlet által kezdeményezett fejlesztésekben, a prestudy-kban a technológia és üzemeltetési tervek kidolgozása, az IT System Analyst-ek támogatása az infrastruktúra-fejlesztések előkészítésben, kidolgozásában, részvétel a lokális és globális ICT infrastruktúra standardok kialakításában, részvétel az IT infrastruktúra területek architektúrájának, stratégiájának és üzemeltetési folyamatok és megoldások tervezésében, a fejlesztések megvalósításának és az infrastruktúra működésének figyelemmel kísérése, hatékonyság és versenyképesség növelő lehetőségek feltárása, az informatikai piacon jelentkező új, banki környezetben használható eszközök, rendszerek és módszerek folyamatos figyelése, információcsere az infrastruktúra-szolgáltatókkal, szállítókkal, ismeretek átadása, támogatás nyújtása az általa támogatott IT infrastruktúra terület számára végzett projekt és maintenance tevékenységen dolgozó projektvezetők, projekttagok, rendszergazdák részére, szakmai együttműködés a feladatkörben érintett ICT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel,

junior adatbányász - hitelkockázati modellezés szakterület (részmunkaidő: 5 órás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik Rád várnak: hitelkockázati modellek (PD, EAD, LGD, IFRS9, scorecardok) rendszeres felülvizsgálatához szükséges adatbázisok összeállítása, karbantartása, modellezési adattáblák összeállítása és karbantartása, modellezési adatstruktúra kialakítása, modellezéshez használható új adatforrások keresése és integrációja, adatgyűjtések automatizálása, részvétel hitelkockázati modellek fejlesztésében, rendszeres felülvizsgálatában és monitoringjában,

junior alkalmazás szakértő (logisztika) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: Logisztika főosztály használatában álló alkalmazásokkal (digitális postázás, irattári adatbázis kezelő, cégkapu és e-Cégkapu kezelő, tértivevény kezelő rendszer, parkolófoglalási rendszer, kulcsos autó foglalási rendszer), kapcsolatos feladatok ellátása: ezek felépítésének, struktúrájának megismerése, fejlesztési követelmények megfogalmazása, kivitelezésében való részvétel, tesztelések nyomon követése és felügyelete, paraméterezés és konfigurálás, updatek kezelése és szervezése, kapcsolódó dokumentáció folyamatos frissítése, kapcsolattartás az alkalmazást üzemeltető külsős és belsős kollégákkal, hibajegyek megnyitása, hiba javításának menedzselése, szerződések karbantartása, kiszervezési feladatok menedzselése, , alkalmazásokhoz tartozó üzleti problémák megértése, kezelése, javaslattétel azok alkalmazáson belüli megoldására, oktatási anyagok készítése, esetleges oktatások megtartása, jogosultsági rendszerek kialakítása és szükség esetén módosítása,

junior pénzmosás-megelőzési szakértő - kölcsönzött munkaviszony / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Pénzmosás megelőzési területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát az alábbi feladatokra: pénzmosás megelőzési szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata, a rendszerben keletkezett riasztások kivizsgálása, megítélése annak, hogy a feltárt körülmények alapján pénzmosásra utaló tény, adat körülmény megvalósult-e, indokolt esetben a jogszabályban meghatározott feladatok végrehajtása (pénzmosás gyanús esetek bejelentése), a fenti ponthoz kapcsolódóan a Bank informatikai és számlavezető rendszereiben fellelhető adatok összegyűjtése, értékelése, a Pénzmosás megelőzési törvénynek való megfelelés biztosítása, ügyfélátvilágítási vizsgálatok végzése, az ezzel kapcsolatos nyilvántartások naprakész vezetése, a feladatokhoz kapcsolódó adatbázisok, nyilvántartások ismerete, kezelése, naprakész vezetése, a Bank központi és hálózati területei részére a vonatkozó szabályok alkalmazásával kapcsolatos konzultációs igények megválaszolása, ügyfélazonosítási folyamatok szakmai támogatása és tanácsadás, projektekben a terület képviselete, megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével; automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának kialakítása és nyomon követése, üzleti követelmények megfogalmazása és specifikációk elkészítése, közreműködés az új alkalmazás / funkció üzleti tesztelésében, kommunikáció (tervezés, külső-belső tájékoztatás lebonyolítása),