állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

compliance tanácsadó (aml) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: új banki termékek, folyamatok és innovatív fejlesztések  pénzmosás megelőzési szempontból való támogatása;, üzleti döntések compliance és pénzmosás megelőzési szempontú támogatása,  monitorozása;, pénzmosási szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata;, üzleti területek részére önálló tanácsadás, ügyfélazonosítás, befogadás, kockázatok értékelése tekintetében;, új pénzügyi és befektetési megoldásokban compliance és pénzmosás megelőzési kockázatok felismerése, és javaslattétel azok kezelésére (elsősorban pénzmosás megelőzési területen);, az összes banki folyamat jogszabályi megfelelésből fakadó kockázatainak KBC módszertan szerinti felmérése, monitorozása, kockázatcsökkentő kontrollok kialakítására javaslattétel;, a felsővezetés, valamint vezető testületek részére készítendő riportokban való közreműködés;, KBC szakértőivel történő kapcsolattartás, részvétel a csoportszintű feladatok elvégzésében, valamint hazai implementálásában;, a KBC képzésein való részvétel, valamint a hazai compliance és pénzmosás megelőzési oktatások támogatása.,

compliance tanácsadó (fraud) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: csalásra utaló adat, tény, körülmény esetén a vizsgálat lefolytatása, és amennyiben szükséges, a kijelölt hatóság felé bejelentés vagy feljelentés megtétele;, egyedi esetek kivizsgálása;, az első védelmi vonalban lévő csalásmegelőzési területekkel való együttműködés koordinálása;, helyi projektben való közreműködés, szakmai tanácsadás;, a fraud típusú kockázatok felmérése, és a kezelésükhöz szükséges akciótervek kidolgozása;, a csalásmegelőzési folyamatok, gyakorlatok rendszeres felülvizsgálata.,

connectivity network engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

consent manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Olyan tehetséges kollégát keresünk, akivel együtt folyamatosan biztosíthatjuk adatvezérelt világunk alapjait,  hiszen mindennapi munkánk egyik legfontosabb tartópillére a jogszerű adatkezelés. Téged várunk a jó hangulatú, összetartó csapatunkba, ha otthon érzed magad az adatkezelés világában, szívesen követed a jogszabályok változásait, képes vagy megtalálni az ehhez tartozó újszerű és kreatív megoldásokat, van már tapasztalod a consent témában, átlátod a komplex rendszereket, otthonosan mozogsz a projektszerű működésben és képes vagy a jogi lehetőségeket üzleti gondolkodás mentén a kitűzött célok elérésének szolgálatába állítani. a Lead Management csapat tagjaként, kiemelt szereped lesz abban, hogy az adatvezérelt lead management zavartalan működésének érdekében a jogi- és compliance területekkel együttműködve finomhangold a meglévő, illetve kialakítsd a jövőben szükséges jogszerű adatkezelési struktúrát, a Te kezedben lesz a teljes meglévő Consent stratégia finomhangolása és működtetése, melynek támogatnia kell az üzleti célok elérését. Te leszel a kapocs az  üzleti  és a jog/compliance területek között és Te biztosítod azt a megoldást, amely a megfelelő jogalap alkalmazásával támogatni tudja az üzleti törekvéseket., a Te feladatod lesz a kialakított consent struktúra karbantartása és Te koordinálod a változó jogi- és üzleti környezetre válaszoló újításokat az adott igénytől (legyen az üzleti vagy compliance) kezdve a folyamat kialakításon és a szövegíráson át a szabályozói környezetbe illesztésen és technikai rendszerekben való implementálásig, összefogva az érintett területek szereplőit, Te gondoskodsz arról, hogy a szervezetben az ügyfélponti ügyintézőktől a központi vezetőkig, mindenki birtokában legyen az aktuális consent struktúra ismeretének.  ,

corporate finance tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A Corporate Finance alapvető feladata az új és meglévő ügyfelek kiszolgálása, a szerződött ügyfelek részére nyújtott vállalatfelvásárlási, összeolvadási folyamatokkal és tőkepiaci tranzakciókkal kapcsolatos tanácsadás, valamint egyéb stratégiai, pénzügyi tanácsadás. Az alábbi tevékenységekkel kapcsolatos szakmai tanácsadói feladatok várnak Rád: Vállalatfelvásárlások, összeolvadások:- vállalatfelvásárlási tanácsadás- társaságok értékesítése- összeolvadások, stratégiai együttműködések - hitelből történő be- és kivásárlások- banki -, privát tőkés - és mezzanine finanszírozás szervezéseTőkepiaci tranzakciók:- tőzsdei kibocsátások- nyilvános ajánlattételek, kiszorítások- kötvények és részvényhez kötött értékpapírokPénzügyi tanácsadás:- független értékelések- vállalatértékelések- üzletfejlesztési és stratégiai terjeszkedéssel összefüggő tanácsadás- privatizációs tanácsadás és lebonyolítás- pénzügyi előkészítés, modellezés - szakmai támogatás nyújtása a Corporate Finance vezető számára- a Corporate Finance vezető által kiosztott feladatok elvégzése- ügyfél kapcsolattartás- társosztályokkal és munkatársakkal történő szakmai együttműködés

data engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.  

digitális csatorna menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A pozíció célja a K&H Bank Remote stratégiájának megvalósítása, üzleti igények megértése, ehhez kapcsolódó fejlesztések támogatása, megőrzése és karbantartása a stratégiai irányelvek alapján.Feladatok: innovatív, értéknövelt, széles körben használható, ügyfélbarát Remote stratégia támogatása , a Remote csatornákra és folyamataira vonatkozó előírások (termékleírások, eljárások, folyamatok) elkészítésének, szükség szerinti módosításának támogatása, új szolgáltatások tervezésének támogatása, üzleti specifikáció készítése inputként a fejlesztő csapat számára, hibajavítási tevékenységek menedzselése minden élő alkalmazás esetén a visszajelzések figyelésével és a szükséges folyamat/szolgáltatás módosítások végrehajtásával,  teszteljárások támogatása, tesztfeladatok koordinálása,

digitális értékesítés - szakmai gyakorlat / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Folyamatmenedzser és üzleti elemző munkatársaink mindennapi feladatainak támogatására keresünk gyakornokot a K&H Bank Ügyféladat és applikációs menedzsment osztályára. Ha szeretnél jobban belelátni egy bank működésébe, érdekel az ügyfél adattisztítás és a Digi projektünk és szélesítenéd adatelemző ismereteidet, akkor ne habozz, jelentkezz! Fő feladatok: ügyfél adatokhoz kapcsolódó rendszer felmérések, ügyfél adattisztítás adminisztrációk elvégzése, Digi projektek megismerése, támogatása, napi riportok, lekérdezések futtatása,

endpoint system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

értékesítési vezetői támogató / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

a banki stratégiai célok elérésének támogatása, munkatársi elkötelezettség javítása, a banki ügyfélélmény magas szinten tartása, a lakossági hálózat transzformációjának támogatása, kapcsolattartás az értékesítési vezetőkkel, a távértékesítéssel és távértékesítés irányítással kapcsolatos tapasztalatok gyűjtése és megosztása, lead management eszközök meghonosítása, telefonos hívások minőségbiztosítása, utólagos visszahallgatásokra épülő fejlesztési javaslatok tétele , a vezetői és munkatársi készségfejlesztési szükségletekre javaslat tétel, a fejlesztés támogatása, aktív közreműködés távértékesítési és értékesítés irányítói módszerek kialakításában, az alkalmazásukhoz szükséges eszközrendszer kidolgozása és bevezetése, a lakossági hálózatban már bevezetett értékesítés irányítói eszközrendszer fenntartása, tréningek, workshopok szervezése, önálló tartása és előadásanyagok készítése,

értékpapír back office munkatárs / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. H. épület

Építsd a karriered a Patria Finance Magyarországi Fióktelepénél! Kiszámítható perspektívát nyújtunk, folyamatos fejlődést biztosítunk és a digitális újítások mellett összetartó közösséggel, inspiráló környezettel várunk.Missziónk, hogy „A folyamatos innovációt kiváló ügyfélélménnyé alakítsuk át”, ehhez keressük a legalkalmasabb csapattagokat! Mi lesz a feladatod? Több ezer ügyfelünk használja szolgáltatásainkat nap, mint nap, Te nyújthatod ehhez a háttértámogatást és elszámolási biztonságot, A csapat kezeli a működésünkhöz kulcsfontosságú likviditásunkat, így Te is segíthetsz stabil, kiszámítható és hatékony működést biztosítani a cég számára, A legfontosabb szabályozói riportok elkészítésében, felülvizsgálatában és az ezekkel kapcsolatos egyeztetésekben is fontos szerepet játszhatsz, Az ügyfeleink befektetéseit érintő összes társasági eseményt kezelheted, hogy a portfóliók naprakészek lehessenek, Aktívan részt vehetsz alapkezelőkkel, a KELER-rel és más üzleti partnerekkel történő kapcsolattartásban,

eszköz szakértő (lízing üzletág) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: finanszírozott eszközök értékelése a futamidő előtt, közben és utána, irodában (desktop valuation) vagy a terepen (physical review), szükség szerint az ügyfél telephelyén az ország bármely részén,, értékelés alapján javaslattétel a konstrukcióra, a teljes életgörbe megtervezése,, visszavett vagyontárgyak értékesítésének elősegítése és adminisztrációja,, projekt jellegű feladatokban való aktív részvétel,, az egyes eszköz kategóriákban jellemző technológiai és piaci trendek nyomonkövetése, a tudás megosztása a csapaton belül,, aktív kapcsolattartás a társosztályokkal, a Bank társterületeivel, ügyfelekkel és a szállítók (eszköz eladók) képviselőivel.,

garancia tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: belföldi és nemzetközi bankgarancia ügyletek kibocsátása, feldolgozása, véleményezése; , kapcsolattartás az értékesítési üzletágakkal, ügyfelekkel, társterületekkel; , eseti feladatok ellátása. ,

helyi működési kockázatkezelő (lorm) - khpsz / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H. épület

a LORM kulcs szerepet tölt be a működési és reputációs kockázatok kezelésében (elsődleges védelmi vonal - 1 LoD), támogatja az adott folyamat működési kockázatainak kezeléséért felelős vezetőt. Erre a pozícióra keressük kollégánkat a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató csapatába! főbb feladatok: a működési kockázatkezeléssel kapcsolatos feladatok koordinálása, ezen kockázatok felismerése, értékelése, kezelése, illetve csökkentése a fenti folyamatok tekintetében, ehhez kapcsolódóan kommunikáció más – működési kockázatok kezelésében részt vevő - szervezeti egységekkel és szakterületekkel, a működési kockázatkezelés megfelelő szintjének biztosítása, különös tekintettel az end-to-end folyamatot érintő üzleti döntések kockázataira és a kockázati döntésekre (kockázat elfogadás, akció tervek stb); illetve az alkalmazott kontroll megoldások (dizájn) megfelelőségére és hatékony érvényesülésére, biztosítja a működési és reputációs kockázatok konzisztens kezelését az end-to-end folyamat egészében, a kockázatkezelés minőségének és hatékonyságának folyamatos vizsgálata, javító intézkedések kezdeményezése és azok teljesülésének nyomon követése, a munkatársak kockázattudásának növelése érdekében támogatást és tréninget nyújt a folyamat résztvevőinek, felelős a kockázati adatok megfelelő minőségéért beleértve a kockázati alkalmazások adatait ,

hitelkockázati modellező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: hitelkockázati modellek (PD, LGD, EAD, IFRS, scorecardok) fejlesztése, rendszeres felülvizsgálata; , PD, scorecard monitoring futtatása, szükség esetén módosítása és továbbfejlesztése, LGD monitoring kialakítása; , stressz teszt modellek és stressz tesztelési módszertan fejlesztése, karbantartása; , igény esetén üzleti használatú scorecardok fejlesztése (pl. fraud, előszűrés); , részvétel a hitelkockázati modellek implementációjában, illetve a modellezéshez szükséges adattárházi és egyéb adatbázisok fejlesztésében; , teljes-vagy részmunkaidő is lehetséges.,

innovation project manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: a K&H Bank által indított innovációs projektek vezetése, szoros együttműködés a megrendelő területtel, üzleti/belső workshopok és fókuszcsoportos interjúk szervezése, facilitálása, ezen workshopok szükségességének felismerése, megbeszélések szervezése, facilitálása, utókövetések elvégzése, teljeskörű stakeholder management, projekt feladatok tervezése, nyomonkövetése, eszkalációk kezelése, erőforrásmenedzsment, projekt kockázat elemzése, akciótervek kidolgozása, riportolás a K&H projektmenedzsment folyamatok sztenderdjei szerint, koordináció a tesztelési csapattal, Projekt Steering Committee-re döntéselőkészítő anyagok összeállítása, a megbeszélés vezetése, emlékeztetők készítése, változáskezelés, együttműködés a szolgáltatókkal és a szállítókkal, szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel., a projekt munkájának folyamatos áttekintése, különös tekintettel az időarányos teljesítésre, a szükséges intézkedések megtétele a feladatok határidőre való teljesítése érdekében,

internal auditor - credit risk / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

We are committed doing our job while we are a part of a group in the financial sector specialized for Banking.In this role you will perform risk-based audit assignments in order to identify potential control deficiencies and make recommendations to mitigate related risks. As an Internal Auditor your main responsibilities will include: perform audit assignments according to the yearly audit plan, develop and execute risk-based audit work programs for evaluating the adequacy and effectiveness of internal control systems, identify, analyze, evaluate and record information to achieve the audit’s objectives, plan and perform customized audit testing of key controls, ensure that audit work is adequately documented in electronic work papers, review and discuss audit observations with responsible process owners and managers at all levels within the Bank, carry out ad-hoc assignments and support periodic reports for the Internal Audit activities, record discrepancies and provide follow-up or remedial actions agreed upon with management,

internal auditor - markets / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

We are committed doing our job while we are a part of a group in the financial sector specialized for Banking.In this role you will perform risk based audit assignments in order to identify potential control deficiencies and make recommendations to mitigate related risks. As an Internal Auditor your main responsibilities will include: perform audit assignments according to the yearly audit plan, execute risk-based audit work programs for evaluating the adequacy and effectiveness of internal control systems, identify, analyze, evaluate and record information to achieve the audit’s objectives, plan and perform customized audit testing of key controls, ensure that audit work is adequately documented in electronic work papers, review and discuss audit observations with responsible process owners and managers at all level within the company, carry out ad-hoc assignments and support periodic reports for the Internal Audit activities, record discrepancies and provide follow-up or remedial actions agreed upon with management,

junior alkalmazás üzemeltető rendszergazda (unix) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

napi üzemeltetéshez szükséges feladatok ellátása, hibajegyek kezelése , rendszer monitorozása, monitorozó automatikák riasztásainak fogadása , részvétel a felmerülő problémák okának kiderítésében , rendszeres mentések felügyelete, karbantartása , élesítések, telepítések elvégzése, a rendszerek elérhetőségének és működésének biztosítása a vállalt SLA-nak megfelelően, kapcsolattartás a társterületekkel, a vállalat belső szabályainak ismerete és betartatása, a zökkenőmentes működés biztosítása, aktív részvétel az új megoldások és folyamatok bevezetésében, csapatmunka elősegítése és támogatása, automatizáció Bash és Ansible scriptekkel,

junior rendszerszervező - biztosító / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Junior rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: a fejlesztési igények felmérése, specifikálása, a fejlesztés felügyelete, alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntések előkészítése , a Biztosító üzleti céljaihoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása és megvalósítása, dokumentációk elkészítése, átadása üzemeltetéshez, napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás e területek munkafolyamatainak szervezéséhez, kapcsolattartás a beszállítókkal, fejlesztési életciklus-követés,