állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

chargeback specialista (fraud menedzser) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: kártyabirtokosi reklamációk ügyintézése a kártyatársasági szabályok szerint (Chargeback, Compliance, Arbitration), a társbankoktól beérkező ATM tranzakciókkal kapcsolatos reklamációk kivizsgálása, megválaszolása a kártyatársasági előírásoknak megfelelően, kulcsfontosságú mérőszámok (KPI) nyomonkövetése, célok elérése,

cloud platform engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams.

cloud platform engineer in a data analytics context / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

compliance consultant / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Are you looking for an exciting opportunity to become an innovative and experienced compliance professional? Would you like to jump to the next level in your career? Do you have a strong work ethic, global mindset, and the desire to be part of a great company culture? As a member of our team you will support the ethical and compliant business activities of the insurance company by carrying out compliance activities under the supervision of a senior colleague mainly in the following areas: ·       provision of monitoring (money laundering, fraud, data protection, consumer protection, etc.) activities ·       support the control framework within the entity ·       checking and ensuring compliance with local and EU legislation ·       preparation of regular and ad hoc reports ·       follow-up of KBC group standards ·       participation in group and local projects ·       support the entity in compliance matters with your advice ·       participation in the privacy governance  

compliance tanácsadó (befektetővédelem) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: részt veszel a Bank MiFID szabályzatainak aktualizálásában , önállóan végzed a MiFID megfelelés érdekében szükséges belső vizsgálatokat , szakértőként részt veszel a befektetési projektek munkájában, valamint tanácsadással segíted a projekteket , monitoring tevékenységet végzel a MiFID érintettségű ügyfélpanaszok kezelése során , felügyeled az üzleti kontrollok működését , helyettesíted a piaci visszaélések körében dolgozó munkatársat ,

connectivity network engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. H épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

corporate finance tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A Corporate Finance alapvető feladata az új és meglévő ügyfelek kiszolgálása, a szerződött ügyfelek részére nyújtott vállalatfelvásárlási, összeolvadási folyamatokkal és tőkepiaci tranzakciókkal kapcsolatos tanácsadás, valamint egyéb stratégiai, pénzügyi tanácsadás. Az alábbi tevékenységekkel kapcsolatos szakmai tanácsadói feladatok várnak Rád: Vállalatfelvásárlások, összeolvadások:- vállalatfelvásárlási tanácsadás- társaságok értékesítése- összeolvadások, stratégiai együttműködések - hitelből történő be- és kivásárlások- banki -, privát tőkés - és mezzanine finanszírozás szervezéseTőkepiaci tranzakciók:- tőzsdei kibocsátások- nyilvános ajánlattételek, kiszorítások- kötvények és részvényhez kötött értékpapírokPénzügyi tanácsadás:- független értékelések- vállalatértékelések- üzletfejlesztési és stratégiai terjeszkedéssel összefüggő tanácsadás- privatizációs tanácsadás és lebonyolítás- pénzügyi előkészítés, modellezés - szakmai támogatás nyújtása a Corporate Finance vezető számára- a Corporate Finance vezető által kiosztott feladatok elvégzése- ügyfél kapcsolattartás- társosztályokkal és munkatársakkal történő szakmai együttműködés

data engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

devops automation engineer (mah) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

devops/cloud engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

digitális értékesítés - szakmai gyakorlat / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Folyamatmenedzser és üzleti elemző munkatársaink mindennapi feladatainak támogatására keresünk gyakornokot a K&H Bank Ügyféladat és applikációs menedzsment osztályára. Ha szeretnél jobban belelátni egy bank működésébe, érdekel az ügyfél adattisztítás és a Digi projektünk és szélesítenéd adatelemző ismereteidet, akkor ne habozz, jelentkezz! Fő feladatok: ügyfél adatokhoz kapcsolódó rendszer felmérések, ügyfél adattisztítás adminisztrációk elvégzése, Digi projektek megismerése, támogatása, napi riportok, lekérdezések futtatása,

életbiztosítási kárügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Főbb feladataid az alábbiak lesznek: Bejelentett egyéni- és csoportos személybiztosítási szolgáltatási igények rögzítése a biztosító nyilvántartó rendszerében;, Kárigények elbírálása és döntés meghozatala a szabályzataink figyelembevételével, határidők betartása mellett;, Ellenőrzési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése;, Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az orvosszakértőkkel, ügyfelekekkel, társterületekkel;, Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől (szóban és írásban egyaránt).,

endpoint system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

értékesítési vezetői támogató / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

a banki stratégiai célok elérésének támogatása, munkatársi elkötelezettség javítása, a banki ügyfélélmény magas szinten tartása, a lakossági hálózat transzformációjának támogatása, kapcsolattartás az értékesítési vezetőkkel, a távértékesítéssel és távértékesítés irányítással kapcsolatos tapasztalatok gyűjtése és megosztása, lead management eszközök meghonosítása, telefonos hívások minőségbiztosítása, utólagos visszahallgatásokra épülő fejlesztési javaslatok tétele , a vezetői és munkatársi készségfejlesztési szükségletekre javaslat tétel, a fejlesztés támogatása, aktív közreműködés távértékesítési és értékesítés irányítói módszerek kialakításában, az alkalmazásukhoz szükséges eszközrendszer kidolgozása és bevezetése, a lakossági hálózatban már bevezetett értékesítés irányítói eszközrendszer fenntartása, tréningek, workshopok szervezése, önálló tartása és előadásanyagok készítése,

értékpapír back office munkatárs / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. H. épület

Építsd a karriered a Patria Finance Magyarországi Fióktelepénél! Kiszámítható perspektívát nyújtunk, folyamatos fejlődést biztosítunk és a digitális újítások mellett összetartó közösséggel, inspiráló környezettel várunk.Missziónk, hogy „A folyamatos innovációt kiváló ügyfélélménnyé alakítsuk át”, ehhez keressük a legalkalmasabb csapattagokat! Mi lesz a feladatod? Több ezer ügyfelünk használja szolgáltatásainkat nap, mint nap, Te nyújthatod ehhez a háttértámogatást és elszámolási biztonságot, A csapat kezeli a működésünkhöz kulcsfontosságú likviditásunkat, így Te is segíthetsz stabil, kiszámítható és hatékony működést biztosítani a cég számára, A legfontosabb szabályozói riportok elkészítésében, felülvizsgálatában és az ezekkel kapcsolatos egyeztetésekben is fontos szerepet játszhatsz, Az ügyfeleink befektetéseit érintő összes társasági eseményt kezelheted, hogy a portfóliók naprakészek lehessenek, Aktívan részt vehetsz alapkezelőkkel, a KELER-rel és más üzleti partnerekkel történő kapcsolattartásban,

felsővezetői asszisztens (részmunkaidő) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

teljeskörű támogatás nyújtása felsővezető részére, a napi munkavégzés segítése, információáramlás biztosítása, titkársági feladatok ellátása, vezetői naptár kezelése, határidők pontos figyelemmel kísérése, szakmai anyagokkal kapcsolatos összefoglalók, feljegyzések és prezentációk készítése angol nyelven, a terület levelezésének, iratainak naprakész nyilvántartása, reprezentációs programok szervezése, lebonyolítása, megbeszélések szervezése, ügyfelek, vendégek fogadása,

felsővezetői asszisztens (vállalati értékesítés szakterület) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: teljeskörű támogatást nyújtasz a felsővezető(k) részére, a napi munkavégzést segíted, biztosítod az információáramlást, kezeled a vezetői naptárt, figyelemmel kíséred a határidőket, a terület levelezését naprakészen tartod, megbeszéléseket szervezel, a teljes szakterület adminisztrációs feladataiban is segítséget nyújtasz, részmunkaidő is megoldható,

folyamatmenedzser - dokumentum menedzsment / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: a dokumentum menedzsmentet érintő, a dokumentum menedzsment stratégiához tartozó folyamatok leírásának, részletes, végponttól végpontig terjedő megtervezése és kezelése, részvétel a meglevő folyamatok modellezésében, dokumentálásában és elemzésében (AS-IS, azaz jelenlegi állapot felvázolása), egyértelműen definiált és megalapozott folyamatjavítási előterjesztések készítése (a TO BE, azaz a kívánt állapot felvázolása), dokumentációja és modellezése, valamint azok véleményeztetése és szükség szerint elfogadtatása, folyamatok teljesítményének figyelése, fejlesztési lehetőségek, együttműködés az IT kollégákkal a projekt és kisebb fejlesztési igények megvalósításában, folyamatok összevetése belső / külső benchmarkokkal, a dokumentum menedzsment részeként az elektronikus dokumentum tárolásokra, az elektronikus aláírásokra és validálásukra vonatkozó irányelvek meghatározása, azok képviselete a projektekben,

garancia tanácsadó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: belföldi és nemzetközi bankgarancia ügyletek kibocsátása, feldolgozása, véleményezése; , kapcsolattartás az értékesítési üzletágakkal, ügyfelekkel, társterületekkel; , eseti feladatok ellátása. ,

gdpr szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Olyan tehetséges kollégát keresünk, akivel együtt folyamatosan biztosíthatjuk adatvezérelt világunk alapjait,  hiszen mindennapi munkánk egyik legfontosabb tartópillére a jogszerű adatkezelés. Téged várunk a jó hangulatú, összetartó csapatunkba, ha otthon érzed magad az adatkezelés világában, szívesen követed a jogszabályok változásait, képes vagy megtalálni az ehhez tartozó újszerű és kreatív megoldásokat, van már tapasztalod a consent témában, átlátod a komplex rendszereket, otthonosan mozogsz a projektszerű működésben és képes vagy a jogi lehetőségeket üzleti gondolkodás mentén a kitűzött célok elérésének szolgálatába állítani. a Lead Management csapat tagjaként, kiemelt szereped lesz abban, hogy az adatvezérelt lead management zavartalan működésének érdekében a jogi- és compliance területekkel együttműködve finomhangold a meglévő, illetve kialakítsd a jövőben szükséges jogszerű adatkezelési struktúrát, a Te kezedben lesz a teljes meglévő Consent stratégia finomhangolása és működtetése, melynek támogatnia kell az üzleti célok elérését. Te leszel a kapocs az  üzleti  és a jog/compliance területek között és Te biztosítod azt a megoldást, amely a megfelelő jogalap alkalmazásával támogatni tudja az üzleti törekvéseket., a Te feladatod lesz a kialakított consent struktúra karbantartása és Te koordinálod a változó jogi- és üzleti környezetre válaszoló újításokat az adott igénytől (legyen az üzleti vagy compliance) kezdve a folyamat kialakításon és a szövegíráson át a szabályozói környezetbe illesztésen és technikai rendszerekben való implementálásig, összefogva az érintett területek szereplőit, Te gondoskodsz arról, hogy a szervezetben az ügyfélponti ügyintézőktől a központi vezetőkig, mindenki birtokában legyen az aktuális consent struktúra ismeretének.  ,