állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

beyond banking product owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bank Beyond Banking területe azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a mobilbankot használó ügyfelek minél szélesebb körű, mindennapjaikat megkönnyítő célra tudják használni az applikációt a megszokott banki termékeken túl, ezzel is erősítve a K&H & az ügyfelek közötti kapcsolatot. Ha szeretnél a tagja lenni ennek az izgalmas kezdeményezésnek, amely egy új dimenziót nyit a bankolásban, akkor az alábbi feladatok várnak rád: a platform szolgáltatásainak napi szintű menedzselése, hibák feltárása és megoldásuk facilitálása, társterületekkel való együttműködés a szolgáltatások zavartalan működésének biztosítása érdekében, munkájuk támogatása, felmerülő igényeik becsatornázása a fejlesztési folyamatokba, a meglévő és újonnan bevezetésre kerülő szolgáltatásokhoz kapcsolódó termékmenedzsment feladatok ellátása, banki- és jogi szabályozási környezetnek való folyamatos megfelelés biztosítása, szerződések kezelése, ügyfél visszajelzések feldolgozása, elemzése, döntéselőkészítő anyagok készítése, tesztelésekben való részvétel, rendszeres és eseti elemzések készítése,

business analyst (felügyeleti adatszolgáltatások támogatása) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: részt veszel a Bank Felügyeleti jelentéseinek működtetésében, felelős leszel a Felügyeleti jelentések lakossági üzletághoz tartozó adatkörért., határidőben választ adsz a MNB által küldött megkeresésekre, az új adatszolgáltatási igényekhez specifikációt készítesz, részt veszel az igény megvalósításában és tesztelésében, végül engedélyezed az élesítést, szorosan együttműködsz a Felügyeleti jelentések előállítását biztosító szakterületekkel, az olyan feladatok esetén, ahol további kollégák bevonása szükséges, együttműködsz velük és koordinálod a folyamatot, az elvégzett feladataid a Bank erre kijelölt rendszerében folyamatosan adminisztrálod, figyelemmel kíséred a Bank azon projektjeit, melyek hatással lehetnek a Felügyeleti adatszolgáltatásra, szükség szerint lakossági szakértőként rész veszel bennük, részt veszel a riport előállítás során keletkező hibák kivizsgálásában, az azonosított hibák javítására megoldást adsz és a megvalósításig végig kíséred a folyamatot, közreműködsz adat minőségi vizsgálatokban ,

business integrator (for ai and commercial data solutions) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

We want to be a data-driven organisation and we are successfully making progress in that direction. As a member of the Advanced modeling team, you’re at the heart of our strategy and together, we will develop artificial intelligence and data solutions that transform our business and make sure they are used correctly to deliver business impact. What do we expect from you? You take care of the project life cycle management: coach and support all AI projects (cases) of your business domains end to end, from structuring and fostering the generation of new ideas, to ensuring the full implementation in the business context, realizing the full value potential and keeping administration/governance aspects in order., Portfolio management: this includes building and managing a portfolio of AI cases across domains, support the risk and value assessment, and aligning with the K&H strategy. You closely collaborate with the business, project managers/project owners and supporting functions to ensure there is a robust pipeline of AI cases with strong stakeholder buy-in and well-grounded in company planning., Communication and knowledge sharing: facilitate communication between business, data scientists and IT, keep up with new evolutions regarding the business as well as data and analytics, and share your insights within the organisation, in Hungary and group-wide., You act as a Local risk and compliance manager (LORM) for AI and commercial data projects. You will be the first line for risk evaluation and cooperation with compliance, legal and information security functions to ensure every activity is aligned with internal and external regulations.,

corporate specialised credit manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Tasks: managing special watch & distressed credit files (intensive care & restructuring as well as recovery phase);, in depth financial and legal analysis of debtors;, reviewing & evaluating existing and potential collaterals;, evaluating and preparing restructuring and recovery proposals/strategies;, negotiating with debtors, obligors, collateral providers, co-financiers, other stakeholders … etc.;, collaboration with liquidators, bankruptcy administrators, executors;, preparing credit applications to decision takers/committees;, executing of Bank’s strategy;, preparing legal documentation (jointly with legal advisor);, monitoring of exposures and collaterals.,

devops automation engineer (mah) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

devops/cloud engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.  

digitális asszisztens (kate) product owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Kate a K&H Bank digitális asszisztense, akinek segítségével ügyfeleink egyre több banki és biztosítási kérdésükre kaphatnak választ. Kate több mint egy chatbot, hiszen képes az ügyfelek kérdéseire válaszolni, segíteni a tranzakciók végrehajtásában, illetve információkat nyújtani a K&H termékeiről és szolgáltatásairól is. Ha szeretnél a tagja lenni ennek az izgalmas kezdeményezésnek, amely a letisztult ügyfélfelület alatt a legmodernebb technológiákat használja, akkor ismerkedj meg a lenti pozícióval! feladataid: az agilis csapat tagjaként Kate roadmapjének alakítása, üzleti folyamatainak optimalizálása, üzleti és folyamat-minőségi KPI-k követése és a kitűzött célszámok elérésének támogatása, üzleti igények alapján beszélgetés lefutások tervezése (conversation design), tanítómondatok gyűjtése/elemzése a digitális asszisztens javítására, részvétel a digitális asszisztens válaszainak megfogalmazásában (copywriting), ügyfél-beszélgetések elemzése, javaslatok megfogalmazása az ügyfélélmény növelésére a beszélgetések elemzése alapján, tesztelésekben való folyamatos részvétel, rendszeres és eseti riportigények kielégítése, adatszolgáltatás és adatvizualizációk készítése, együttműködés az üzleti területekkel a tudásbázis kialakításában (FAQ database),

digitalizációs szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

téged keresünk, ha aktívan részt kívánsz venni a biztosító digitalizációs fejlesztéseiben (Ügyfélportál és Mobilalkalmazás) Javaslatot teszel a biztosító Ügyfélportáljának továbbfejlesztésére., Kidolgozod a fejlesztések elindításához szükséges üzleti igényeket, egyezteted azokat az érintett üzleti területekkel és prezentálod az igényeket az IT fejlesztők felé., Az üzleti igények kidolgozása során feltérképezed az érintett üzleti folyamatokat és szükség esetén javaslatot teszel a módosításukra., Nyomon követed a fejlesztések megvalósítását, megtervezed az átvételi teszteket, létrehozzod a teszteseteket és elvégzed a tesztelést., A fejlesztések alapján aktualizálod az Ügyfélportál felhasználói kézikönyvet.,

digital product analyst (mobilbank és internetbank) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bank mobilbank és internetbank csapatának célja az, hogy ügyfeleink minél szélesebb körű, mindennapjaikat megkönnyítő célokra tudják használni a digitális felületeinket, mindezt megbízhatóan és magas minőségben. A folytonos innováció biztosításához keressük digitális termékelemző kollégánkat, aki segít nekünk ezen célok elérésben.  feladatok, amik rád várnak: a platformot érintő fejlesztési ötletek előzetes üzleti elemzésében való részvétel (benchmark, piackutatás), új fejlesztések részletes üzleti és funkcionális specifikációja, business concept elkészítése, product ownerek támogatása a user storyk megírásában, társterületekkel való egyeztetés lebonyolítása, igényeik felmérése, elemzése és a megoldásba való beépítése, product ownerek támogatása az igény megvalósításához szükséges egyéb feladatokban (pl. jogi és banki szabályoknak való megfelelés biztosítása, ügyfélkommunikáció), az üzleti koncepciók kidolgozása során UX/UI designerekkel való együttműködés, szakmai döntéselőkészítő anyagok készítése, tesztelésekben való részvétel,

egészségi kockázatelbíráló / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

egészségi kockázat felmérése (ügyfelek egészségi állapotának felmérése telefonon keresztül és/vagy írásos nyilatkozat alapján),, a benyújtott dokumentumok (ügyfélnyilatkozat, orvosi dokumentumok stb) és a viszontbiztosító rendszerében foglaltak alapján döntés a szerződés befogadásáról,, adminisztrációs feladatok ellátása.,  

életbiztosítási kárügyintéző / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Főbb feladataid az alábbiak lesznek: Bejelentett egyéni- és csoportos személybiztosítási szolgáltatási igények rögzítése a biztosító nyilvántartó rendszerében;, Kárigények elbírálása és döntés meghozatala a szabályzataink figyelembevételével, határidők betartása mellett;, Ellenőrzési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése;, Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az orvosszakértőkkel, ügyfelekekkel, társterületekkel;, Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől (szóban és írásban egyaránt).,

elk mssql üzemeltető rendszergazda / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

rendszerek üzemeltetése, karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás a bejelentett hibák javítására., a rendszerekkel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása, készenlét biztosítása, szoros együttműködés a társrendszerek üzemeltetőivel,

endpoint system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.   

felsővezetői asszisztens (6 órás) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

teljeskörű támogatást nyújtasz a felsővezető részére, a napi munkavégzést segíted, biztosítod az információáramlást, kezeled a vezetői naptárt, figyelemmel kíséred a határidőket, a terület levelezését naprakészen tartod, megbeszéléseket szervezel, a teljes igazgatóság adminisztrációs feladataiban is segítséget nyújtasz, bevonódsz Kommunikációs igazgatósági projekt feladatokba,

frontend és digitális rendszerek üzemeltetési szakterületvezető / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A Bank web alapú rendszereinek magas rendelkezésre állásának biztosítása, 10-12 kolléga szakmai irányítása, fejlődésük biztosítása, Feladatok delegálása, Incidens és probléma menedzsment, Üzemeltetési napi feladatok elvégzésének biztosítása, Erőforrás-tervezés, Toborzás, kiválasztási folyamatban való részvétel, Teljesítmény értékelés és célok adása, nyomon követése, Adminisztrációs feladatok, Dokumentációkészítés, Beszállítókkal való kapcsolattartás, szerződések kezelése, Az üzleti célokhoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása, Részvétel alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok elkészítésében, döntés-előkészítésben, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez, A csapat szakmai színvonalának és teljesítőképességének magas színvonalon tartása, Társterületek hatékony együttműködésének elősegítése, Minőségbiztosítási és megoldási irányok, szabványok meghatározása, Audit ajánlások kezelése,

functional analyst o365 / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.

head of recruitment / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Design & develop best in class recruitment process via ensuring short cycle time, strong quality candidate slots, digitized selection process along with smooth collaboration w/ hiring manager, Develop market intelligence via collecting up to date regular updates of the external labour market trends and actions of competitors of the sector, Design & develop Employer Branding in K&H appearance in external social media platforms: Profession, LI, Leverage candidate data base available on the market, Apply up to date search methodologies via maximized usage of LI platform, Invest in establishing relevant University Relations to increase K&H attractiveness as employer among Young generations, Ensure high quality candidate experience via digitized selection process, Ensure proper & transparent measures of recruitment process, Improve recruitment process and adjust to the requirements of the organisation, Organise daily work of HR Recruitment Team, Introducing new methods, tools serving the efficient recruitment process, Supervising all searches procedures within the K&H Group (excluding KBC GSH and Insurance), Supervising the work of the Recruiters, Taking responsibility for a success of the recruitment process and the outcome, Finding alternative channels for researching candidates, Keeping contacts with department heads, line managers and HR Business partners regarding recruitment needs, Conclude recruitment activity, Organising and participating in Assessment Centres, Advising the line managers about the recruitment possibilities, and methods, Changing views with the line managers about the market especially from the point of possible areas of recruitment,

hitelezési rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

üzleti igények felmérése, elemzése, közreműködés az üzleti követelmények kidolgozásában, pontosításában, specifikációk (megvalósíthatósági tanulmány, rendszer koncepció, rendszerterv), becslések készítése, tervezési feladatok önálló végrehajtása, funkcionális tesztek elvégzése, elfogadói tesztek támogatása, koordinációja, a fejlesztés alatt felmerült új/módosult/kiegészült üzleti igények felismerése és kezelése, téma vezetéssel kapcsolatos feladatok ellátása, koordináció a fejlesztésben érintett területek között, ad-hoc üzleti riportigények kiszolgálása, éles hibajavítások támogatása, felhasználók, üzleti partnerek támogatása, a napi normál működés fenntartása érdekében, a szállítói ajánlatokat véleményezése, részvétel alternatív eszközök, lehetőségek feltérképezésében, kapcsolattartás a felhasználókkal, fejlesztőkkel, projektvezetőkkel,

it információbiztonsági architect / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

IT információbiztonsági architectként az alábbi főbb feladataid lesznek: projektek, fejlesztések biztonsági követelményeinek meghatározása, kockázatelemzés, biztonsági projekt és fejlesztési tervek összeállítása, biztonsági projektek és akciótervek gyakorlati végrehajtásának támogatása, az információbiztonsággal kapcsolatos üzleti igények, üzemeltetési és fejlesztési igények elemzése, a kontroll követelményekkel való összehangolásának támogatása, biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása, biztonsági megoldásokkal, kontrollokkal kapcsolatos jelentések készítése, a területhez tartozó szerződéses partnerekkel történő kapcsolattartás, az információbiztonsággal kapcsolatos tudatosság építésében való részvétel., a szervezeten belüli információbiztonsági normák érvényesülésének felügyelete,

it infrastructure change manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience