állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens) / munkavégzés helye: Csepel és/vagy Budapest

kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása.

ügyintéző (ékár) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

Bejelentett ügyféligények rögzítése; Életbiztosítási szerződések visszavásárlása, részleges visszavásárlása; Lejárati szolgáltatások teljeskörű ügyintézése; Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől;

ügyintéző (expediáló) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

biztosítóhoz érkező papír alapú ill. elektronikus megkeresések szortírozása, feldolgozó csoportokhoz továbbítása; anyagok elektronikus dokumentáló rendszerbe történő iktatása, szkennelése; ügyfelek részére történő küldemények kezelése; egyéb, számítógépen végzendő feladatok teljesítése (Ms. Word, Excel, Windows op. rendszer használata);

ügyintéző (gfb) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

biztosítási termékek rögzítése, kezelése; a biztosító nyilvántartási rendszerében szereplő adatok ellenőrzése a KEKKH nyilvántartásával összevetve; biztosítási szerződések módosítása, törlése

üzemeltetési szakreferens / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

műszaki hiba-, és igénybejelentések első körös fogadása, elemzése, bejelentések műszaki ellenőrzése folyamatos műszaki tájékoztatás, telefonos támogatás nyújtása a bejelentők részére hiba és igény kezelési rendszerben a bejelentések rögzítése, hibajegyek adminisztrációjának teljes körű vezetése hibajegyek kiosztása belső kollégák, illetve külső szolgáltatók felé, vagy intézkedés saját hatáskörben.

vállalati kapcsolattartó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

a portfoliójába tartozó pénzügyi intézmény (bank és nem-bank) ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása a portfolión realizálható bevétel és profit elvárások szerinti biztosítása a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása