állásajánlataink

állásajánlatok

  •  

ügyfélkapcsolati vezető / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. H. épület

Építsd a karriered a Patria Finance Magyarországi Fióktelepénél! Kiszámítható perspektívát nyújtunk, folyamatos fejlődést biztosítunk és a digitális újítások mellett összetartó közösséggel, inspiráló környezettel várunk.Missziónk, hogy „A folyamatos innovációt kiváló ügyfélélménnyé alakítsuk át”, ehhez keressük a legalkalmasabb csapattagokat! Mi lesz a feladatod? A pozíció célja, a vállalati stratégiának megfelelően az ügyfélkiszolgálási terület vezetése és fejlesztése, A társaságunk üzleti folyamatainak folyamatos fejlesztése a jobb ügyfélélmény elérése érdekében, illetve az ügyfélszolgálati munkatársak munkájának javítása és egyszerűbbé tétele, Megfelelő kontrollok tervezése, javítása, bevezetése, működtetése és azok dokumentációja, Koordinálja az ügyfélszolgálati feladatokat, valamint elősegíti és támogatja a csapatmunkát, Fejlesztési és hatékonyságnövelési programokban történő aktív közreműködés, Panaszkezelési terület felügyelete és támogatása, MNB megkeresések koordinálása és a szükséges válaszok elkészítése az érintett területek bevonásával, A piacon jelentkező, a pénzügyi környezetben használható új eszközök, rendszerek és módszerek folyamatos figyelése, alkalmazásuk lehetőségének felmérése, bevezetés esetén a bevezetési folyamat támogatása, A jogszabályi és felügyeleti elvárásoknak való megfelelés érdekében a szükséges intézkedések határidőre való teljesítése, A K&H Bank fiókhálózatával való együttműködés menedzselése,

ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens) / 1193 Budapest, Üllői út 234.

Feladatok, amik Rád várnak: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően,, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás,, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára,, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása,, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal., munkavégzés helyszíne: Bp., 1193 Üllői út 234.,

vállalati digitális szolgáltatásfejlesztési szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Munkád során: a Vállalati Digitális Szolgáltatásfejlesztési terület tagjaként felelősséggel tartozol a Business & Corporate banking üzletág digitális versenyképességéért és az ehhez kapcsolódó fejlesztéseinek üzleti menedzsmentjéért a termék teljes életciklusa során,, a digitális stratégiával összhangban állítod össze a hozzád tartozó fejlesztési területek rövid-közép és hosszútávú fejlesztési tervét és támogatod a fejlesztések megvalósulását,, biztosítod, hogy a fejlesztési területedhez kapcsolódó innovációk összhangban legyenek a külső, jogszabályi (pénzforgalmi, hitelezési, MNB ajánlások stb.) elvárásokkal és a bank belső irányelveivel (Csoport szabályozás, UX),, a projekt csapat üzleti felelőseként feladatod lesz az ötletek összegyűjtése és kidolgozása, az üzleti igények specifikálása és annak biztosítása, hogy a fejlesztés ezeknek megfelelően, határidőre és megfelelő minőségben készüljön el,, együttműködve a termékmenedzserekkel végig kíséred és támogatod a termék bevezetését (kommunikáció, oktatás, kampánymenedzsment),, az általad végzett feladatokat és eredményeket transzparensen bemutatod a társterületek, menedzsment és akár az ügyfelek felé,, szorosan együttműködsz az IT és nem digitális üzleti társterületekkel, illetve a KBC csoport egyéb vállalataival.,

vállalati hitelelemző (debrecen) / 4024 Debrecen, Piac utca 52.

Feladatok, amik Rád várnak: a vállalati kapcsolattartói csapat munkájának napi szintű támogatása hitel -és kockázatelemzési feladatok során, , folyamatos kapcsolattartás és koordináció, a gazdasági környezetre, ügyfelekre, versenytársakra vonatkozó információk gyűjtése, valamint megosztása, , részvétel hitelezéshez kapcsolódó döntés előkészítési és döntéssel összefüggő feladatok ellátásában, , előterjesztés pénzügyi és működési elemzés részének elkészítése, , ügyféltárgyalásokon való részvétel a kapcsolattartóval közösen, , éves és ad-hoc hitel monitoring tevékenység elvégzése. ,

vállalati ügyfél kapcsolattartó / 1024 Budapest, Margit körút 43-45.

Feladatok, amik Rád várnak: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően,, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás,, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára,, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása,, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal., Munkavégzés helye: 1024 Budapest, Margit körút 43-45.

vállalati ügyfélszolgálat vezetője / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: az ügyfélszolgálati csapat stratégiai szintű szakmai vezetése, az operatív vezetők bevonásával;, magas szintű ügyfél elégedettség elérése, valamint fenntartása;, az ügyfélszolgálati projektek koordinálása, vezetése, ellenőrzése;, az osztály digitalizációs fejlesztéseinek menedzselése, az ötletektől a megvalósításig;, az ügyfélszolgálati folyamatok és eljárások folyamatos értékelése és fejlesztése a hatékonyság optimalizálása érdekében;, kulcsfontosságú teljesítményindikátorok (KPI-ok) meghatározása és figyelemmel kísérése;, teljesítményértékelés és minőségbiztosítási feladatok;, folyamatos kapcsolattartás és kommunikáció a társosztályokkal az ügyféligények gyors kielégítése érdekében;, folyamatos coaching és visszajelzés a csapattagok szakmai fejlődésének elősegítése érdekében;, az ügyfélszolgálat működésével kapcsolatos egyedi, komplex feladatok ellátása;, részvétel az új kollégák kiválasztásában, betanítási rendszer fejlesztése.,

vezető univerzális tanácsadó / 6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 9/a.

Hogyan fog telni egy napod? Vezető univerzális tanácsadóként az ügyfélponton dolgozó univerzális tanácsadók munkájának koordinálásával, kimagasló értékesítési tevékenységed által a munkatársak szakmai támogatásával, fejlesztésével, az ügyfélpont szabályos működésének ellenőrzésével, operatív tevékenységének összefogásával, szabályozásban bekövetkezett változások nyomonkövetésével, munkatársak tájékoztatásával,, felismered és megérted a lakossági, valamint a kis-és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod számukra a legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét--, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben,

windows system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.