Feladatok, amik Rád várnak: a terület adatszolgáltatási kötelezettségeinek határidőre történő teljesítése/ a területen belül felmerülő eseti adatigények kielégítése, üzleti tevékenységhez kapcsolódó automatizált riportok, adatmodellek kialakítása és fejlesztése, részvétel a terület tevékenységének nyomonkövetésében, eredmény- és kockázatmérésében, szcenárióelemzésekben, az üzleti igények IT specifikálásának támogatása, kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal, beszámolók készítése a vezetőségnek, banki folyamatok/projektek, döntések következtében megjelenő változások átvezetése a riport struktúrában, az üzleti adatok változásához háttér információ gyűjtése, a változások elemzése, részvétel compliance érintettségű projektekben,
Folyamatmenedzser és üzleti elemző munkatársaink mindennapi feladatainak támogatására keresünk gyakornokot a K&H Bank Ügyféladat és applikációs menedzsment osztályára. Ha szeretnél jobban belelátni egy bank működésébe, érdekel az ügyfél adattisztítás és a Digi projektünk és szélesítenéd adatelemző ismereteidet, akkor ne habozz, jelentkezz! Fő feladatok: ügyfél adatokhoz kapcsolódó rendszer felmérések, ügyfél adattisztítás adminisztrációk elvégzése, Digi projektek megismerése, támogatása, napi riportok, lekérdezések futtatása,
bankcsoporti adattárházi adatok tartalmi helyességének vizsgálata, kontroll folyamatok kidolgozása, a szakterület adatszolgáltatási kötelezettségeinek határidőre történő teljesítése/ a szakterületen belül felmerülő eseti adatigények kielégítése, banki folyamatok/projektek, döntések következtében megjelenő változások átvezetése a kontrolling struktúrában,, az üzleti adatok változásához háttér információ gyűjtése, a változások elemzése, a rendelkezésre álló információ feldolgozásához szükséges információs igények, a helyes adatszolgáltatáshoz szükséges állományok felmérése és kapcsolattartás az informatikai fejlesztőkkel/projektekkel,
Naprakész kapcsolattartás a K&H Biztosító Zrt. alkusz partnereivel., Aktívan részt vesz az alkuszi értékesítői hálózat bővítésében., Az új alkuszokat felkészíti a K&H Biztosító Zrt-vel történő együttműködésre., Az alkuszoktól beérkező igényeket fogadja és közvetíti az érintett biztosítói szakterületek felé, segíti a gyors és szakszerű alkusz kiszolgálást., Utánköveti az alkuszoknak kiadott biztosítói ajánlatokat, szükség esetén javaslatot tesz az ajánlatban foglaltak módosítására., Oktatások megszervezése, anyagok összeállítása, esetenként tartása., Társosztályokkal a napi disztribúciót érintő egyeztetések elvégzése.,
Pénzmosás megelőzési területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozott időre, előreláthatólag 2025. december 31-ig. pénzmosás megelőzési szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata, a rendszerben keletkezett riasztások kivizsgálása, megítélése annak, hogy a feltárt körülmények alapján pénzmosásra utaló tény, adat körülmény megvalósult-e, indokolt esetben a jogszabályban meghatározott feladatok végrehajtása (pénzmosás gyanús esetek bejelentése), a fenti ponthoz kapcsolódóan a Bank informatikai és számlavezető rendszereiben fellelhető adatok összegyűjtése, értékelése, a Pénzmosás megelőzési törvénynek való megfelelés biztosítása, ügyfélátvilágítási vizsgálatok végzése, az ezzel kapcsolatos nyilvántartások naprakész vezetése, a feladatokhoz kapcsolódó adatbázisok, nyilvántartások ismerete, kezelése, naprakész vezetése, a Bank központi és hálózati területei részére a vonatkozó szabályok alkalmazásával kapcsolatos konzultációs igények megválaszolása, ügyfélazonosítási folyamatok szakmai támogatása és tanácsadás, projektekben a terület képviselete, megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével; automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának kialakítása és nyomon követése, üzleti követelmények megfogalmazása és specifikációk elkészítése, közreműködés az új alkalmazás / funkció üzleti tesztelésében, kommunikáció (tervezés, külső-belső tájékoztatás lebonyolítása),
Feladatok, amik rád várnak: a Bank Lízing területén használt IT rendszerekkel és alkalmazásokkal kapcsolatos támogatás nyújtása a felhasználók részére, , eligazítás nyújtása, szükség esetén az alkalmazás bemutatása (demók), a lízing termékmenedzserrel együttműködve a szükséges kézikönyvek és eljárásleírások elkészítése, , a felelősségi körébe sorolt alkalmazások karbantartása (monitorozás, fejlesztések, hibajavítások, verzióváltások, stb megszervezése, lebonyolítása), , incidensek kezelése, problémák és okok elemzése, az incidensek megoldásának ill. a kapcsolódó fejlesztéseknek a koordinálása, , üzleti és IT fejlesztési igények megfogalmazása, , a funkcionális és end-to-end tesztelések megtervezése, koordinálása, végrehajtása, , projektekben történő aktív részvétel, , kapcsolattartás az IT és az üzleti terület között, , riportok és adatszolgáltatás biztosítása a Lízing terület kollégái és más banki területek számára, , az üzleti kontrolling funkcióhoz szükséges adatbázisok létrehozása és karbantartása ,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése és keresztértékesítés, ügyfélátirányítás az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás és szakmai támogatás biztosítása az ügyfélponthoz tartozó hitelügynökök részére, valamint részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? Hiteltanácsadóként feladatod lesz: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése és keresztértékesítés, ügyfélátirányítás az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás és szakmai támogatás biztosítása az ügyfélponthoz tartozó hitelügynökök részére, valamint részvétel ügynöktalálkozók szervezésében, ,
Hogyan fog telni egy napod? KKV tanácsadóként feladatod lesz a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása, ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel a fióki tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,
Hogyan fog telni egy napod? KKV tanácsadóként feladatod lesz a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása, ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel a fióki tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? pontosan intézed a pénztári ki- és befizetéseket, napról-napra biztosítod az ügyfélpont pénzforgalmának folyamatos stabilitását, szívesen támogatod ügyfeleinket az ő igényeiknek megfelelő banki termék felajánlásával, bemutatásával, precízen megoldod a felmerülő problémákat, szemelőtt tartva az ügyfeleink elégedettségét, miután megtanultad korszerű rendszereink használatát, gondosan rögzíted a lényeges adatokat, alkalmazkodva az ügyfélforgalomhoz, gyorsan és hatékonyan intézed a rövid ügyleteket, mint a számlanyitás, hitelkártya megrendelés, vagy az információadás,
feladatok, amik rád várnak: értékpapír ügyletek teljes körű elszámolása a hazai és nemzetközi piacokon, központi kezelésű ügyfelek megbízásainak végrehajtása, elszámolása, számlavezetése, ügyfelekkel, elszámolási partnerekkel való kapcsolattartás, riportok, jelentések készítése,
feladatok, amik rád várnak: ügyletekhez kapcsolódó konfirmációk, értesítések kezelése, piaci adatok, referenciakamatok beállítása, árfolyamok kezelése, törzsadat és limit kezelés, esedékességek kezelése, számla és egyéb rekonsziliációk végrehajtása, számla leltározási feladatok végzése, szállítói számlák ellenőrzése , kezelése, jutalékok, díjak kezelése, külső, belső adatszolgáltatási, jelentéskészítési feladatok, korrekciók és reklamációk kezelése, együttműködés társterületekkel,
A K&H Bank Beyond Banking területe azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a mobilbankot használó ügyfelek minél szélesebb körű, mindennapjaikat megkönnyítő célra tudják használni az applikációt a megszokott banki termékeken túl, ezzel is erősítve a K&H & az ügyfelek közötti kapcsolatot. Ha szeretnél a tagja lenni ennek az izgalmas kezdeményezésnek, amely egy új dimenziót nyit a bankolásban, akkor az alábbi feladatok várnak rád: a platform szolgáltatásainak napi szintű menedzselése, hibák feltárása és megoldásuk facilitálása, társterületekkel való együttműködés a szolgáltatások zavartalan működésének biztosítása érdekében, munkájuk támogatása, felmerülő igényeik becsatornázása a fejlesztési folyamatokba, a meglévő és újonnan bevezetésre kerülő szolgáltatásokhoz kapcsolódó termékmenedzsment feladatok ellátása, banki- és jogi szabályozási környezetnek való folyamatos megfelelés biztosítása, szerződések kezelése, ügyfél visszajelzések feldolgozása, elemzése, döntéselőkészítő anyagok készítése, tesztelésekben való részvétel, rendszeres és eseti elemzések készítése,