állásajánlatok

  •  

univerzális tanácsadó - várpalota / 8100 Várpalota, Táncsics utca 5.

Hogyan fog telni egy napod?  Univerzális tanácsadóként felismered és megérted a lakossági valamint a kis- és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod a számukra legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket;, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét;, pénztárral rendelkező ügyfélpontunkban támogatod ügyfeleinket;, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket;, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben., Új munkatársként belépéskor alapos felkészítést kapsz, és a későbbiekben sem engedjük el a kezed, folyamatos szakmai támogatást biztosítunk. A rendszeres képzéseink nemcsak jó alapot adnak a napi munkavégzéshez, hanem kiváló szakemberré is fejlesztenek.

univerzális tanácsadó - zalaegerszeg / 8900 Zalaegerszeg, Kossuth utca 8.

Hogyan fog telni egy napod?  Univerzális tanácsadóként felismered és megérted a lakossági valamint a kis- és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod a számukra legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket;, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét;, pénztárral rendelkező ügyfélpontunkban támogatod ügyfeleinket;, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket;, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben., Új munkatársként belépéskor alapos felkészítést kapsz, és a későbbiekben sem engedjük el a kezed, folyamatos szakmai támogatást biztosítunk. A rendszeres képzéseink nemcsak jó alapot adnak a napi munkavégzéshez, hanem kiváló szakemberré is fejlesztenek.

ügyféladat szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

a pénzmosás megelőzési törvény illetve kapcsolódó jogi normák alapján magas kockázatúnak minősülő ügyfelek befogadásával kapcsolatos ügyfél-átvilágítási vizsgálat végzése döntés előkészítésre, az ezzel kapcsolatos nyilvántartások naprakész vezetése, a feladatokhoz kapcsolódó adatbázisok, nyilvántartások ismerete, kezelése, naprakész vezetése, ügyfél-befogadási dokumentációk (okmányok, nyilatkozatok, adatlapok) jogszabályi megfelelésének vizsgálata, a Bank központi és hálózati területei részére a vonatkozó szabályok alkalmazásával kapcsolatos konzultációs igények megválaszolása, ügyfél azonosítási folyamatok szakmai támogatása és tanácsadás, projektekben a terület képviselete, pénzmosási szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata:, a Pénzmosási törvénynek való megfelelés biztosítása, változások bevezetése során:, megoldási alternatívák megvalósíthatóságának vizsgálata alkalmazásmenedzserek és más folyamatmenedzserek segítségével; automatizált és manuális megoldások optimális kombinációjának kialakítása és nyomon követése, üzleti követelmények megfogalmazása és specifikációk elkészítése, közreműködés az új alkalmazás / funkció üzleti tesztelésében, kommunikáció (tervezés, külső-belső tájékoztatás lebonyolítása,

ügyfélkapcsolati munkatárs/ kkv szegmens / 1024 Budapest, Margit körút 43-45.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,, szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció,, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében,, egyéb adminisztratív feladatok ellátása,, folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal,, helyettesítési feladatok ellátása., munkavégzés helye: 1024 Bp., Margit körút 43-45.,

ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens) / 1193 Budapest, Üllői út 234.

Feladatok, amik Rád várnak: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően,, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás,, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára,, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása,, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal., munkavégzés helyszíne: Bp., 1193 Üllői út 234.,

üzleti intelligencia szakértő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A szakterület feladatai: biztosítja a Bankcsoport rendelkezésre álló adatvagyon kihasználását, projektekben vesz részt, biztosítja, hogy a projektek során keletkező információk a közös adatvagyon részei legyenek, támogatja a Bank különböző területeit az adatvagyon használatában (Marketing, Kontrolling, Kockázatkezelés, Jelentésszolgálat, stb), felügyeli az integritását, adatvagyon-kezelést és adatminőségét, biztosítja a sztenderd definíciók szerinti “One Language” elvet,

vállalati ügyfél kapcsolattartó (kkv szegmens) / Budapest

Feladatok, amik Rád várnak: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően,, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás,, teljes banki termékpalettából történő (többek között: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára,, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása,, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal.,

vállalati üzleti elemző (üzletfejlesztés) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: munkáddal támogatod a vállalati üzletág stratégiai célkitűzéseinek elérését, hozzájárulsz a pénzügyi célok és fő teljesítménymutatók megfogalmazásához és méréséhez , az értékesítési hálózat, az ügyfélszolgálat és a menedzsment számára jelentéseket készítesz, kezelsz és fejlesztesz , felelős leszel a vállalati üzletág ügyfélkörének meghatározásáért és a kapcsolódó folyamatok irányításáért , fókuszpontok a feladataid során: szegmentálás, célügyféllista, tervezés és jelentések készítése , rendszeres és ad-hoc vezetői jelentések készítése, adatszolgáltatás a vezetői dokumentumokhoz kapcsolódóan , folyamatos támogatásnyújtás a felsővezetés és a hálózati kollégák számára, valamint partnerosztályok támogatása eseti elemzésekkel és adatbányászattal ,

vezető rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Vezető rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: Megvalósíthatósági tanulmányok és döntéstámogató anyagok készítése önállóan, különös tekintettel megvalósítási alternatívák költségbecslésére (teljes bevezetési folyamatra), Követelmények részletes analízise, kidolgozása, Részvétel a system concept kidolgozásában az Enterprise Architect-ek mellett, Átfogó rendszermegoldások tervezése, valamint a követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, Projektek követelménylistájának folyamatos követése (requirement coverage analysis), Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, a megvalósítás folyamatának szakmai irányítása és koordinálása, Külső szállítókkal történő folyamatos kapcsolattartás, Problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), Rendszerdokumentációk készítése (Logical Design, tesztelési terv), Megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése, Részvétel az automata / BDD tesztek kidolgozásában, Üzleti elfogadói tesztelés támogatása, koordinálása, Rendszerszervezők munkájának koordinálása, szervezése, Stratégiai célok alábontása és megvalósítása (valamint annak koordinálása), Junior rendszerszervezők mentorálása,

website product owner / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: a K&H Bank és Biztosító üzletágaihoz kapcsolódó webes alkalmazások fejlesztési és tartalomszerkesztői munkafolyamatainak irányítása , a felületeket érintő fejlesztési javaslatok megfogalmazása, gyűjtése, priorizálása - backlog menedzsment, üzleti igények, követelmények kidolgozása, implementálása, a különböző üzleti és szakterületi stakeholderek igényeinek integrációja a termékfejlesztési ütemtervbe, szakmai kapcsolattartás, a termékfejlesztési projektek egyeztetése a vezető fejlesztővel, web platform lead PO-val, termékfejlesztési dokumentumok, user storyk megírása, fejlesztési sprintek tervezése, menedzselése, stand upokon történő részvétel, új funkciók demozása az érintett üzleti területek felé, az új funkciók/folyamatok tesztelésének tervezése, monitorozása, a bank digitális transzformációjában való aktív részvétel, éves stratégia és fejlesztési roadmap tervezése és annak kivitelezésének felügyelete, KPI-ok proaktív meghatározása, követése, javaslattétel a célok elérésére,

windows system engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.