Egyetemi tanulmányaid végéhez közeledve szeretnél releváns tapasztalatokat szerezni és megalapozni szakmai karriered jövőjét? Ismerd meg velünk a pénzügyi szektor sajátosságait és csatlakozz Magyarország egyik piacvezető bankjának csapatához!Szakmai gyakorlatos diákként nálunk lehetőséged lesz megismerkedni egy nemzetközi nagyvállalat működésével és bepillantást nyerhetsz a tanulmányaidhoz kapcsolódó szakterületek mindennapi gyakorlatába is.Recruiter gyakornokként a következő feladatokban számítunk rád! te leszel az első, aki felveszi a kapcsolatot a potenciális jelöltekkel és interjú időpontot egyeztetsz velük telefonon és e-mailben. , megismerheted az ATS (Applicant Tracking System) rendszerünket és részt vehetsz a beérkező önéletrajzok előszűrésében is, bevonunk a szakmai gyakorlatos kereséseink end-to-end toborzásába, csatlakozhatsz tapasztalt recruiter kollégáinkhoz a szakmai interjúk során és megtanulhatod az interjúztatás alapjait, bevonunk különböző szakmai projektek (például belső állásbörze vagy onboarding fejlesztésének) tervezésébe és kivitelezésébe is,
szeretnél Magyarország egyik legnagyobb és legnagyobb presztizsű bankjában dolgozni, amely referencia a pénzintézetek között? , szeretnél folyamatosan lehetőséget kapni a fejlődésre? , vágysz arra, hogy egy jóhangulatú, büszke csapat tagja legyél? , Érdekel egy vezető magyarországi bank műkődése? Megismerheted milyen területek dolgoznak össze, hogy a lakossági ügyfelek a legmagasabb szintű kiszolgálást kapják, hogyan működik a digitális bankolás, milyen befektetési lehetőségeket kínálunk az ügyfeleinknek, hiteleinkkel hogyan segítjük ügyfeleink álmainak megvalósítását, hogyan tudjuk támogatni kkv ügyfeleinket pénzügyi elképzeléseikben, Érdekelnek egy vezető magyar vállalati bank üzleti területének napi feladatai? Megtanulhatod mitől vagyunk sikeresek banki tanácsadóként,, hogyan szervezzük mindennapjainkat, hogy még hatékonyabbá váljunk, hogyan szerzünk új ügyfeleket és hogyan tartjuk a kapcsolatot a meglévő ügyfélkörünkkel,, hogyan értékesítünk,, milyen rendszerekben dolgozunk, hogy minden visszakereshető és a szabályzatoknak megfelelő legyen, Ha ezek mind vagy legalább egy része érdekel, akkor gyere és csatlakozz hozzánk, a lehetőség nyitva áll előtted! Fontosnak tartjuk, hogy gyakornokaink releváns szakmai tapasztalatot szerezzenek a kívánt területen. Nálunk kipróbálhatod magad, fejlesztheted szaktudásodat és képességeidet a munkád és a képzések során, valamint kiteljesedhetsz és kitűnhetsz abban, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagy.
szeretnél Magyarország egyik legnagyobb és legjobb presztizsű bankjában dolgozni, amely referencia a pénzintézetek között? , szeretnél folyamatosan lehetőséget kapni a fejlődésre? , vágysz arra, hogy egy jóhangulatú, büszke csapat tagja legyél? , érdeklődsz a treasury terület és termékek iránt (deviza- és kamatpiaci spot és derivatív ügyletek, illetve árupiaci tranzakciók végzése a bankközi piacon), mélyebb szakmai és gyakorlati ismeretekre vágysz, szeretnél betekintést nyerni üzletkötőink napi munkájába? , szeretnél részt venni a vállalati/nagyvállalati üzletkötési folyamataink támogatásában? , komfortosan mozogsz egy gyorsan változó környezetben, nemzetközi szinten képes vagy átlátni a gazdasági helyzetet, észleled és értelmezni tudod a felmerülő tendenciákat? , szívesen részt vennél a piaci kockázatok feltérképezésében, valamint innovatív treasury folyamatok kialakításában? , Értékesítési területünkön nagy hangsúlyt fektetünk az ügyfeleink magas színvonalú tájékoztatására a termékeinkről és az aktuális piaci fejleményekről. Lépést tartunk a legújabb piac- és termékfejlesztésekkel.Gyere és csatlakozz hozzánk, a lehetőség nyitva áll előtted! Fontosnak tartjuk, hogy gyakornokaink releváns szakmai tapasztalatot szerezzenek a kívánt területen. Nálunk kipróbálhatod magad, fejlesztheted szaktudásodat és képességeidet a munkád és a képzések során, valamint kiteljesedhetsz és kitűnhetsz abban, ami tényleg érdekel és amiben igazán jó vagy.
Marketing stratégiai- és szegmens elemzés csapatunkba keresünk olyan tehetséges kollégát, aki kiválóan jártas az adatelemzésben és lelkesedik az adatokban rejlő lehetőségek iránt. Munkád során támogatod a marketing igazgatóságot adat vezérelt döntések meghozatalában, miközben értékes üzleti és technikai ismeretekre tehetsz szert., Napi feladataid közé nagy adatbázisok elemzése tartozik, valamint (senior szinttől) adatbányászati és szegmentálási algoritmusok használata az ügyfelek viselkedésének mélyebb megértése érdekében., Elemzésekkel, adatokkal segíted a marketing szegmenseket döntéseikben, a targetálásban, szegmentálásban és az értékajánlatok kidolgozásában. Emellett marketing kampányok hatékonyságát mérd vissza, dashboardokat és riportokat készítesz., Ha friss diplomás vagy erős analitikai készségekkel és programozási tudással, és érdekel a marketing világa, ez a pozíció tökéletes kiindulópont lehet a karriered számára., Ha pedig már tapasztalt adat-elemző vagy, és unod az ismétlődő feladatokat sql-ben vagy excelben, csatlakozz hozzánk, ahol fejlesztheted a szakértelmedet, és részese lehetsz egy adatvezérelt marketing igazgatóság munkájának.,
A fejlesztési igények felmérése, megvalósításának specifikálása, a fejlesztés felügyelete, funkcionális teszt tervezése és végrehajtása, A Bank üzleti céljaihoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása és megvalósítása, Alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntések előkészítése, A betöltendő adatkörök, üzleti igények alapján az egységes adatmodell alakítása, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez, Konzultáció, tanácsadás, Szoros együttműködés az Üzleti Intelligencia más megrendelő területekkel,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Rád váró feladatok: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal,
a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, akvirálása, kkv hitelezési feladatok ellátása a régióban, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, ügyféligények becsatornázása, kapcsolattartás a régió prémium kkv ügyfeleivel a finanszírozásukhoz kapcsolódó ügyekben, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek részére, a Bank digitális szolgáltatásainak ajánlása (mobilbank, ebank, website) és megismertetése ügyfeleinkkel, digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, aktív ügyletek ajánlása az ügyfelek részére (hitel-, garancia-) a régió kkv ügyfelei tekintetében, valamint új ügyfelek akvirálása hitelajánlatokon keresztül , kötelezettségvállalási és árazási döntési hatáskör gyakorlása, ügyfélponton értékesíthető kkv biztosítási termékek ajánlása, távhitelezési tevékenységgel ügyféltárgyalások lebonyolítása, a felmerülő kkv finanszírozási igények esetén,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása, a szegmens alalpján meghatározott bevételi körbe tartozó új ügyfelek akvizíciója (300M Ft bevételig), meglévő ügyfelek kezelése, a meglévő hitelállomány gondozása, hitelezéssel összefüggő feladatok ellátása, hitelezési akcióterve kidolgozása és végrehajtása különösen az akvizíciós tevékenység és keresztértékesítési elvárások megvalósítása érdekében, folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, döntéshozatal a hatáskörébe utalt ügyekben, a hozzárendelt, finanszírozásban közvetlenül nem résztvevő fiók/ok szakmai és operatív támogatása, részvétel a hiteltárgyalásokon, ügyféligény beazonosítása,
Feladatok, amik Rád várnak: vállalati értékesítési hálózat szakmai támogatása vállalati hitelezési területen, támogatott és refinanszírozott hitelprogramok koordinációja, értékesítési hálózat támogatása, kapcsolattartás az érintett intézményekkel, szakmai szervezetekkel, részvétel új hitel termékek kidolgozásában és bevezetésében, hitelezési folyamatok fejlesztésében, digitalizácójában, a kapcsolódó projektekben az üzleti célok és érdekek képviselete, információnyújtás és döntési anyagok készítése a felsővezetés részére angol nyelven, vállalati hitelezéshez kapcsolódó ESG kérdések és „zöld” hitelezési folyamatok támogatása, vállalkozói hitelezést támogató értékesítési akciók, kampányok kidolgozása, menedzsmentje, részvétel ügyféltárgyalásokon, belső banki és ügyfélrendezvényeken szakértőként, előadóként, adatszolgáltatás nyújtása sajtómegjelenésekhez,
feladatok, amik Rád várnak: kiemelt vállalati ügyfeleink telefonos támogatása, tanácsadás és információnyújtás részükre, bejövő és kimenő ügyfélhívások lebonyolítása, reklamációkezelés, magánszemély ügyfelek videón történő azonosítása,
A munkakör elsődleges célja, hogy az IT szervezet szolgáltatása, az üzemeltetési rendszerek működése, valamint a K&H elsődleges üzleti folyamatainak IT szempontjából való biztosítása kiszámítható legyen. Az IT szolgáltatás szakértő támogatja ezen megállapodások elkészítését, betartását és nyomon követését. FŐ TEVÉKENYSÉGEK: Szolgáltatási Szint Megállapodások létrehozása az üzleti területekkel az éves szolgáltatásokról, annak volumenéről és a feltételekről; ICT szempontból az incidensek, problémák, változások kapacitás és költségek kezelésének figyelembevételével, a megkötött Szolgáltatási Szint Megállapodások átdolgozása, utókövetése, felülvizsgálata, karbantartása, a szolgáltatások éves volumenének egyeztetése, rendszeres újratárgyalása, részvétel a szolgáltatások megfelelő ár/minőség arányának kialakításában, különféle rendszeres és eseti jelentések készítése a szolgáltatási színvonal teljesülésével és minőségével kapcsolatban, közreműködés a napi üzemeltetési környezet megfigyelésében és monitorozásában, magas prioritású incidensek (1-3 szint) esetén együttműködés az incidensekért felelős szakemberekkel a megfelelő ICT kommunikáció és szolgáltatás nyújtása érdekében, közepes és alacsony prioritású (4-6 szint) incidensek esetén a megfelelő intézkedések nyomon követése, az esetek nyilvántartása és rendszeres jelentése, társterületekkel és külsős szolgáltatókkal (beszállítókkal) való kapcsolattartás, minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott akciók teljesülésének nyomon követése a megfelelő szolgáltatási szint biztosítása érdekében,
feladataid lesznek: bejövő hívásfogadás: a biztosító termékeivel kapcsolatos számlázási adatok, adatváltozások, reklamáció kezelés és kárinformáció nyújtása stb. (nincs értékesítési feladat);, ügyfélkérések alapján dokumentumok kiküldése elektronikus úton,, adatváltozások bejelentését követően a rendszerben a tranzakciók végrehajtása;, online chat funkción keresztüli ügyfélkiszolgálás.,