Október közepétől keressük új gyakornokunkat. A vezetői készségfejlesztési csapat gyakornokaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: vezetőfejlesztési programok szervezésének, adminisztrációjának támogatása: egyeztetés vezetőkkel és külső partnereinkkel, helyszín, étkezés és szállás szervezési feladatok, program forgatókönyvek előkészítése, jelenlét adminisztrációja, a képzések koordinációjában való részvétel, SharePoint oldalunk karbantartása, adatok rögzítése SAP-ban ,
A fejlesztési igények felmérése, megvalósításának specifikálása, a fejlesztés felügyelete, funkcionális teszt tervezése és végrehajtása, A Bank üzleti céljaihoz legjobban illeszkedő informatikai megoldások kiválasztása és megvalósítása, Alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmányok készítése, döntések előkészítése, A betöltendő adatkörök, üzleti igények alapján az egységes adatmodell alakítása, Napi tevékenységből eredő ad hoc problémák elhárítása, támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez, Konzultáció, tanácsadás, Szoros együttműködés az Üzleti Intelligencia más megrendelő területekkel,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása az ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása az ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Mit várunk Tőled a pozícióban? vegyél részt az életbiztosítási termékeink fejlesztésében, karbantartásában, a mindig változó igényekhez történő alakításában, ismerd a terméked, az értékesítési folyamatot, kövesd nyomon, hogy mit csinál a konkurencia, meríts ötletet tőlük, légy pontos, amikor szabályzatokat, jogi dokumentumokat készítesz;, vegyél részt az informatikai fejlesztésekben, az üzleti igények megfogalmazásában, alapvető jártasságot a digitális világban, komplex gondolkodást, felelős, céltudatos, problémamegoldó pozitív hozzáállást, kreatív javaslatokat, szóban, írásban, akár előterjesztés formájában és mindezt akár angol nyelven is, alakíts ki jó együttműködést a társterületek kollégáival,
a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, akvirálása, kkv hitelezési feladatok ellátása a régióban, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, ügyféligények becsatornázása, kapcsolattartás a régió prémium kkv ügyfeleivel a finanszírozásukhoz kapcsolódó ügyekben, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek részére, a Bank digitális szolgáltatásainak ajánlása (mobilbank, ebank, website) és megismertetése ügyfeleinkkel, digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, aktív ügyletek ajánlása az ügyfelek részére (hitel-, garancia-) a régió kkv ügyfelei tekintetében, valamint új ügyfelek akvirálása hitelajánlatokon keresztül, kötelezettségvállalási és árazási döntési hatáskör gyakorlása, ügyfélponton értékesíthető kkv biztosítási termékek ajánlásatávhitelezési tevékenységgel ügyféltárgyalások lebonyolítása, a felmerülő kkv finanszírozási igények esetén,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
feladatok, amik Rád várnak: a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása, a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása, a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása, döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása, hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése, banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése, csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése, adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása, aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Rád váró feladatok: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal,
feladatok, amik Rád várnak: kiemelt vállalati ügyfeleink telefonos támogatása, tanácsadás és információnyújtás részükre, bejövő és kimenő ügyfélhívások lebonyolítása, reklamációkezelés, magánszemély ügyfelek videón történő azonosítása,
Ha szeretnél Magyarország egyik vezető pénzintézeténél, fiatalos, jó hangulatú csapatban, komoly és felelősségteljes munkát végezni, tedd próbára magad nálunk! Igazi, XXI. századi, digitális környezetben várjuk jelentkezésed, amennyiben: sikerorientált vagy, az motivál, ha segíthetsz másokon, képes vagy önállóan dolgozni, emellett igazi csapatjátékos is vagy, határozott, asszertív a szóbeli és írásbeli kommunikációd, gondolkodásod az információk gyors értelmezése, és feldolgozása jellemzi, elektronikus csatornákon keresztül (telefon, e-mail, videokonferencia) is meggyőző a tárgyalástechnikád, gondolkodásod értékesítési szemlélet, kezdeményezőkészség jellemzi, magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel, távkommunikációs alkalmazásokat (video hívás, chat programok, közösségi média stb.) ismered, magabiztosan használod,
Téged keresünk ha: már ma a jövő ügyfélkiszolgálását szeretnéd nyújtani, szereted az elektronikus csatornákat: telefon, e-mail, video hívás, az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásához szívesen sajátítod el a befektetési szakma, és a prémium ügyfélkezelés rejtelmeit, melynek edukációjában segítséget nyújtunk, érdekel, hogyan működik a befektetés világa és szívesen mélyedsz el az ügyfelek portfóliónak rejtelmeiben, nem ijedsz meg az új ügyfelekkel való kommunikációtól, kapcsolatfelvételtől, ha jelenleg univerzális tanácsadóként dolgozol, és szívesen tanulnál, fejlődnél prémium banki tanácsadói irányba, örömmel várjuk jelentkezésed,
ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás;, tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés);, számlainformáció, panaszkezelés;, fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;, beérkező e-mailek, chatek megválaszolása,