Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Szenior rendszerszervezőként az Ügyfél, Dokumentum és Támogató Alkalmazások Fejlesztési területen főbb feladataid lesznek: megvalósíthatósági tanulmányok és döntéstámogató anyagok készítése önállóan, különös tekintettel megvalósítási alternatívák költségbecslésére , követelmények részletes analízise, kidolgozása, követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, részvétel a system concept kidolgozásában az Enterprise Architect-ek mellett, átfogó rendszermegoldások tervezése, valamint a követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), rendszerdokumentációk készítése (rendszerterv, felhasználói kézikönyv), megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése, üzleti elfogadói tesztelés támogatása, fejlesztési életciklus-követés, junior rendszerszervezők mentorálása,
A K&H Bank, mint az innovációban élenjáró pénzintézet, nagy figyelmet fordít az informatikai rendszereinek folyamatos továbbfejlesztésére, és a fejlesztések magas minőségére. A minőséget az IT szervezet részét képező Teszt Kompetencia Központ, mint önálló szakterület biztosítja, az itt dolgozó teszt-koordinátorokkal, tesztmenedzserekkel, tesztelőkkel, teszt automatizáló mérnökökkel. A szakterület egyik kulcsfontosságú szerepe a QA Lead szerep, melynek kiemelt feladatai között van a projektekben dolgozó tesztkoordinátorok munkájának projektfüggetlen támogatása, az ott zajló tesztelési feladatok irányításának minőségbiztosítása, és az egész szakterület folyamatos módszertani fejlesztése. Most ebbe a kulcspozícióba keresünk új kollégát. Feladataid lesznek: teszteléssel kapcsolatos folyamatok minőségének biztosítása, meglévő folyamatok támogatása, teszteléssel kapcsolatos folyamatok fejlesztése, a szervezet teszt érettségi szintjének növelése, tesztkoordinátorok módszertani és gyakorlati támogatása, minőségbiztosítási, eszközhasználati (módszertani) elvárások betartatása, projektek teszt státuszának követése, azok egységes és transzparens megjeleníttetése a projekteken dolgozó tesztkoordinátorok által, szabályzatok véleményezése, kidolgozása, naprakészen tartása, belső tudásanyagok naprakészen tartása, „nagy”(koordinált) release-ek QA támogatása, riportálás a minőségi kapuk (QG) eléréséről, együttműködés különböző szervezeti egységekkel, társterületekkel (pl. tesztadat-menedzsment, tesztkörnyezet-menedzsment, manuális tesztelés, tesztautomatizálás, release-menedzsment), becslések, teszttervek minőségbiztosítása, tesztmenedzsment eszköz alkalmazásmenedzseri feladatainak ellátása, igazgatósági szintű teszteléssel összefüggő programok támogatása, auditokban való közreműködés,
Feladatok, amik Rád várnak: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően,, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás,, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára,, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása,, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából,, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal., munkavégzés helyszíne: Bp., 1193 Üllői út 234.,
Ha szeretnél Magyarország egyik vezető pénzintézeténél, fiatalos, jó hangulatú csapatban, komoly és felelősségteljes munkát végezni, tedd próbára magad nálunk! Igazi, XXI. századi, digitális környezetben várjuk jelentkezésed, amennyiben: sikerorientált vagy, az motivál, ha segíthetsz másokon, képes vagy önállóan dolgozni, emellett igazi csapatjátékos is vagy, határozott, asszertív a szóbeli és írásbeli kommunikációd, gondolkodásod az információk gyors értelmezése, és feldolgozása jellemzi, elektronikus csatornákon keresztül (telefon, e-mail, videokonferencia) is meggyőző a tárgyalástechnikád, gondolkodásod értékesítési szemlélet, kezdeményezőkészség jellemzi, magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel, távkommunikációs alkalmazásokat (video hívás, chat programok, közösségi média stb.) ismered, magabiztosan használod,
Téged keresünk, ha: már ma a jövő ügyfélkiszolgálását szeretnéd nyújtani, nem ijedsz meg az elektronikus csatornáktól: telefon, e-mail, chat, video hívás, az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásához szívesen sajátítod el a KKV szakma rejtelmeit, melynek edukációjában segítséget nyújtunk, érdekel, hogyan működik a cégfinanszírozás világa és szívesen mélyedsz el az ügyfélminősítés rejtelmeiben, nem ijedsz meg az új ügyfelekkel való kommunikációtól, kapcsolatfelvételtől,
Téged keresünk ha: már ma a jövő ügyfélkiszolgálását szeretnéd nyújtani, szereted az elektronikus csatornákat: telefon, e-mail, video hívás, az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásához szívesen sajátítod el a befektetési szakma, és a prémium ügyfélkezelés rejtelmeit, melynek edukációjában segítséget nyújtunk, érdekel, hogyan működik a befektetés világa és szívesen mélyedsz el az ügyfelek portfóliónak rejtelmeiben, nem ijedsz meg az új ügyfelekkel való kommunikációtól, kapcsolatfelvételtől, ha jelenleg univerzális tanácsadóként dolgozol, és szívesen tanulnál, fejlődnél prémium banki tanácsadói irányba, örömmel várjuk jelentkezésed,
jelenlegi változáskezelési folyamatok üzemeltetése, továbbfejlesztése, informatikai változtatások tervezésének koordinálása és elbírálása technikai igények esetén, üzleti igények folyamat megfelelőség szerinti vizsgálata és élesítésének engedélyezése, technikai release naptár összeállítása és karbantartása, technikai release-ek összehangolása, összeállítása, kommunikálása, társterületekkel (IT, üzlet) való egyeztetés, kommunikáció, rendszeres jelentések, statisztikák, trendek készítése, elemzése, gyökérok elemzések támogatása,
feladataid lesznek: bejövő hívásfogadás: a biztosító termékeivel kapcsolatos számlázási adatok, adatváltozások, reklamáció kezelés és kárinformáció nyújtása stb. (nincs értékesítési feladat);, ügyfélkérések alapján dokumentumok kiküldése elektronikus úton,, adatváltozások bejelentését követően a rendszerben a tranzakciók végrehajtása;, online chat funkción keresztüli ügyfélkiszolgálás.,
Feladatok, amik Rád várnak: termék- és folyamatfejlesztésekhez kapcsolódó szakmai anyagok készítése (előterjesztések, belső termékutasítások, kommunikációs anyagok és terméklapok) , meglévő termékekkel kapcsolatos end-to-end folyamatok menedzselése, dokumentációk karbantartása, folyamatjavítási javaslatok megfogalmazása , meglévő folyamatokkal, kiszervezésekkel kapcsolatos dokumentációk karbantartása, folyamatjavítási javaslatok megfogalmazása , termékek árazásban való részvétel a értékesítésben dolgozó kollégákkal együttműködve , aktuális jogszabályoknak való megfelelés biztosítása , szoros együttműködés a termékhez kapcsolódó társosztályokkal , digitalizációs projektek és kezdeményezések proaktív menedzselése , tranzakcionális rendszer fejlesztésében való részvétel , termékoktatási anyagok elkészítése, az értékesítésben résztvevő kollégák tájékoztatása és szakmai támogatása , aktív piacfigyelés ,
Hogyan fog telni egy napod? Területi vezetőként felkutatod és meghatározod az ügyfélpont és a régió számára kínálkozó üzleti lehetőségeket, működteted az ügyfélpont üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési-, értékelési tevékenységét, rendelkezel munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározod az ügyfélpont feladatait, számon kérsz és értékelsz, támogatod és együttműködsz a régió, üzleti területért (domainért) felelős területi vezetőkkel, kapcsolatot tartasz a regionális támogatókkal, részt veszel az értékesítési feladatok meghatározásában, rövid és középtávú stratégiát készítesz elő, összhangban a régió terveivel, felelsz az ügyfélponton belüli erőforrás gazdálkodásért, menedzseled az ügyfélpont költséggazdálkodását, nyomon követed az ügyfélpont fejlődését a térségi piacon, felelsz a Bank ügyfélpontra vonatkozó infrastruktúra standardok maradéktalan érvényesítéséért, kezeled az ügyfélponton megoldható reklamációkat és panaszügyeket,
Hogyan fog telni egy napod? Területi vezetőként felkutatod és meghatározod az ügyfélpont és a régió számára kínálkozó üzleti lehetőségeket, működteted az ügyfélpont üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési-, értékelési tevékenységét, rendelkezel munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározod az ügyfélpont feladatait, számon kérsz és értékelsz, támogatod és együttműködsz a régió, üzleti területért (domainért) felelős területi vezetőkkel, kapcsolatot tartasz a regionális támogatókkal, részt veszel az értékesítési feladatok meghatározásában, rövid és középtávú stratégiát készítesz elő, összhangban a régió terveivel, felelsz az ügyfélponton belüli erőforrás gazdálkodásért, menedzseled az ügyfélpont költséggazdálkodását, nyomon követed az ügyfélpont fejlődését a térségi piacon, felelsz a Bank ügyfélpontra vonatkozó infrastruktúra standardok maradéktalan érvényesítéséért, kezeled az ügyfélponton megoldható reklamációkat és panaszügyeket,
felkutatja és meghatározza a terület és a régió számára kínálkozó üzleti lehetőségeket működteti terület üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési-, értékelési tevékenységét rendelkezik munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározza a terület feladatait, számon kér és értékel támogatja és együttműködik a régióban üzleti területért (domainért) felelős területi vezetőkkel
felkutatja és meghatározza a terület és a régió számára kínálkozó üzleti lehetőségeket, működteti terület üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési-, értékelési tevékenységét, rendelkezik munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározza a terület feladatait, számon kér és értékel, támogatja és együttműködik a régióban üzleti területért (domainért) felelős területi vezetőkkel, kapcsolatot tart a regionális támogatókkal, részt vesz az értékesítési feladatok meghatározásában, rövid és középtávú stratégiát készít elő, összhangban a régió terveivel felel a területen belüli erőforrás gazdálkodásért, menedzseli a terület szintű költséggazdálkodást, nyomon követi a terület fejlődését a térségi piacon felül, rendszeres konkurencia vizsgálatot végez, felelős a Bank fiókhálózatára vonatkozó infrastruktúra standardok maradéktalan érvényesítéséért, kezeli a terület szinten megoldható reklamációkat és panaszügyeket,
felkutatja és meghatározza a terület és a régió számára kínálkozó üzleti lehetőségeket működteti terület üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési-, értékelési tevékenységét rendelkezik munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározza a terület feladatait, számon kér és értékel támogatja és együttműködik a régióban üzleti területért (domainért) felelős területi vezetőkkel
felkutatja és meghatározza a terület és a régió számára kínálkozó üzleti lehetőségeket, működteti terület üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési-, értékelési tevékenységét, rendelkezik munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározza a terület feladatait, számon kér és értékel, támogatja és együttműködik a régióban üzleti területért (domainért) felelős területi vezetőkkel, kapcsolatot tart a regionális támogatókkal, részt vesz az értékesítési feladatok meghatározásában, rövid és középtávú stratégiát készít elő, összhangban a régió terveivel felel a területen belüli erőforrás gazdálkodásért, menedzseli a terület szintű költséggazdálkodást, nyomon követi a terület fejlődését a térségi piacon felül, rendszeres konkurencia vizsgálatot végez, felelős a Bank fiókhálózatára vonatkozó infrastruktúra standardok maradéktalan érvényesítéséért, kezeli a terület szinten megoldható reklamációkat és panaszügyeket,
területi vezetőként felkutatod és meghatározod a fiókod és a fiókcsoportod számára kínálkozó üzleti lehetőségeket működteted fiókod üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési-, értékelési tevékenységét rendelkezel munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározod a fiókod feladatait, számon kérsz és értékelsz
Hogyan fog telni egy napod? területi vezetőként felel az ügyfélpont eredményéért, felkutatja és meghatározza az ügyfélpont és a régió számára kínálkozó üzleti lehetőségeket, működteti az ügyfélpont üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési- és értékelési tevékenységét, rendelkezik munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározza az ügyfélpont feladatait, munkáltatói jogkör gyakorlóként számon kér és értékel, támogatja és együttműködik a régió, üzleti területért (domainért) felelős területi vezetőivel, kapcsolatot tart a regionális támogatókkal, részt vesz az értékesítési feladatok meghatározásában, rövid- és középtávú stratégiát készít elő, összhangban a régió terveivel és felel az ügyfélpontokon belüli erőforrásgazdálkodásért, menedzseli az ügyfélpont költséggazdálkodását, nyomon követi az ügyfélpont fejlődését a térségi piacon felül és rendszeres konkurencia vizsgálatot végez, felelős a Bank ügyfélponthálózatára vonatkozó infrastruktúra standardok maradéktalan érvényesítéséért, kezeli az ügyfélponton megoldható reklamációkat és panaszügyeket,