Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása az ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Mit várunk Tőled a pozícióban? vegyél részt az életbiztosítási termékeink fejlesztésében, karbantartásában, a mindig változó igényekhez történő alakításában, ismerd a terméked, az értékesítési folyamatot, kövesd nyomon, hogy mit csinál a konkurencia, meríts ötletet tőlük, légy pontos, amikor szabályzatokat, jogi dokumentumokat készítesz;, vegyél részt az informatikai fejlesztésekben, az üzleti igények megfogalmazásában, alapvető jártasságot a digitális világban, komplex gondolkodást, felelős, céltudatos, problémamegoldó pozitív hozzáállást, kreatív javaslatokat, szóban, írásban, akár előterjesztés formájában és mindezt akár angol nyelven is, alakíts ki jó együttműködést a társterületek kollégáival,
A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról. feladatok, amik rád várnak: A K&H Pénzforgalmi szolgáltató magyarországi és belgiumi ügyfeleivel és azok tranzakcióival kapcsolatosan visszaélés megelőzés tevékenységek folytatása. Kereskedők befogadása során azok fraud szempontú szűrése, majd később kockázati besorolás alapon rendszeres felülvizsgálata, Fraud trendek ismerete, azok kapcsán szabályok alkotására javaslat, azok megírása, módosítása a monitoring rendszerben, Kártyatársasági fraud előírások ismerete és alkalmazása, Kereskedőknél keletkező fizetési műveletek (jelenleg kártyaalapú, később számla) során jelentkező visszaélések megelőzése, továbbá AML alapú tranzakció vizsgálat, a biztonsági monitoring rendszer riasztásainak kezelése, visszaélések körülményeinek vizsgálata, elemzése, kapcsolatfelvétel kereskedőkkel a riasztások kapcsán, dokumentumok bekérése, szükség esetén telefonos egyeztetés a kibocsátó bankokkal (magyar vagy angol nyelven) és a Compliance területtel, Fraud esemény feltárása esetén feljelentés készítése, kapcsolattartás a hatóságokkal az egyes ügyek kapcsán, Kereskedő csoportok oktatása a tapasztalt visszaélési trendek tükrében, kulcsfontosságú mérőszámok (KPI) nyomonkövetése, célok elérése, riportok készítése menedzsment és szabályozók felé,
a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, akvirálása, kkv hitelezési feladatok ellátása a régióban, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, ügyféligények becsatornázása, kapcsolattartás a régió prémium kkv ügyfeleivel a finanszírozásukhoz kapcsolódó ügyekben, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek részére, a Bank digitális szolgáltatásainak ajánlása (mobilbank, ebank, website) és megismertetése ügyfeleinkkel, digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, aktív ügyletek ajánlása az ügyfelek részére (hitel-, garancia-) a régió kkv ügyfelei tekintetében, valamint új ügyfelek akvirálása hitelajánlatokon keresztül , kötelezettségvállalási és árazási döntési hatáskör gyakorlása, ügyfélponton értékesíthető kkv biztosítási termékek ajánlása, távhitelezési tevékenységgel ügyféltárgyalások lebonyolítása, a felmerülő kkv finanszírozási igények esetén,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Feladataid lesznek: a bankcsoport egészére kiterjedő főkönyvi számlakezelési kontroll folyamat folyamatmenedzseri feladatainak ellátása: a folyamat visszamérése, elemzése, fejlesztése, finomhangolása, és az érintettekkel való egyeztetése, illetve a vonatkozó szabályzat karbantartása, a felügyeleted alá rendelt főkönyvi számlákhoz / analitikus ügyviteli rendszerekhez kapcsolódó számviteli ellenőrzési feladatok elvégzése, illetve kontrollja (az analitikus állományok főkönyvvel való egyeztetése, a szükséges ellenőrző riportok elkészítése és kiértékelése valamint az egyeztetések során feltárt eltérések főkönyvi rendezése; a rendszeres főkönyvi leltározási, egyeztetési feladatok elvégzése, az eredmény jelentése), főkönyvi zárlati könyvelési feladatok végrehajtása,
Téged keresünk, ha: már ma a jövő ügyfélkiszolgálását szeretnéd nyújtani,, nem ijedsz meg az elektronikus csatornáktól: telefon, e-mail, chat, video hívás,, szeretnél élni a távoli munkavégzésre való lehetőséggel, 50% home office a hét előre egyeztetett napjain, szeretsz új ügyfelekkel kommunikálni, kapcsolatot teremteni, szívesen részt vennél kollégák támogatásában, mentorálásában,
Rád váró feladatok: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal,
feladatok, amik Rád várnak: kiemelt vállalati ügyfeleink telefonos támogatása, tanácsadás és információnyújtás részükre, bejövő és kimenő ügyfélhívások lebonyolítása, reklamációkezelés, magánszemély ügyfelek videón történő azonosítása,
A munkakör elsődleges célja, hogy az IT szervezet szolgáltatása, az üzemeltetési rendszerek működése, valamint a K&H elsődleges üzleti folyamatainak IT szempontjából való biztosítása kiszámítható legyen. Az IT szolgáltatás szakértő támogatja ezen megállapodások elkészítését, betartását és nyomon követését. FŐ TEVÉKENYSÉGEK: Szolgáltatási Szint Megállapodások létrehozása az üzleti területekkel az éves szolgáltatásokról, annak volumenéről és a feltételekről; ICT szempontból az incidensek, problémák, változások kapacitás és költségek kezelésének figyelembevételével, a megkötött Szolgáltatási Szint Megállapodások átdolgozása, utókövetése, felülvizsgálata, karbantartása, a szolgáltatások éves volumenének egyeztetése, rendszeres újratárgyalása, részvétel a szolgáltatások megfelelő ár/minőség arányának kialakításában, különféle rendszeres és eseti jelentések készítése a szolgáltatási színvonal teljesülésével és minőségével kapcsolatban, közreműködés a napi üzemeltetési környezet megfigyelésében és monitorozásában, magas prioritású incidensek (1-3 szint) esetén együttműködés az incidensekért felelős szakemberekkel a megfelelő ICT kommunikáció és szolgáltatás nyújtása érdekében, közepes és alacsony prioritású (4-6 szint) incidensek esetén a megfelelő intézkedések nyomon követése, az esetek nyilvántartása és rendszeres jelentése, társterületekkel és külsős szolgáltatókkal (beszállítókkal) való kapcsolattartás, minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott akciók teljesülésének nyomon követése a megfelelő szolgáltatási szint biztosítása érdekében,
Ha szeretnél Magyarország egyik vezető pénzintézeténél, fiatalos, jó hangulatú csapatban, komoly és felelősségteljes munkát végezni, tedd próbára magad nálunk! Igazi, XXI. századi, digitális környezetben várjuk jelentkezésed, amennyiben: sikerorientált vagy, az motivál, ha segíthetsz másokon, képes vagy önállóan dolgozni, emellett igazi csapatjátékos is vagy, határozott, asszertív a szóbeli és írásbeli kommunikációd, gondolkodásod az információk gyors értelmezése, és feldolgozása jellemzi, elektronikus csatornákon keresztül (telefon, e-mail, videokonferencia) is meggyőző a tárgyalástechnikád, gondolkodásod értékesítési szemlélet, kezdeményezőkészség jellemzi, magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel, távkommunikációs alkalmazásokat (video hívás, chat programok, közösségi média stb.) ismered, magabiztosan használod,
a tesztadatok előállításához kapcsolódó stratégia megalkotása a tesztadat igénylés folyamat működtetése és folyamatos fejlesztése, a tesztadat előállítás megoldások megtervezése és kialakítása, a tesztadat előállításhoz és kezeléshez szükséges támogató eszközök kiválasztása és a bevezetésük szakmai támogatása, az automata tesztekhez szükséges tesztadatok előállításának kiemelt támogatása, tesztadat katalógus létrehozása és karbantartása, a tesztadat menedzsment- és kapcsolódó folyamatok kialakítása és bevezetése, valamint ezek működtetése, tesztadatok minőségének biztosítása, tesztadat igények értelmezése, befogadása igények lebontása az üzleti folyamatok mentén, tesztadat igények kiszolgálása az aktuális lehetőségek alapján , új igényekhez tartozó adatspecifikáció leírása, az automata tesztekhez szükséges tesztadatok előállításának kiemelt támogatása , , tesztadatok optimalizálása a hatékony tesztelés érdekében , tesztadat igények értelmezése, befogadása ,