IT információbiztonsági architectként az alábbi főbb feladataid lesznek: projektek, fejlesztések biztonsági követelményeinek meghatározása, kockázatelemzés, biztonsági projekt és fejlesztési tervek összeállítása, biztonsági projektek és akciótervek gyakorlati végrehajtásának támogatása, az információbiztonsággal kapcsolatos üzleti igények, üzemeltetési és fejlesztési igények elemzése, a kontroll követelményekkel való összehangolásának támogatása, biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása, biztonsági megoldásokkal, kontrollokkal kapcsolatos jelentések készítése, a területhez tartozó szerződéses partnerekkel történő kapcsolattartás, az információbiztonsággal kapcsolatos tudatosság építésében való részvétel., a szervezeten belüli információbiztonsági normák érvényesülésének felügyelete,
az IT business analyst-ek támogatása az üzlet által kezdeményezett fejlesztésekben, a prestudy-- kban a technológia és üzemeltetési tervek kidolgozása, az IT System Analyst-ek támogatása az infrastruktúra-fejlesztések előkészítésben, kidolgozásában, részvétel a lokális és globális ICT infrastruktúra standardok kialakításában, részvétel az IT infrastruktúra területek architektúrájának, stratégiájának és üzemeltetési folyamatok és megoldások tervezésében, a fejlesztések megvalósításának és az infrastruktúra működésének figyelemmel kísérése, hatékonyság és versenyképesség növelő lehetőségek feltárása, az informatikai piacon jelentkező új, banki környezetben használható eszközök, rendszerek és módszerek folyamatos figyelése, információcsere az infrastruktúra-szolgáltatókkal, szállítókkal, ismeretek átadása, támogatás nyújtása az általa támogatott IT infrastruktúra terület számára végzett projekt és maintenance tevékenységen dolgozó projektvezetők, projekttagok, rendszergazdák részére, szakmai együttműködés a feladatkörben érintett ICT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel,
A munkakör elsődleges célja, hogy az IT szervezet szolgáltatása, az üzemeltetési rendszerek működése, valamint a K&H elsődleges üzleti folyamatainak IT szempontjából való biztosítása kiszámítható legyen. A Junior IT szolgáltatás szakértő támogatja ezen megállapodások elkészítését, betartását és nyomon követését. FŐ TEVÉKENYSÉGEK: Szolgáltatási Szint Megállapodások létrehozása az üzleti területekkel az éves szolgáltatásokról, annak volumenéről és a feltételekről; ICT szempontból az incidensek, problémák, változások kapacitás és költségek kezelésének figyelembevételével, a megkötött Szolgáltatási Szint Megállapodások átdolgozása, utókövetése, felülvizsgálata, karbantartása, a szolgáltatások éves volumenének egyeztetése, rendszeres újratárgyalása, részvétel a szolgáltatások megfelelő ár/minőség arányának kialakításában, különféle rendszeres és eseti jelentések készítése a szolgáltatási színvonal teljesülésével és minőségével kapcsolatban, közreműködés a napi üzemeltetési környezet megfigyelésében és monitorozásában, magas prioritású incidensek (1-3 szint) esetén együttműködés az incidensekért felelős szakemberekkel a megfelelő ICT kommunikáció és szolgáltatás nyújtása érdekében, közepes és alacsony prioritású (4-6 szint) incidensek esetén a megfelelő intézkedések nyomon követése, az esetek nyilvántartása és rendszeres jelentése, társterületekkel és külsős szolgáltatókkal (beszállítókkal) való kapcsolattartás, minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott akciók teljesülésének nyomon követése a megfelelő szolgáltatási szint biztosítása érdekében,
Szívesen nyüzsögsz naphosszat a tőkepiacokon? Érdekel, hogyan működik a tőzsde? Szeretnéd kipróbálni magad éles helyzetekben is? Szeretnél az egyik legnagyobb, leginnovatívabb magyar befektetési szolgáltatónál dolgozni? Ha a válasz a kérdésekre igen, örömmel találkoznánk Veled. Miért fontos, amit csinálni fogsz? Nagy szereped lesz abban, hogy értelmezd a befektetőkre naponta rázúduló hírözönt, és csak a valóban fontosakat add át ügyfeleinknek, illetve üzletkötőinknek, Rajtad múlik majd, hogy felkutasd az ígéretes rövid távú kereskedési lehetőségeket, Számos médiafelületen keresztül népszerűsítheted a gazdasági/tőzsdei témával kapcsolatos véleményed, ezáltal is hozzájárulhatsz a lakosság pénzügyi tudatosságának fejlesztéséhez, Elmélyülhetsz az igazán nagy vállalatok elemzésében, megalapozva ezzel egy komoly szakmai tudást a gazdasági életben ,
RPA fejlesztőként a következő feladatokban számítunk rád: RPA Framework megismerése és betartása a napi munka során, workflow-k önálló fejlesztése, a fejlesztői tesztek végrehajtása, szükséges dokumentációk elkészítése, incidensek elhárítása, robot workflow katalógus naprakészen tartásának biztosítása,
a központi épületek vonatkozásában helyiséggazdálkodási feladatok ellátása, szervezeti egységek elhelyezésének megtervezése, optimalizálása, költözések szervezése, a K&H Bankcsoport központi épületeinek ingatlan beruházási, és üzemeltetési tevékenységéhez kapcsolódó feladatok gyakorlati ellátása, a központi épületek vonatkozásában egyedi műszaki/átalakítási projektek irányítása, az ingatlan beruházási és üzemeltetési tevékenységhez kötődő elemzések, riportok és üzleti tervek elkészítése, a költségek kontrollja, költségmegtakarítási lehetőségek folyamatos vizsgálata, javaslattétel, kapcsolódó műszaki és gazdasági adminisztráció teljes körű ellátása, naprakészen tartása, garanciakezelés,
A szakterület feladatai: biztosítja a Bankcsoport rendelkezésre álló adatvagyon kihasználását, projektekben vesz részt, biztosítja, hogy a projektek során keletkező információk a közös adatvagyon részei legyenek, támogatja a Bank különböző területeit az adatvagyon használatában (Marketing, Kontrolling, Kockázatkezelés, Jelentésszolgálat, stb), felügyeli az integritását, adatvagyon-kezelést és adatminőségét, biztosítja a sztenderd definíciók szerinti “One Language” elvet,
A munkakör célja: A K&H Bank jelenlétének erősítése és biztosítása, a 300m HUF árbevétel feletti és legalább 100 főt foglalkoztató munkáltatóknál és szervezeteknél. Az erre vonatkozó stratégia kialakítása és működtetése, szenior mobilbankárokon keresztül. Országos lefedettségű ügyfél akvizíció, együttműködési lehetőségek felkutatása, szervezése és lebonyolítása.Ügyfélszerzési stratégiák magas színtű alkalmazása. feladatok: ügyfél akvizíciós stratégia feltérképezése, kidolgozása, megvalósítása a 300m HUF árbevétel feletti ügyfelekre vonatkozóan, tárgyalások megszervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, az írásban kötött megállapodások szabályosságának ellenőrzése, helyi képviselőkkel, valamint a Bankkal kapcsolatban álló partnerekkel és ügyfelekkel való jó kapcsolat fenntartása, információnyújtás és partnertalálkozók szervezése,
Feladatok, amik Rád várnak: banki könyvi kockázatkezelési folyamatok szakmai felügyelete, banki könyvi menedzsment riportok rendszeres összeállítása (risk identification, measurement, escalation), aktív részvétel a kockázatkezelési folyamatok hatékonyabbá tételében, valamint projektmenedzseri feladatok ellátása annak megvalósításában, KBC Csoport szintű Risk Functional Team-ekben való aktív részvétel (IRRBB, CSRBB), belső és külső auditokhoz adatszolgáltatás, MNB vizsgálatokhoz adatszolgáltatás, prezentáció készítése, Dealing Room Risk audit ajánlások teljesítése a csoport szintű zéró tolerancia irányelv maximális tiszteletben tartása mellett, egyéb folyamatjavító, ill. hatékonyságnövelő projektek kezdeményezése, koordinálása és szakmai felügyelete,
A K&H Bank Zrt. korai behajtás területre keres munkatársat elmaradásban lévő ügyfeleinek telefonos megkeresésére teljes munkaidőben, vagy részmunkaidőben (napi 6 óra). feladatok, amik rád várnak: telefonos kapcsolatfelvétel elmaradásban lévő ügyfelekkel, kapcsolódó adminisztráció ellátása, a főosztályra vonatkozó, banki szabályzatokban meghatározottak maradéktalan betartása és végrehajtása, ügyfél reklamációk kezelése, kérdéseik megválaszolása, regisztrálása és a vonatkozó bejövő hívások kezelése, szoros együttműködés és kapcsolattartás társosztályokkal,
Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. feladatok, amik rád várnak: értékpapír és ingatlan befektetési alapok, nyugdíjpénztárak és egyéb letétkezelt portfoliók letétkezelési feladatainak ellátása, ügyfelek értékpapír és egyéb eszköz ügyleteinek, tranzakcióinak feldolgozása és elszámolása, értékpapír társasági események kezelése, befektetési szabályok ellenőrzése, a digitalizáció jegyében a folyamatok újragondolása, egyszerűsítése,
KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czech Republic, Slovakia, Hungary and Bulgaria. The KBC Services and Infrastructure division (SIN) decided on a nearshore HR strategy based on 2 locations: the core internal workforce is based in Belgium and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
lakossági bankszámla, bankkártya, hitelkártya, folyószámla hitelkeret, digitális banki megoldások és termékek értékajánlatának kidolgozása, menedzselése, marketing kampányok (akvizíciós, aktivizáló) üzleti üzenetének és promóciójának definiálása (ATL és BTL kampányok is), bankkártya használathoz tartozó üzleti aktivitások definiálása, aktív ügyfelek számának növelésére üzleti akciók indítása, digitális fizetési megoldások értékajánlatának definiálása (mobilbanki funkciók stb.), piac és versenytárs figyelés a mindennapi pénzügyek területén, ügyfél kutatások tekintetében megrendelői feladatok, részvétel banki fejlesztési projektekben,
Mik lesznek a feladataid? middleware rendszerek karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, a middleware rendszerek magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás ezen rendszerekkel kapcsolatban a bejelentett hibák javítására, a rendszerrel kapcsolatos-, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel a middleware (message queueing) rendszerekkel kapcsolatos fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása,
feladataid között lesz az ügyfélakvizíciós akciótervek kidolgozása és megvalósítása a felelősségi körödbe tartozó településeken, tárgyalások szervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, személyes és csapatszintű ügyfélakvizíciós terv teljesítése, együttműködési lehetőségek felkutatása, különös tekintettel a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel (önkormányzatok, lokális aktorok), a partnerekkel kötött megállapodások megvalósulásának nyomonkövetése és arról rendszeres jelentések készítése, partnertalálkozók szervezése és azokon aktív részvétel, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, együttműködés az ügyfélpontokkal az akvizíciós munka szakmai támogatásával,
munkakör célja: A hozzá tartozó területen az ügyfél akvizíciók megvalósítása, ügyfélakvizíciós terv teljesítése a mobilbankári csapat szakmai irányításával, mindennapi munkaszervezésének támogatásával. feladatok: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosításaminőségi ügyféligényfelmérés és proaktív értékesítés kapcsán a terület tevékenységének működtetése, támogatást nyújt és mentorál: a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel a véleményvezérekkel és az önkormányzatokkal, a Bankkal kapcsolatban álló partnerekkel és ügyfelekkel való jó kapcsolat kialakításában és fenntartásában, szoros együttműködés a Bank ügyfélpontjain dolgozó munkatársakkal, akvizíciós munkájuk szakmai támogatásával és a szinergiák leghatékonyabb kiaknázásával, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek népszerűsítése az ügyfeleknek, egyidejűleg az ügyfelek digitális kultúrájának fejlesztésével,
feladataid között lesz az ügyfélakvizíciós akciótervek kidolgozása és megvalósítása a felelősségi körödbe tartozó településeken, tárgyalások szervezése és ösztönző együttműködési megállapodások kötése, személyes és csapatszintű ügyfélakvizíciós terv teljesítése, együttműködési lehetőségek felkutatása, különös tekintettel a helyi gazdasági és társadalmi élet meghatározó képviselőivel (önkormányzatok, lokális aktorok), a partnerekkel kötött megállapodások megvalósulásának nyomonkövetése és arról rendszeres jelentések készítése, partnertalálkozók szervezése és azokon aktív részvétel, a Bank digitális szolgáltatásainak és termékeinek teljes körű népszerűsítése, különösen a számlanyitás vonatkozásában, együttműködés az ügyfélpontokkal az akvizíciós munka szakmai támogatásával,
Feladatok, amik Rád várnak: a vállalati kapcsolattartói csapat munkájának napi szintű támogatása hitel -és kockázatelemzési feladatok során, , folyamatos kapcsolattartás és koordináció, a gazdasági környezetre, ügyfelekre, versenytársakra vonatkozó információk gyűjtése, valamint megosztása, , részvétel hitelezéshez kapcsolódó döntés előkészítési és döntéssel összefüggő feladatok ellátásában, , előterjesztés pénzügyi és működési elemzés részének elkészítése, , ügyféltárgyalásokon való részvétel a kapcsolattartóval közösen, , éves és ad-hoc hitel monitoring tevékenység elvégzése. ,
Feladatok, amik Rád várnak: a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása, , a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása, , a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása, , döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása, , hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése, , banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése, , csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése, , adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása, , aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés. ,
Feladatok, amik Rád várnak: a portfoliódba tartozó ügyfelek hitel- és egyéb ügylet igényeinek minőségi kiszolgálása, , a portfolión realizálható bevétel és profit - elvárások szerinti - biztosítása, , a vállalati stratégia ügyfélszintű kivitelezése, új ügyfélkapcsolatok kialakítása, meglévő portfolió ápolása, , döntéselőkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő feladatok ellátása, , hitelezés - banki kötelezettségvállalásra vonatkozó döntések előkészítése, , banki aktív- és passzív szolgáltatásokra vonatkozó ügyfélszerződések előkészítése, megkötése, , csapatszintű együttműködés hitelelemző és operációs munkatársakkal, munkájuk irányítása, nyomon követése, , adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása, , aktív termék / szolgáltatás értékesítés meglévő és új ügyfelek részére, keresztértékesítés. ,