A K&H Bank innovációs csapatának célja, hogy ügyfeleink minél szélesebb körű, mindennapjaikat megkönnyítő célokra tudják használni a digitális felületeinket, mindezt megbízhatóan és magas minőségben. Ha Te is szeretnéd formálni a K&H mobilbank innovatív digitális szolgáltatásait, jelentkezz hozzánk digitális termékelemzőnek. Miért érdemes csatlakozni hozzánk? Izgalmas kihívások: Dolgozz egy dinamikus csapatban, ahol minden nap új lehetőségekkel és kihívásokkal találkozhatsz., Innováció és fejlődés: Légy részese a legújabb digitális fejlesztéseknek és járulj hozzá a banki szolgáltatások jövőjének alakításához., Ügyfélközpontúság: Segíts abban, hogy ügyfeleink a lehető legjobb digitális élményt kapják, és mindennapjaik könnyebbé váljanak., feladatok, amik rád várnak: a platformot érintő fejlesztési ötletek előzetes üzleti elemzésében való részvétel (benchmark, piackutatás), új fejlesztések részletes üzleti és funkcionális specifikációja, business concept elkészítése, product ownerek támogatása a user storyk megírásában, társterületekkel való egyeztetés lebonyolítása, igényeik felmérése, elemzése és a megoldásba való beépítése, product ownerek támogatása az igény megvalósításához szükséges egyéb feladatokban (pl. jogi és banki szabályoknak való megfelelés biztosítása, ügyfélkommunikáció), az üzleti koncepciók kidolgozása során UX/UI designerekkel való együttműködés, szakmai döntéselőkészítő anyagok készítése, tesztelésekben való részvétel,
Bejelentett egyéni- és csoportos személybiztosítási szolgáltatási igények rögzítése a biztosító nyilvántartó rendszerében;, Kárigények elbírálása és döntés meghozatala a szabályzataink figyelembevételével, határidők betartása mellett;, Ellenőrzési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése;, Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az orvosszakértőkkel, ügyfelekekkel, társterületekkel;, Szükség esetén a hiányzó információk, dokumentumok beszerzése az ügyfelektől (szóban és írásban egyaránt).,
Szerződés nyilvántartási munkatársat keresünk életbiztosítási adminisztráció területére, határozott időre (előre láthatóan 2027.12.31-ig) az alábbi feladatok ellátására: Ügyfelektől érkező módosítási igények elbírálása és a munkafolyamatok szerinti ügyintézése;, Biztosítási ajánlatok feldolgozása, Írásos kommunikáció az ügyfelekkel, Csoportos biztosítás szerződések kezelése, Információnyújtás, tájékoztatás, , Szükség esetén kimenő hívások bonyolítása;, Egyéb területekkel, társosztályokkal hatékony kapcsolattartás.,
MUNKAKÖR CÉLJA:A vállalati architektúra tervezése, megszervezése, irányítása és felügyelete a bank üzleti céljainak teljesülése érdekében. Felelős a nagy horderejű architektúra döntések meghozataláért, és az informatikai és üzleti stratégiák koherenciájának és integrációjának biztosításáért a szervezeten belül., FŐ TEVÉKENYSÉGEK: Részvétel a vállalati architektúra csapat működési rendje által definiált Vállalati Architektúra szolgáltatások biztosításában, Részvétel a Vállalati Architektúra tervezési módszertanainak, irányelveinek és szakmai iránymutatásainak kidolgozása, Stratégia készítés és a stratégiai céloktól való eltérés jelzése, stratégiai döntés előkészítő anyag összeállítása, A bank üzleti stratégiájához illeszkedő banki vállalati architektúra tervezése, A banki termékeket és szolgáltatásokat közvetlenül vagy közvetve kapcsolódó üzleti és informatikai igények felmérése, konzisztencia vizsgálata, alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmány készítése, Üzleti területekkel történő magas szintű szakmai kapcsolattartás, hosszú távú vállalati architektúra irányok közös meghatározása, Közreműködés az üzleti stratégiára alapozott IT Stratégia készítés és aktualizálás folyamatában, a célkitűzések teljesülésének, az operatív célok és döntések stratégiához való illeszkedésének nyomon követésében, Aktív részvétel a meghatározott a stratégiai irányok szervezeten belül történő elfogadásának folyamatában, Nemzetközi trendek, banki IT fejlődési irányok figyelése a vállalati architektúra tekintetében, Projektek végrehajtásának architektúra felügyelete a Solution Architect segítségével a vállalati architektúra alapelvek mentén, , FELADATOK: Részvétel a Vállalati Architektúra szakterület munkájában, Előterjesztések, szakértői jelentések készítése a szakterület részére, Vállalati architektúrával kapcsolatos jelentések, szakértői vélemények készítése, szakértői támogatás nyújtása, Alkalmazás architektúra és szolgáltatások nyilvántartásának kialakításában való részvétel és a nyilvántartási adatok karbantartása, Szakmai, döntés előkészítő anyagok prezentálása felső vezetői szinten, Az üzleti döntések meghozatalához szükséges adatok szolgáltatása, ,
A régiós partnertámogató folyamatos kapcsolatot tart a területén működő értékesítési partnerekkel., A kapcsolattartás során rendszeresen egyeztet a partnerekkel, felméri azok támogatási igényét az alábbiak szerint:, az oktatási igényükről, az oktatási anyagokról,, az oktatásokról és az előadásokról,, az ügynöki vizsgakötelezettségek teljesítéséről,, folyamatban lévő ügyleteikről,, fióki kapcsolattartásról,, tervezett rendezvényeikről,, új irodák megnyitásáról vagy bezárásáról,, bankkal való együttműködésről,, termékeinkről, akcióinkról,, ügynökeik elégedettségéről, javaslatairól,, tervezett belső inszentívekről., Partneri tárgyalásokon, illetve szakmai napokon való részvétel., Termék, eljárás rendek magas szintű ismerete., Amennyiben az értékesítési partner felől kérésként oktatási igény vagy rendezvényen való megjelenés fogalmazódik meg, akkor a régiós partnertámogató feladata mind a koordinálást megszervezni, mind az oktatást vagy az előadást megtartani. , Bankfiókokkal való kapcsolattartás, egyeztetés (ügynöki hitelek, termékek nyomon követése, gondozása, szükséges fióki támogatás biztosítása, ügynöki kapcsolattal nem rendelkező fiókok támogatása új kapcsolatok kialakításában)., A partneri onboarding sikerességének biztosítása., Támogatás az új fióki partnerkapcsolatok kialakításában és a meglevő kapcsolatok megerősítésében., Régiós és fióki megbeszéléseken való részvétel (RIB-BSS, hitel domain értekezlet, illetve egyéb) felkérés esetén., A régiós partnertámogató köteles ellátni támogatói feladatait a hozzá tartozó földrajzi területen kívül is a Megbízó utasítására, valamint az üzleti tervek elérése érdekében., Más régiós partnertámogató helyettesítése szabadság, betegség és egyéb távollét esetén., A Megbízó igénye szerinti rendszerességgel köteles beszámolni Megbízott a maga által végzett tevékenységről az Értékesítési partnerek főosztály vezetőjének.,
A biztosító portfóliókezelő rendszerének fejlesztése COBOL nyelven, mainframe környezetben, Interface fejlesztés, XML kezelés, XSD és WSDL tervezés, Webservice-ek fejlesztése és MQ-alapú kommunikáció kezelése, Kiajánlott webalkalmazásokhoz kapcsolódó funkciók fejlesztése, SQL scriptek írása, Fejlesztői tesztek elvégzése, Dokumentációk elkészítése, átadása az üzemeltetés számára, Együttműködés rendszerszervezőkkel és üzleti elemzőkkel, A fejlesztési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése,
A K&H Bankcsoport elkötelezett a gyors üzleti folyamatautomatizálási eszközök használatában- mint pl. UiPath RPA, PowerAutomate vagy akár AI-, annak érdekében, hogy hatékonyságot és ügyfél/munkatársi elégedettséget növeljen. A K&H Bank Zrt. éppen ezért létrehozott a Stratégia, transzformáció és innovációs területen belül egy kompetencia központot, mely támogatja ezen eszközök gyors üzleti megvalósítását, és elősegíti az új munkamódszerek hatékony elsajátítását Csatlakozz hozzánk Folyamat automatizációs tanácsadóként, és alakítsd a jövőt velünk! várunk, ha... szenvedélyesen érdekel az üzleti folyamatok optimalizálása és hatékonyságuk növelése, szeretnél olyan projekteken dolgozni, amelyek valódi értéket teremtenek, a változásokat irányítani, nem pedig csak követni szeretedszeretsz kreatívan gondolkodni, kezdeményező vagy és jól kommunikálsz, kimozdulnál a komfortzónádból, ugyanakkor vonz egy belga nagybank biztonsága, mi mindenben tudod magad kipróbálni? üzleti folyamatok feltérképezése, modellezése és mérése, kulcsfontosságú folyamat mutatók meghatározása, automatizálási lehetőségek azonosítása, javaslatok kidolgozása, folyamatbányász, valamint folyamatautomatizációs eszközök megismerése, implementálása és terjesztése a bankcsoporton belül (szoros együttműködésben a KBC anyavállalat területeivel), BPI tréning/képzés a kollégák számára, amit kínálunk: olyan automatizációs, digitalizációs eszközök használatának elsajátítását, melyek egész Európában úttörőek, kiemelt egyéni szerepet a bank hatékonyságát növelő digitalizációs törekvésekben, ahol nem csak egy kis csavar leszel egy nagy gépezetben, kezdeményező, pörgős és befogadó csapatot, akik alig várják, hogy új kollégákkal bővüljenek, versenyképes juttatási csomagot, széleskörű képzési lehetőségeket, munka-magánélet egyensúlyának biztosítását, home office lehetőséget, Légy részese egy dinamikus csapatnak, amely az üzleti folyamatokat hatékonyabbá és fenntarthatóbbá teszi! Várjuk jelentkezésed!
Feladatok, amik Rád várnak: online fizetési műveletek során jelentkező visszaélések felderítése, magas kockázatú tranzakciók kutatása;, csalásmegelőzési szűrőrendszer riasztásainak kezelése, visszaélések körülményeinek vizsgálata, elemzése, fraud ügyek egyedi vizsgálata,, szükség esetén telefonos egyeztetés az ügyfelekkel magyar vagy angol nyelven, kulcsfontosságú mérőszámok (KPI) nyomonkövetése, célok elérése,
Ha érdekel a pénzügyi alapok világa, ha szívesen csatlakoznál jóhangulatú csapatunkhoz és izgalmasnak tartod az alábbia feladatokat, akkor Téged várunk. Az alábbi feladatokban számítunk rád: versenytárs elemzés, értékesítési és marketing anyagok előkészítés, adminisztratív feladatok: számlák archiválása, rendelések intézése, angol - magyar, magyar - angol fordítási feladatok, részvétel rendezvények megszervezésében,
Be the driving force of our agile transformation at K&H Bank, as a head of agile transformation, you will shape the future of our organisation and accelerate our journey towards a more adaptive, innovative way of working! What you will do: Agile strategy development and execution: define, implement and adjust the organisation’s agile transformation strategy, Change mangement and cultural transformation: drive organizational change to foster an agile mindset across all levels of the company, Training and capability building: ensure agile principles and best practices are understood and effectively applied, Agile metrics and performance tracking: define key performance indicators to measure the success of agile adoption, monitor progress and adjust strategies based on feedback and performance data, Tooling and infrastructure support: oversee the selection and implementation of agile tools and platforms that support transformation and collaboration, Leadership and team management: lead the agile transformation unit, including agile coaches, scrum masters,, Experience in agile transformation within a complex organisation as a leader,
Main tasks business owner of funds transfer related projects of the bank (platform consolidation, Qkvik, Sepa Instant, SWIFT ISO….), organise and oversee regular product managment tasks of the business line, prepare and present strategic decision making risk assessment materials along the business line, SPOC to group payment expert forum, represent K&H in professional organisations, manage product development unit of 4,
helyi képviselőként feladatod lesz a lakossági és vállalati biztosítási termékeink értékesítése
Az alábbi feladatok várnak rád: az ICT Release management szakterület vezetése (15 fő), az ehhez kapcsolódó vezetői feladatok ellátása, erőforrások tervezése, kapcsolattartás az érintett területekkel, release calendar, riportok, menedzsment anyagok készítése, vállalati release-ek minőségbiztosítása, quality gate menedzsment, a szakterülethez tartozó témák szakmai összefogása: release menedzsment és koordináció, tesztkörnyezet menedzsment, tesztadat menedzsment, a szervezetben meghatározott release folyamat betartása, betartatása és részvétel a kapcsolódó folyamatok fejlesztésében; az érettségi szint folyamatos fejlesztése, a release és a kapcsolódó dokumentációk megfelelő minőségének biztosítása, szoros együttműködés az Architektúra, Tesztelés-támogatás (manuális tesztelés, tesztautomatizálás, tesztadatmenedzsment) szakterületekkel,
a működési kockázatok információbiztonságot érintő részének teljeskörű kezelése, az információbiztonsági operatív kockázatkezelés minőségének és hatékonyságának biztosítása, kulcskockázatok rendszeres értékelése és jelentése a felső vezetés felé, kockázatkezelési akciótervek visszaellenőrzése és folyamatos kontrollja, javító intézkedések önálló kezdeményezése, kockázati önértékelés rendszeres elvégzése, kockázati indikátorok (KRI) naprakészen tartása, üzletmenet-folytonossági ICT témájú feladatok ellátása, a munkatársak operatív kockázatokkal kapcsolatos ismereteinek bővítése szakmai támogatással és oktatással, kockázati adatok minőségi visszaellenőrzése és nyilvántartása (pl. veszteségek), biztonsági eseményekkel, kontrollokkal kapcsolatos problémakezelés támogatása, biztonsági megoldásokkal, kontrollokkal kapcsolatos jelentések készítése, a területhez tartozó szerződéses partnerekkel történő kapcsolattartás, az információbiztonsággal kapcsolatos tudatosság építésében való részvétel, a szervezeten belüli információbiztonsági normák érvényesülésének felügyelete,
Csatlakozz a K&H Bank Stratégia, transzformáció és innovációs területéhez stratégiai tanácsadóként, és alakítsd a jövőt velünk! várunk, ha... szenvedélyesen érdekel az innováció és a jövőtálló megoldások felfedezése, szeretnél olyan projekteken dolgozni, amelyek valódi értéket teremtenek , szeretsz strukturáltan gondolkodni, kezdeményező vagy és jól kommunikálsz, kimozdulnál a komfortzónádból, ugyanakkor vonz egy belga nagybank biztonsága , mi mindenben tudod magad kipróbálni? stratégiai tervezés és innovációs roadmap összeállítása az üzleti területekkel közösen , iparági trendek nyomonkövetése, piacelemzések készítése, kulcsfontosságú stratégiai mutatók meghatározása és nyomonkövetése, innovációs lehetőségek azonosítása, elemzések és javaslatok kidolgozása, szoros együttműködés a KBC anyavállalat stratégia területeivel , amit kínálunk: úttörő stratégiai és innovációs eszközök használatának elsajátítását , kiemelt egyéni szerepet a bank stratégiai törekvéseiben, ahol nem csak egy kis csavar leszel egy nagy gépezetben, kezdeményező, pörgős és befogadó csapatot, akik alig várják, hogy új kollégákkal bővüljenek , versenyképes juttatási csomagot, széleskörű képzési lehetőségeket , munka-magánélet egyensúlyának biztosítását, home office lehetőséget ,
IT rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: Megvalósíthatósági tanulmányok és döntéstámogató anyagok készítése önállóan, különös tekintettel megvalósítási alternatívák költségbecslésére (teljes bevezetési folyamatra), Követelmények részletes analízise, kidolgozása, Átfogó rendszermegoldások tervezése, valamint a követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, Projektek követelménylistájának folyamatos követése (requirement coverage analysis), Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, a megvalósítás folyamatának szakmai nyomon követése, Külső szállítókkal történő folyamatos kapcsolattartás, Problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), Rendszerintegrációk tervezése, az ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése, Rendszerdokumentációk készítése (Logical Design, tesztelési terv), Megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése, Részvétel az automata / BDD tesztek kidolgozásában, Üzleti elfogadói tesztelés támogatása, koordinálása,
a bank rendszereihez, illetve rendszerintegrációs feladataihoz kapcsolódó fejlesztői feladatok elvégzése, csapatban változatos fejlesztői feladatok ellátása, a támogatott szakterületek tevékenységével kapcsolatos informatikai szakismeretek naprakészen tartása, napi tevékenységből eredő ad-hoc problémák elhárítása; támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez,
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior, or possibly senior work experience.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. The Interchange team is part of the KBC Services & Infrastructure department. In this team we provide the service to interchange data between business applications by managed file transfer within KBC Group (internal gateway) and external partners (external gateway). The team is responsible for building file transfer frameworks and the necessary tooling to automate and manage file transfer. It also takes care of internal and external file transfer setups for our customers.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. As part of our team you will strengthen the management and security of our MacBook Endpoints. In doing so you strive for a KBC MacBook Developer Endpoint that is on par with our standard Windows workstations in terms of security and manageability. You will also develop and implement (unified) integrations with Security Operations Center tooling, and participate in a project to bring the development processes risk-matched to the KBC risk appetite. In addition to major project-based changes, you will be responsible, together with the other team members of the agile scrum team, for minor changes and the daily management of our MacBook environment. Helping to look for the root cause of security issues is part of the routine, for this you will dive into the log files of servers and systems. You think along with security architects and analysts on how we can continue to improve security. You will improve existing processes, preventing problems, and avoiding risks. What you can expect working with us: