állásajánlatok

  •  

helyi képviselő - biztosítás értékesítő / országosan bárhonnan pályázható

helyi képviselőként feladatod lesz a lakossági és vállalati biztosítási termékeink értékesítése

incidens és probléma menedzser / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Informatikai alkalmazásokkal és infrastruktúrával kapcsolatosan felmerülő hibák kezelésének koordinálása, illetve szükség szerinti kommunikáció és eszkaláció. A felhasználói rendszerek üzemeltetésének szakértői támogatása a biztonságos banküzem, valamint a banki felhasználók és külső ügyfelek magas szintű informatikai kiszolgálása érdekében.. Az incidensek alapján statisztikák készítése, nyomon követés. Az incidensek során felmerülő problémák gyökérokának a felderítése és végleges megoldásának koordinálása, valamint proaktív probléma management támogatása. Napi feladatok: magas prioritású incidensek koordinálása, incidens eszkaláció és kommunikáció, incidens riportok elkészítése, incidensek utókövetése, proaktív javaslattétel a jövőbeni helyes működés, valamint az operációs kockázat csökkentése érdekében, részvétel az incidenskezelés során felmerülő problémák utólagos elemzésében, valamint az ezek elkerülésére irányuló akciótervek létrehozásában, probléma jegyek rögzítése, koordinálása, riportolása, problémákkal kapcsolatos megoldói területek, beszállítók közötti koordináció, problémák proaktív beazonosítása, incidens trendek, monitoring rendszerek segítségével, incidens- és probléma menedzsment folyamat fejlesztés, a Bank üzemeltetésének folyamatossága, zavartalansága érdekében tevékenységi körében rendszeres készenlét rendelhető el,

információbiztonsági koordinátor - szállítói kockázatok / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A pozíció főbb feladatai: Szállítói kockázatmenedzsment (kockázatelemzések végzése, azonosított kockázatok kommunikációja és nyomon követése), Beszállítói kockázatelemzések határidőre történő elvégzése, Együttműködés a társterületekkel, Együttműködés a beszállítókkal, Külső auditokban való aktív részvétel, Jelentések készítésében való együttműködés,

innovation project manager / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

feladatok, amik rád várnak: a K&H Bank által indított innovációs projektek vezetése, szoros együttműködés a megrendelő területtel, üzleti/belső workshopok és fókuszcsoportos interjúk szervezése, facilitálása, ezen workshopok szükségességének felismerése, megbeszélések szervezése, facilitálása, utókövetések elvégzése, teljeskörű stakeholder management, projekt feladatok tervezése, nyomonkövetése, eszkalációk kezelése, erőforrásmenedzsment, projekt kockázat elemzése, akciótervek kidolgozása, riportolás a K&H projektmenedzsment folyamatok sztenderdjei szerint, koordináció a tesztelési csapattal, Projekt Steering Committee-re döntéselőkészítő anyagok összeállítása, a megbeszélés vezetése, emlékeztetők készítése, változáskezelés, együttműködés a szolgáltatókkal és a szállítókkal, szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel., a projekt munkájának folyamatos áttekintése, különös tekintettel az időarányos teljesítésre, a szükséges intézkedések megtétele a feladatok határidőre való teljesítése érdekében,

intézményi garancia kontroller / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Hogyan fog telni egy napod?   feladatod lesz az intézményi garantőrök készfizető kezességvállalási kérelmek és (módosítások/prolongációk) igénylések összeállítása, az ehhez szükséges dokumentumok kezelése és a kérelmekhez használt adatok szakmai kontrollja, , a szerződésekhez kapcsolódó intézményi garanciadíj fizetésére vonatkozó számlák fogadását, valamint azok ellenőrzését és utalványozását is kézben kell majd tartanod, , a garantőröktől érkező értesítések, tájékoztatások, megkeresések fogadása is hozzád fog tartozni, , mindemellett folyamatos monitoring tevékenységet szükséges végezned az intézményi garanciával fedezett ügyletek tekintetében (éves, féléves, negyedéves jelentések elkészítése), , az ügyletek kezeléséhez szükséges rendszerek használata is a mindennapjaid részét fogja képezni. ,

it rendszerszervező / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

IT rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: Megvalósíthatósági tanulmányok és döntéstámogató anyagok készítése önállóan, különös tekintettel megvalósítási alternatívák költségbecslésére (teljes bevezetési folyamatra), Követelmények részletes analízise, kidolgozása, Átfogó rendszermegoldások tervezése, valamint a követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, Projektek követelménylistájának folyamatos követése (requirement coverage analysis), Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, a megvalósítás folyamatának szakmai nyomon követése, Külső szállítókkal történő folyamatos kapcsolattartás, Problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), Rendszerintegrációk tervezése, az ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése, Rendszerdokumentációk készítése (Logical Design, tesztelési terv), Megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése, Részvétel az automata / BDD tesztek kidolgozásában, Üzleti elfogadói tesztelés támogatása, koordinálása,

junior mssql server üzemeltető / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

rendszerek üzemeltetése, karbantartása, fellépő rendszerhibák elhárítása, megelőzése, magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, technikai támogatás a bejelentett hibák javítására., a rendszerekkel kapcsolatos, piacon elérhető informatikai megoldások és változások folyamatos nyomon követése és elemzése, szakértői részvétel fejlesztési projektek végrehajtásában, adatszolgáltatási kötelezettség támogatása, készenlét biztosítása, szoros együttműködés a társrendszerek üzemeltetőivel,

junior riporting munkatárs / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A jelentésszolgálati területen az alábbi feladataid lesznek: MNB, felügyelet és tulajdonos felé jelentendő alapvető jelentések készítése, társosztályokkal való kapcsolattartás, közreműködés a feladatkörben szereplő jelentések változáskövetésében és tesztelésében,

junior sre support engineer / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities focus on the day-to-day operations and everything related to keeping the systems running stable and cost efficient.

kampány szakértő (business spoc) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Olyan tehetséges kollégát keresünk, akivel együtt építhetjük fel az innovatív banki szolgáltatások következő generációját. A digitális transzformációban kulcs szerep jut az adatvezérelt ügyfél utaknak, ami az ügyfélkommunikációnk központi eleme.  A Lead Management csapat tagjaként, az ügyfél életút egyes elemeinek operatív felelőseként kiemelt szereped lesz ebben az izgalmas átmenetben., A rád bízott journey-ken belül a csapatmunkában megtervezett lépések teljes végrehajtása és koordinációja a Te kezedben lesz a stratégiai és kommunikációs célok elérésééig., Te biztosítod, hogy a banki értékajánlat minden szegmens- és termék vonatkozásában egységesen jelenjen meg az ügyfél felé a több csatornás kommunikációs környezeten keresztül. Számítunk a javaslataidra és a közreműködésedre minden olyan fejlesztési- és ügyfélmegtartási projektben, ami a K&H ügyfelek jelenleg is magas elégedettségi szintjét még tovább emelheti., Téged várunk a jó hangulatú, összetartó csapatunkba, ha érdekel az ügyfél életút menedzsment, a komplex kommunikációs folyamat végrehajtása, levezénylése, hogyan használjuk a leginnovatívabb marketing technológiákat, hogyan működtetünk összetett digitális kommunikációs csatornákat és hosszú távon részt akarsz venni hosszú távú, adat és modell vezérelt ügyfél életutak működtetésében.

kapcsolattartó asszisztens - békéscsaba / 5600 Békéscsaba, Szent István tér 5.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, aktív és passzív termékekkel kapcsolatos szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, folyamatos együttműködés az asszisztensi és kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása,

kapcsolattartó asszisztens - kkv szegmens / 1024 Budapest, Margit körút 43-45.

Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása,

k&h karrierstart! program / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Indítsd be a karriered nálunk! Tehetségeknek szóló 12 hónapos rotációs programunk során különböző üzleti területeken próbálhatod ki magad és átfogó képet kaphatsz egy innovatív bank mindennapjairól.Az első hat hónapban megismerheted a lakossági és vállalati hálózat működését, majd a második félévben Te választhatsz két további csapatot, ahol tovább fejlesztheted a képességeidet.A program során valós üzleti kihívásokkal találkozol, és az itt szerzett tapasztalataidat, illetve innovatív ötleteidet negyedévente a felsővezetésnek prezentálhatod. a program során.. 1 év alatt a bank kiemelt üzleti területeit ismerheted meg, valós, kulcsfontosságú szakmai projektek várnak rád, inspiráló mentorok és csapat támogatnak a fejlődésben, kiemelt támogatást kapsz a karriered elindításában egy stabil, innovatív vállalatnál, , ezt a programot neked találtuk ki, ha már csak fél éved van hátra az egyetemen vagy nemrég végeztél gazdasági/pénzügyi szakon és még nincs 2 év szakmai tapasztalatod, tele vagy ötletekkel, amiket megvalósítanál, sikerre vágysz egy változásokkal teli környezetben, a gondolataidat angolul is tudod képviselni, ,

kockázatvállaló / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Kis- és középvállalati biztosítások kockázatelemzése, kockázatvállalás;, Biztosítási szerződések létrehozása;, Esetenként egyedi szerződések kidolgozásában való részvétel;, Részvétel a termékfejlesztésben, kockázatvállalási, tarifálási rendszerek kidolgozásában;, Helyszíni szemlék megállapításainak elemzése;, A kockázatvállalás és szerződésadminisztráció tevékenység elemzése alapján fejlesztési javaslatok készítése;, Társterületekkel, eladási csatornákkal való kapcsolattartás.,

kommunikációs kapcsolattartó / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A Te feladatod lesz: PR kommunikációs projekteket önállóan, teljeskörűen lebonyolítod (tervezés, költségvetés és időzítés készítés, kivitelezés, ellenőrzés, értékelés, adminisztráció), önkéntes programunk teljeskörű, önálló szervezése, kivitelezése és az események koordinálása, részt veszel rendezvények, konferenciák előkészítésében és helyszíni megvalósításában, együttműködsz a Bank különböző üzleti területeivel, segíted az ügynökségek munkájának koordinálását és szakmai felügyeletét, együttműködsz és támogatod közvetlen kollégáid, a K&H Kommunikációs igazgatóság munkáját,

korai kintlévőségkezelő (teljes- vagy részmunkaidőben) / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

A K&H Bank Zrt. korai behajtás területre keres munkatársat elmaradásban lévő ügyfeleinek telefonos megkeresésére teljes munkaidőben, vagy részmunkaidőben (napi 6 óra).   feladatok, amik rád várnak:  telefonos kapcsolatfelvétel elmaradásban lévő ügyfelekkel, kapcsolódó adminisztráció ellátása, a főosztályra vonatkozó, banki szabályzatokban meghatározottak maradéktalan betartása és végrehajtása, ügyfél reklamációk kezelése, kérdéseik megválaszolása, regisztrálása és a vonatkozó bejövő hívások kezelése, szoros együttműködés és kapcsolattartás társosztályokkal,

letétkezelő - back office / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Milyen feladatokban számítunk rád? vegyél részt az értékpapír- és ingatlanbefektetési alapok, nyugdíjpénztárak, és más portfóliók letétkezelésében az egyik legstabilabb nemzetközi hátterű bankcsoport nyújtotta háttér biztonsága mellett., kezeld ügyfeleink értékpapír- és egyéb eszközügyleteit, tranzakcióit, és biztosítsd a pontos elszámolást, ezzel hozzájárulva pénzügyi sikereikhez., menedzseld az értékpapírok társasági eseményeivel kapcsolatos folyamatokat!, ellenőrizd a befektetési szabályokat, hogy ügyfeleink mindig biztonságban tudhassák befektetéseiket., használd ki a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket, és újítsd meg a folyamatokat, hogy még hatékonyabban működjünk!,

letétkezelő - kölcsönzött munkaviszony / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Operációs területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát, határozatlan időre. feladatok, amik rád várnak: értékpapír és ingatlan befektetési alapok, nyugdíjpénztárak és egyéb letétkezelt portfoliók letétkezelési feladatainak ellátása, ügyfelek értékpapír és egyéb eszköz ügyleteinek, tranzakcióinak feldolgozása és elszámolása, értékpapír társasági események kezelése, befektetési szabályok ellenőrzése, a digitalizáció jegyében a folyamatok újragondolása, egyszerűsítése,

liferay fejlesztő / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

a bank rendszereihez, illetve rendszerintegrációs feladataihoz kapcsolódó fejlesztői feladatok elvégzése, csapatban változatos fejlesztői feladatok ellátása, a támogatott szakterületek tevékenységével kapcsolatos informatikai szakismeretek naprakészen tartása, napi tevékenységből eredő ad-hoc problémák elhárítása; támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez,

likviditási riporting specialista / 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

Feladatok, amik Rád várnak: felügyeleti és anyabanki likviditási kockázati riportok elkészítése, leszállítása és elemzése a határidők betartásával, menedzsment számára készített rendszeres likviditás kockázati mutatók számítása, elemzése, likviditási stressz tesztek rendszeres futtatása, a modellek karbantartása, limitkihasználtságok, korai figyelmeztető jelek, túllépések alakulásának nyomonkövetése, a riportok előállításának egyszerűsítése, folyamatos fejlesztése, a kapcsolódó dokumentáció karbantartása, fejlesztése, a riportok adatminőségének folyamatos nyomon követése; fejlesztési javaslattétel, KBC csoport szintű likviditási funkcionális megoldócsoport támogatása, kapcsolattartás a nemzetközi és magyar kollegákkal, részvétel az egyeztetéseken, a kockázatkezelési folyamatok átalakítása, fejlesztése, likviditási kockázatokhoz kapcsolódó IT fejlesztések üzleti oldali támogatása, likviditási kockázatokhoz kapcsolódó belső fejlesztésű modellek karbantartása, jogszabályi változások (Basel, CRR) és felügyeleti elvárások (MNB, EBA) nyomon követése,