A K&H Bankcsoport elkötelezett a gyors üzleti folyamatautomatizálási eszközök használatában- mint pl. UiPath RPA, PowerAutomate vagy akár AI-, annak érdekében, hogy hatékonyságot és ügyfél/munkatársi elégedettséget növeljen. A K&H Bank Zrt. éppen ezért létrehozott a Stratégia, transzformáció és innovációs területen belül egy kompetencia központot, mely támogatja ezen eszközök gyors üzleti megvalósítását, és elősegíti az új munkamódszerek hatékony elsajátítását Csatlakozz hozzánk Folyamat automatizációs tanácsadóként, és alakítsd a jövőt velünk! várunk, ha... szenvedélyesen érdekel az üzleti folyamatok optimalizálása és hatékonyságuk növelése, szeretnél olyan projekteken dolgozni, amelyek valódi értéket teremtenek, a változásokat irányítani, nem pedig csak követni szeretedszeretsz kreatívan gondolkodni, kezdeményező vagy és jól kommunikálsz, kimozdulnál a komfortzónádból, ugyanakkor vonz egy belga nagybank biztonsága, mi mindenben tudod magad kipróbálni? üzleti folyamatok feltérképezése, modellezése és mérése, kulcsfontosságú folyamat mutatók meghatározása, automatizálási lehetőségek azonosítása, javaslatok kidolgozása, folyamatbányász, valamint folyamatautomatizációs eszközök megismerése, implementálása és terjesztése a bankcsoporton belül (szoros együttműködésben a KBC anyavállalat területeivel), BPI tréning/képzés a kollégák számára, amit kínálunk: olyan automatizációs, digitalizációs eszközök használatának elsajátítását, melyek egész Európában úttörőek, kiemelt egyéni szerepet a bank hatékonyságát növelő digitalizációs törekvésekben, ahol nem csak egy kis csavar leszel egy nagy gépezetben, kezdeményező, pörgős és befogadó csapatot, akik alig várják, hogy új kollégákkal bővüljenek, versenyképes juttatási csomagot, széleskörű képzési lehetőségeket, munka-magánélet egyensúlyának biztosítását, home office lehetőséget, Légy részese egy dinamikus csapatnak, amely az üzleti folyamatokat hatékonyabbá és fenntarthatóbbá teszi! Várjuk jelentkezésed!
Main tasks business owner of funds transfer related projects of the bank (platform consolidation, Qkvik, Sepa Instant, SWIFT ISO….), organise and oversee regular product managment tasks of the business line, prepare and present strategic decision making risk assessment materials along the business line, SPOC to group payment expert forum, represent K&H in professional organisations, manage product development unit of 4,
helyi képviselőként feladatod lesz a lakossági és vállalati biztosítási termékeink értékesítése
Feladatok, amik Rád várnak: hitelkockázati modellek fejlesztése, implementációja, monitoringja, statisztikai alapú portfoliókezelési modellek és technikák kidolgozása, központosított döntéshozatali mechanizmusok fejlesztése, részvétel a modellezéshez szükséges adattárházi és egyéb adatbázisok fejlesztésében,
Az alábbi feladatok várnak rád: az ICT Release management szakterület vezetése (15 fő), az ehhez kapcsolódó vezetői feladatok ellátása, erőforrások tervezése, kapcsolattartás az érintett területekkel, release calendar, riportok, menedzsment anyagok készítése, vállalati release-ek minőségbiztosítása, quality gate menedzsment, a szakterülethez tartozó témák szakmai összefogása: release menedzsment és koordináció, tesztkörnyezet menedzsment, tesztadat menedzsment, a szervezetben meghatározott release folyamat betartása, betartatása és részvétel a kapcsolódó folyamatok fejlesztésében; az érettségi szint folyamatos fejlesztése, a release és a kapcsolódó dokumentációk megfelelő minőségének biztosítása, szoros együttműködés az Architektúra, Tesztelés-támogatás (manuális tesztelés, tesztautomatizálás, tesztadatmenedzsment) szakterületekkel,
feladatok, amik rád várnak: a K&H Bank által indított innovációs projektek vezetése, szoros együttműködés a megrendelő területtel, üzleti/belső workshopok és fókuszcsoportos interjúk szervezése, facilitálása, ezen workshopok szükségességének felismerése, megbeszélések szervezése, facilitálása, utókövetések elvégzése, teljeskörű stakeholder management, projekt feladatok tervezése, nyomonkövetése, eszkalációk kezelése, erőforrásmenedzsment, projekt kockázat elemzése, akciótervek kidolgozása, riportolás a K&H projektmenedzsment folyamatok sztenderdjei szerint, koordináció a tesztelési csapattal, Projekt Steering Committee-re döntéselőkészítő anyagok összeállítása, a megbeszélés vezetése, emlékeztetők készítése, változáskezelés, együttműködés a szolgáltatókkal és a szállítókkal, szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel., a projekt munkájának folyamatos áttekintése, különös tekintettel az időarányos teljesítésre, a szükséges intézkedések megtétele a feladatok határidőre való teljesítése érdekében,
IT rendszerszervezőként a következő feladataid lesznek: Megvalósíthatósági tanulmányok és döntéstámogató anyagok készítése önállóan, különös tekintettel megvalósítási alternatívák költségbecslésére (teljes bevezetési folyamatra), Követelmények részletes analízise, kidolgozása, Átfogó rendszermegoldások tervezése, valamint a követelményeket lefedő rendszerfunkciók és komponensek működésének részletes tervezése, Projektek követelménylistájának folyamatos követése (requirement coverage analysis), Fejlesztőkkel való folyamatos kommunikáció, a megvalósítás folyamatának szakmai nyomon követése, Külső szállítókkal történő folyamatos kapcsolattartás, Problémamegoldásban való részvétel (alternatív megoldások kidolgozása és tervezése, megvalósító csapattal való együttműködés), Rendszerintegrációk tervezése, az ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése, Rendszerdokumentációk készítése (Logical Design, tesztelési terv), Megvalósított követelmények verifikációja, manuális funkionális tesztek végzése, Részvétel az automata / BDD tesztek kidolgozásában, Üzleti elfogadói tesztelés támogatása, koordinálása,
a bank rendszereihez, illetve rendszerintegrációs feladataihoz kapcsolódó fejlesztői feladatok elvégzése, csapatban változatos fejlesztői feladatok ellátása, a támogatott szakterületek tevékenységével kapcsolatos informatikai szakismeretek naprakészen tartása, napi tevékenységből eredő ad-hoc problémák elhárítása; támogatás ezen területek munkafolyamatainak szervezéséhez,
KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czechia, Slovakia, Hungary and Bulgaria. IT Management decided on a nearshore HR strategy based on 3 locations: the core internal workforce is based in Belgium, Czech Republic and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior, or possibly senior work experience.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries.The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams.Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation.We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior work experience. The IT directorate S2E (Service 2 Employee) manages the world of "your digital workplace" and therefore steers - together with Corporate HR, Facility Management and Communication - the digitalization of all KBC employees.As part of a financial institution, KBC attaches great importance to security, which is why this is a responsibility that is shared by every employee. Our IT Systems Engineers, who build and maintain the KBC ICT systems, are particularly concerned about the security and robustness of systems and applications.This vacancy is part of the "Unified Security Team" in the IT directorate S2E. The US Team ensures that every KBC user and IT developer can use their daily business applications as efficiently as possible, in a modern and secure way, i.e. in a 'future proof' and secure environment.Our focus is infrastructure (endpoint) protection; from build, over support and finally maintaining the solution. What you can expect working with us: You can make sure your future career is steady within our company
Feladatok, amik Rád várnak: hitelkockázati modellek fejlesztése, rendszeres felülvizsgálata, monitoringja, szükség esetén módosítása és továbbfejlesztése, statisztikai alapú stressz teszt modellek és stressz tesztelési módszertan kidolgozása, központosított döntéshozatali mechanizmusok fejlesztése, hitelkockázati modellek implementációja, részvétel a modellezéshez szükséges adattárházi és egyéb adatbázisok fejlesztésében.,
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior, or possibly senior work experience.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. The Interchange team is part of the KBC Services & Infrastructure department. In this team we provide the service to interchange data between business applications by managed file transfer within KBC Group (internal gateway) and external partners (external gateway). The team is responsible for building file transfer frameworks and the necessary tooling to automate and manage file transfer. It also takes care of internal and external file transfer setups for our customers.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. As part of our team you will strengthen the management and security of our MacBook Endpoints. In doing so you strive for a KBC MacBook Developer Endpoint that is on par with our standard Windows workstations in terms of security and manageability. You will also develop and implement (unified) integrations with Security Operations Center tooling, and participate in a project to bring the development processes risk-matched to the KBC risk appetite. In addition to major project-based changes, you will be responsible, together with the other team members of the agile scrum team, for minor changes and the daily management of our MacBook environment. Helping to look for the root cause of security issues is part of the routine, for this you will dive into the log files of servers and systems. You think along with security architects and analysts on how we can continue to improve security. You will improve existing processes, preventing problems, and avoiding risks. What you can expect working with us:
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior, or possibly senior work experience.
Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, folyamatos együttműködés a kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása,
Feladatok, amik Rád várnak: a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, aktív és passzív termékekkel kapcsolatos szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása, ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása, ügyfelekkel és társterületekkel való szóbeli és írásbeli kommunikáció, operatív kérdésekben adatszolgáltatás a portfolióhoz tartozó ügyfelek esetében, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, folyamatos együttműködés az asszisztensi és kapcsolattartói csapattal, helyettesítési feladatok ellátása,
Indítsd be a karriered nálunk! Tehetségeknek szóló 12 hónapos rotációs programunk során különböző üzleti területeken próbálhatod ki magad és átfogó képet kaphatsz egy innovatív bank mindennapjairól.Az első hat hónapban megismerheted a lakossági és vállalati hálózat működését, majd a második félévben Te választhatsz két további csapatot, ahol tovább fejlesztheted a képességeidet.A program során valós üzleti kihívásokkal találkozol, és az itt szerzett tapasztalataidat, illetve innovatív ötleteidet negyedévente a felsővezetésnek prezentálhatod. a program során.. 1 év alatt a bank kiemelt üzleti területeit ismerheted meg, valós, kulcsfontosságú szakmai projektek várnak rád, inspiráló mentorok és csapat támogatnak a fejlődésben, kiemelt támogatást kapsz a karriered elindításában egy stabil, innovatív vállalatnál, , ezt a programot neked találtuk ki, ha már csak fél éved van hátra az egyetemen vagy nemrég végeztél gazdasági/pénzügyi szakon és még nincs 2 év szakmai tapasztalatod, tele vagy ötletekkel, amiket megvalósítanál, sikerre vágysz egy változásokkal teli környezetben, a gondolataidat angolul is tudod képviselni, ,
Feladataid lesznek: · személyi sérüléses kártérítési igények teljes körű kezelése, elbírálása, közreműködés a személyi sérüléses nemzetközi károk rendezésében, · döntési jogkörén belül a fedezeti, jogalapi, összegszerűségi álláspont önálló kialakítása, jogkörét meghaladóan a döntés előkészítése és javaslattétel, · nem kellően megalapozott kárigények vizsgálata, megalapozatlannak tűnő kárigények teljes körű felderítése, · a társasági álláspont peren kívüli képviselete, és kapcsolattartás az ügyfelekkel, jogi képviselőikkel és a hatóságokkal, · a biztosítástechnikai tartalékok önálló kezelése, rendszeres felülvizsgálata, jogkörén belül azok önálló módosítása, azt meghaladóan javaslattétel, · utalványozások rögzítése, hatáskörön belüli jóváhagyása, · társaságon belüli együttműködés, különösen a jogi és szakértői területekkel, kiszervezett partnerekkel.
Privát bankárként a következők lesznek a feladataid: a kiemelt ügyfélkör teljeskörű, kifogástalan színvonalon történő kiszolgálása, a törvényi és banki előírásokkal összhangban, termékekkel és tranzakciókkal kapcsolatos információk biztosítása a kiemelt ügyfelek számára, belső- és külső ügyfélakvizíció, ügyfélmegbízások teljesítése,