Hitelfeldolgozás területre keresünk külsős (munkaerőkölcsönzőn keresztüli munkaviszony) kollégát.feladatok, amik rád várnak: feldolgozás (tranzakciók/törzsadatok rögzítése, ellenőrzése) , igazolások, értesítők készítése, kiküldése , egyeztetések, számla ellenőrzések , adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése , kivételkezelés , hibajavítás , reklamációk kezelése ,
feladatok, amik rád várnak: feldolgozás (tranzakciók/törzsadatok rögzítése, ellenőrzése), igazolások, értesítők készítése, kiküldése, egyeztetések, számla ellenőrzések, adatszolgáltatások, jelentések (külső, belső) készítése, kivételkezelés, hibajavítás, reklamáció,
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
ügyfélpanaszok objektív kivizsgálása, szakszerű ügyintézése, megválaszolása, adminisztrálása,, javaslatok, előterjesztések készítése a biztosító minőségi, ügyfélorientált működésének elősegítése érdekében,, kapcsolattartás a panaszügyintézésben érintett társterületekkel, felügyeleti szervekkel,, statisztikák készítésében való részvétel,, vállalati kultúrának megfelelő ügyfélkezelés biztosítása,,
Határozott időre (2025.06.30-ig) keressük új munkatársunkat az alábbi feladatok elvégzésére: a Bankba elektronikus csatornán (email, internetbank, weboldal) érkező panaszok rögzítése, megválaszolása, általános panaszkezelői tevékenység banki szolgáltatásokkal kapcsolatban, lakossági ügyfelek panaszainak kivizsgálása, megválaszolása, az ügyfélészrevételek kezelésével kapcsolatos hibák visszajelzése a panaszkezelési folyamatban résztvevők, illetve ezen szervezeti egységek vezetői számára,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás,, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján,, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére,, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció,, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása,, proaktív értékesítés,, ügyféligények beazonosítása,, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez,, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás,, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján,, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére,, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció,, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása,, proaktív értékesítés,, ügyféligények beazonosítása,, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez,, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Hogyan fog telni egy napod? prémium banki lakossági ügyfelekkel hosszú távú együttműködésre koncentráló kapcsolattartás, az ügyfelek pénzügyi helyzetének nyomon követése, felkészülés az ügyféltalálkozókra az ügyfél személyi anyaga, az ügyfelek igényeihez, kockázatviselési hajlandóságához illeszkedő portfolió építése, a portfolió alakulásának figyelése, számlatörténete és egyéb információk alapján, a Bankcsoport megtakarítási termékeinek (betétek, befektetési alapok, megtakarítási biztosítások) értékesítése az ügyfélpont kiemelt ügyfelei részére, saját ügyfélkörének, az ügyfélportfolióknak folyamatos bővítése, akvizíció, ügyféltárgyalások szervezése, lebonyolítása, proaktív értékesítés, ügyféligények beazonosítása, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése,
Privát bankárként a következők lesznek a feladataid: az ügyfélkör teljeskörű, kifogástalan színvonalon történő kiszolgálása, a törvényi és banki előírásokkal összhangban, a bank privátbanki ügyfeleivel együtt dolgozni, részükre tanácsot adni a hatékony portfolió kialakításában, kezelésében, a bankügyletek lebonyolításában, termékekkel és tranzakciókkal kapcsolatos információk biztosítása az ügyfelek számára, belső- és külső ügyfélakvizíció, ügyfélmegbízások teljesítése,
A K&H Bank Innovációs Igazgatósága céljai közé tartozik, hogy mobilbanki alkalmazását az ügyfelek mindennapi életének nélkülözhetetlen részévé tegye és innovatív megoldásokkal könnyítsük meg felhasználóink életét, ezzel is erősítve a bank és ügyfelei közötti kapcsolatot. A fióki látogatás nélküli, digitális folyamaton keresztüli ügyféllé válás az egyik legfontosabb digitális folyamatunk, aminek támogatására Product Owner kollégát keresünk. Feladatok, amik Rád várnak: a platform szolgáltatásainak napi szintű menedzselése, hibák feltárása és megoldásuk facilitálása, társterületekkel való együttműködés a szolgáltatások zavartalan működésének biztosítása érdekében, munkájuk támogatása, felmerülő igényeik becsatornázása a fejlesztési folyamatokba, a meglévő és újonnan bevezetésre kerülő szolgáltatásokhoz kapcsolódó product owner-i feladatok ellátása, banki- és jogi szabályozási környezetnek való folyamatos megfelelés biztosítása, szerződések kezelése, ügyfél visszajelzések feldolgozása, elemzése, azok termék backlogba való visszavezetése, döntéselőkésítő anyagok készítése, termék tesztelésekben való részvétel,
Projektmenedzserként az alábbi feladataid lesznek: Felelős vagy a projektkezdeményezések sikeres végrehajtásáért a tervezéstől a befejezésig, Projekttervek kidolgozása és végrehajtása a határidők és költségvetési korlátok figyelembevételével, Részt veszel a projektcsapat összeállításában és irányításában, erőforrástervezés, Rendszeres kommunikáció és jelentések készítése a projekt állapotáról és előrehaladásáról a vezetőség és az érintett felek felé, Proaktív kockázatkezelés és problémamegoldás a projekt során,
Feladatok, amik Rád várnak: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal,
Feladatok, amik Rád várnak: kis- és középvállalati ügyfél eredményes akvizíciója, akvizíciós folyamat hatékony szervezése, új ügyfelek felkutatása, tárgyalás és javaslattétel a banki termékek és azok kondícióit illetően, meglévő kis- és középvállalati ügyfelekkel való proaktív kapcsolattartás, teljes banki termékpalettából történő (többek közt: hitel és számlavezetéssel kapcsolatos termékek) értékesítés a meglévő és az új kis- és középvállalati ügyfelek számára, üzleti és keresztértékesítési lehetőségek kiaknázása, vállalkozói hitelezési megoldások előterjesztése és elemzése hiteldöntés céljából, szoros együttműködés a vállalati kapcsolattartó kollégákkal,