Téged keresünk ha, nagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten,, képes vagy nem csak kidolgozni egy akvizíciós akciótervet, hanem végre is hajtod,, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket,, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket,, képes vagy az új ügyfelek számláit megnyitni, és szívesen működsz együtt az ügyfélpontjaink tanácsadóival, hogy az új ügyfelet teljes körűen szolgáljuk ki,
Téged keresünk ha, nagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten,, képes vagy nem csak kidolgozni egy akvizíciós akciótervet, hanem végre is hajtod,, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket,, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket,, képes vagy az új ügyfelek számláit megnyitni, és szívesen működsz együtt az ügyfélpontjaink tanácsadóival, hogy az új ügyfelet teljes körűen szolgáljuk ki,
Téged keresünk ha, nagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten,, képes vagy nem csak kidolgozni egy akvizíciós akciótervet, hanem végre is hajtod,, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket,, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket,, képes vagy az új ügyfelek számláit megnyitni, és szívesen működsz együtt az ügyfélpontjaink tanácsadóival, hogy az új ügyfelet teljes körűen szolgáljuk ki,
Téged keresünk ha nagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten, képes vagy nem csak kidolgozni egy akvizíciós akciótervet, hanem végre is hajtod, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket, képes vagy az új ügyfelek számláit megnyitni, és szívesen működsz együtt az ügyfélpontjaink tanácsadóival, hogy az új ügyfelet teljes körűen szolgáljuk ki,
Téged keresünk ha nagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten, képes vagy nem csak kidolgozni egy akvizíciós akciótervet, hanem végre is hajtod, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket, képes vagy az új ügyfelek számláit megnyitni, és szívesen működsz együtt az ügyfélpontjaink tanácsadóival, hogy az új ügyfelet teljes körűen szolgáljuk ki,
Téged keresünk ha nagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten, képes vagy nem csak kidolgozni egy akvizíciós akciótervet, hanem végre is hajtod, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket, képes vagy az új ügyfelek számláit megnyitni, és szívesen működsz együtt az ügyfélpontjaink tanácsadóival, hogy az új ügyfelet teljes körűen szolgáljuk ki,
Téged keresünk ha nagy gyakorlatod van ügyfelek megszerzésében, kezelésében és mindezt szívesen csinálod napi szinten, képes vagy nem csak kidolgozni egy akvizíciós akciótervet, hanem végre is hajtod, szeretsz új ügyfelekkel megismerkedni és ezért aktívan keresed őket, egy jó beszélgetésben meglátod az ügyfél meglévő és rejtett igényeit, beazonosítod az értékesítési lehetőségeket, képes vagy az új ügyfelek számláit megnyitni, és szívesen működsz együtt az ügyfélpontjaink tanácsadóival, hogy az új ügyfelet teljes körűen szolgáljuk ki,
a bankkártya elfogadás és innovatív fizetési megoldások elfogadói hálózatának bővítése: új elfogadói kiemelt kör akvizíciója, a hozzárendelt kiemelt ügyfelekkel teljeskörű kapcsolattartás., felelősség a portfólióba tartozó ügyfelek bankkártya és innovatív fizetési megoldások tervszámainak megvalósulásáért, ennek nyomon követése és kezelése , a portfólióhoz tartozó kereskedőkkel történő kapcsolattartás személyesen, írásban, telefonon keresztül , meglévő ügyfelek szerződéseivel kapcsolatos módosítás és a szerződéssel összefüggő egyéb ügyletek kezelése, bonyolítása, nyomon követése, együttműködés a K&H Bank prémium-, vállalati- és KKV értékesítési hálózatával., a kereskedők KYC, AML felülvizsgálata,
Feladatok, amik Rád várnak: új banki termékek, folyamatok és innovatív fejlesztések pénzmosás megelőzési szempontból való támogatása;, üzleti döntések compliance és pénzmosás megelőzési szempontú támogatása, monitorozása;, pénzmosási szűrőrendszer használata, összetett ügyek vizsgálata;, üzleti területek részére önálló tanácsadás, ügyfélazonosítás, befogadás, kockázatok értékelése tekintetében;, új pénzügyi és befektetési megoldásokban compliance és pénzmosás megelőzési kockázatok felismerése, és javaslattétel azok kezelésére (elsősorban pénzmosás megelőzési területen);, az összes banki folyamat jogszabályi megfelelésből fakadó kockázatainak KBC módszertan szerinti felmérése, monitorozása, kockázatcsökkentő kontrollok kialakítására javaslattétel;, a felsővezetés, valamint vezető testületek részére készítendő riportokban való közreműködés;, KBC szakértőivel történő kapcsolattartás, részvétel a csoportszintű feladatok elvégzésében, valamint hazai implementálásában;, a KBC képzésein való részvétel, valamint a hazai compliance és pénzmosás megelőzési oktatások támogatása.,
Feladatok, amik Rád várnak: csalásra utaló adat, tény, körülmény esetén a vizsgálat lefolytatása, és amennyiben szükséges, a kijelölt hatóság felé bejelentés vagy feljelentés megtétele;, egyedi esetek kivizsgálása;, az első védelmi vonalban lévő csalásmegelőzési területekkel való együttműködés koordinálása;, helyi projektben való közreműködés, szakmai tanácsadás;, a fraud típusú kockázatok felmérése, és a kezelésükhöz szükséges akciótervek kidolgozása;, a csalásmegelőzési folyamatok, gyakorlatok rendszeres felülvizsgálata.,
MNB felé jelentendő alapvető jelentések change managementje, felügyelet, tulajdonos felé történő jelentések change managementje, jelentésszolgálati feladatok koordinálása, társosztályokkal való kapcsolattartás, komplex jelentésekben való részvétel, jelentésszolgálati keretrendszer folyamatainak kialakítása, korszerűsítése, projektekben való részvétel, projektmunka koordinálása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében , ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése , a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása ,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében, ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése, a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank prémium kkv ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása, új ügyfelek akvirálása, keresztértékesítési lehetőségek feltárása, finanszírozásukkal kapcsolatos igények becsatornázása és teljesítése az adott régió ügyfelei tekintetében , ügyféligényeken alapuló számlacsomagok, illetve tranzakcionális termékek, e-csatornák értékesítése , a Bank digitális szolgáltatásainak (mobilbank, ebank, website) teljeskörű ismerete, ajánlása és megismertetése ügyfeleinkkel, a digitális platformokon keresztül történő értékesítési lehetőségek beazonosítása és megvalósítása, gazdasági tanácsadás, banki és pénzügyi szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfelek igényeinek továbbítása az illetékes területhez, ügyfélpontban értékesíthető KKV biztosítási termékek értékesítése, aktív (hitel-, garancia-) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére, hitelügyletek bonyolítása ,
kapcsolattartás lakossági ügyfelekkel különböző elektronikus (telefon, mail, videokonferencia stb.) csatornákon keresztül, hosszú távú együttműködés kialakítására törekedve, hitel-, befektetési, biztosítási és KKV termékek értékesítése a Bank ügyfelei részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, a Bank termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos információnyújtás, egyéb banki és bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítése, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfél-reklamációk kezelése, Ha felkeltettük az érdeklődésed, és a fenti feltételeknek megfelelsz, akkor nálunk a helyed! Nem gond, ha még nem dolgoztál hasonló munkakörben, mi az alapoktól felkészítünk. Tanfolyamunk végeztével teljes körű, komplex tudású univerzális tanácsadó válik belőled. Kollegánkként 8-20 óra között csúsztatott munkavégzéssel dolgozhatsz. Meghatározott keretek között home office-ban is végezheted a munkádat.
ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás;, tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés);, számlainformáció, panaszkezelés;, fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;, beérkező e-mailek, chatek megválaszolása.,
felkutatja és meghatározza a fiókja és a fiókcsoport számára kínálkozó üzleti lehetőségeket, működteti fiókja üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési-, értékelési tevékenységét, rendelkezik munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározza a fiókja feladatait, számon kér és értékel, támogatja és együttműködik a fiókcsoportban üzleti területért (domainért) felelős fiókigazgatókkal, kapcsolatot tart a regionális támogatókkal, részt vesz az értékesítési feladatok meghatározásában, rövid és középtávú stratégiát készít elő, összhangban a fiókcsoport és a régió terveivel felel a fiókon belüli erőforrás gazdálkodásért, menedzseli a fiókszintű költséggazdálkodást, nyomon követi a fiókja fejlődését a térségi piacon felül, rendszeres konkurencia vizsgálatot végez, felelős a Bank fiókhálózatára vonatkozó infrastruktúra standardok maradéktalan érvényesítéséért, kezeli a fiókszinten megoldható reklamációkat és panaszügyeket,
Hogyan fog telni egy nap? területi vezetőként felel az ügyfélpont eredményéért, felkutatja és meghatározza az ügyfélpont és a régió számára kínálkozó üzleti lehetőségeket, működteti az ügyfélpont üzletpolitikai-, tervezési-, elemzési- és értékelési tevékenységét, rendelkezik munkaszervezési kérdésekben, a piaci igényekhez igazodó szervezeti változtatásokban, meghatározza az ügyfélpont feladatait, munkáltatói jogkör gyakorlóként számonkér és értékel, támogatja és együttműködik a régió, üzleti területért (domainért) felelős területi vezetőivel, kapcsolatot tart a regionális támogatókkal, részt vesz az értékesítési feladatok meghatározásában, rövid- és középtávú stratégiát készít elő, összhangban a régió terveivel és felel az ügyfélpontokon belüli erőforrásgazdálkodásért, menedzseli az ügyfélpont költséggazdálkodását, nyomon követi az ügyfélpont fejlődését a térségi piacon felül és rendszeres konkurencia vizsgálatot végez, felelős a Bank ügyfélponthálózatára vonatkozó infrastruktúra standardok maradéktalan érvényesítéséért, kezeli az ügyfélponton megoldható reklamációkat és panaszügyeket,