Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV tanácsadóként feladatod lesz a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása, ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel a fióki tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,
Hogyan fog telni egy napod? KKV tanácsadóként feladatod lesz a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása, ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel a fióki tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása, ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel az ügyfélpont tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,
Hogyan fog telni egy napod? a Bank KKV ügyfeleinek teljes körű kiszolgálása, ügyfélkapcsolatok kialakítása, akvizíció, proaktív értékesítés KKV szegmensen belül, befektetési, fedezetlen hitel és egyéb lakossági termékek értékesítése, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása és keresztértékesítés, aktív részvétel az ügyfélpont tervteljesítésben, egyedi kondíciós ügyletek lebonyolítása, igazolások kiadása, aktív (hitel, garancia-, stb) ügyletek ajánlása az ügyfelek részére,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról. Belgiumban nyitunk fióktelepet, a nemzetközi együttműködés szellemében keressük kollégánkat bankkártya elfogadás operációs munkatárs - rekalmációkezelés munkakörbe! Feladataid: Bankkártya elfogadó kereskedők szolgáltatással összefüggő reklamációinak és a területre beérkező kérdéseinek teljeskörű kezelése, válaszadás és az ügyfelek ezen keresztül történő támogatása. reklamációk érkeztetése, adminisztrációja meghatározott szabályok mentén és határidőn belül , reklamációk kivizsgálása a meghatározott szabályok mentén és határidőn belül , reklamációkkal kapcsolatos nyilvántartás pontos vezetése – különös figyelemmel a szabályzatban meghatározott kötelező adatok megadására , szükség esetén egyeztetés az illetékes szakterülettel/szakterületekkel (delegálás meghatározott határidőn belül , társosztály válaszainak nyomon követése , speciális problémák megoldási javaslat előterjesztése (delegálás és/vagy eszkalálás) , a reklamáció kivizsgáláshoz szükséges további adatok bekérése, egyeztetés az ügyfelekkel, társterületekkel, , a reklamáció válaszadási idejének nyomon követése, szükség esetén az ügyfelek időközi tájékoztatása a reklamáció kivizsgálásnak elhúzódásáról, a szabályok és határidők betartásával , reklamáció válaszának elkészítése és kiküldése a törvényi határidőn belül , kapcsolattartás a társterületekkel , reklamációkkal/reklamáció kezeléssel összefüggő adatszolgáltatási, statisztikai feladatok ellátása , javasaltok az ügyfelek kiszolgálásának és az ügyfélélmény javítása érdekében , nemzetközi feladatok: külföldi fióktelep- back office területének támogatása,
A belga KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt., és csehországi leányvállalata, a Československá obchodní banka, a. s. (“CSOB”) úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven működik, teljeskörű, megbízható innovatív bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít kereskedők és szolgáltatást nyújtók számára, legyen szó fizikai POS terminálról, online fizetésről, vagy felügyelet nélküli fizetési megoldásokról. Belgiumban nyitunk fióktelepet, a nemzetközi együttműködés szellemében keressük kollégánkat bankkártya elfogadás operációs munkatárs - törzsadatkezelés munkakörbe! Feladataid: Bankkártya elfogadói szerződések és kapcsolódó módosítások, megszüntetések teljeskörű adminisztrációja, beleértve az érkeztetése, ellenőrzése, előkészítése, megfelelő rendszer(ek)ben rögzítése és adminisztrációja, tovább küldése szükség esetén és ennek koordinációja, iktatása és lefűzése. kapcsolattartás (írásbeli) régiókkal, fiókokkal, társosztályokkal és központi üzletkötőkkel, POS sharing szerződés tekintetében külső szerződött üzleti partnerekkel, társbankokkal és szolgáltatókkal, társosztályok munkatársaival, valamint a kereskedőkkel. , kereskedői adatbázis karbantartása, nyomon követése , üzletkötők munkájának támogatása, ellenőrzése, és együttműködés , A POS sharing szerződést kötött Egészségpénztárakkal, egyéb szolgáltatókkal történő kapcsolattartás, új szolgáltatók kártyaelfogadói rendszerbe történő adaptálása, ennek koordinációja, valamint az Egészségpénztárakhoz kapcsolódó tevékenységek, adminisztrációs feladatainak elvégzése, egyeztetés az Egészségpénztárakkal és szolgáltatókkal , a munkakörhöz kapcsolódó új folyamatok és megoldások nyomon követése, a bevezetés során folyamatos visszajelzés a terült és a felettes vezetőnek és együttműködés és a felelős a társterületeknek. , KYC, AML feladatok elvégzése, nyomon követése és koordinálása, együttműködés a compliance területtel , felmerülő problémák megoldására javaslattétel, szükség esetén delegálása megoldó egységekhez, a megoldás nyomon követése és kommunikálása , kapcsolattartás a társterületekkel , nemzetközi feladatok: külföldi fióktelep- back office területének támogatása ,
feladatok, amik rád várnak: értékpapír forgalmazások, adás-vételek teljes körű elszámolása a hazai és nemzetközi piacokon, központi kezelésű pénzügyi intézményi, nagyvállalati ügyfelek megbízásainak végrehajtása, elszámolása, számlavezetése, értékpapír kibocsátások feldolgozása, elszámolási folyamatok nyomon követése, koordinálása, elszámolási folyamatok működési kockázatának minimalizálása, ügyfelekkel, elszámolási partnerekkel való kapcsolattartás, bankon belüli és kívüli riportok, jelentések készítése, változáskezelésben való aktív közreműködés,
Mit várunk Tőled a pozícióban? · vegyél részt a vállalati stratégia elkészítésében az élet- és nem-életbiztosítási termékmenedzsment oldaláról · biztosítsd a termékmenedzsment terület stratégiai céljainak megvalósítását · fogd össze, koordináld a termékfejlesztési, valamint a termékek teljes életciklusához tartozó folyamatokat · legyen információd az élet- és nem-életbiztosítási piacról, a versenytársak termékstratégiájáról · biztosítsad a jogszabályoknak, hatósági előríásoknak való megfelelést · alakíts ki jó együttműködést a társterületekkel, illetve a partner intézményekkel · alapvető jártasságot a digitális világban · komplex gondolkodást · kiemelkedő analitikus gondolkodást · felelős, céltudatos, problémamegoldó pozitív hozzáállást
A K&H Bank új stratégiai iránya az Ökoszisztéma alapú gondolkodás, amely a bankolási élmény következő fejlődési fázisa. Bankunk azt a célt tűzte ki maga elé, hogy ügyfeleink a mindennapjaikat megkönnyítő belső és külső innovatív szolgáltatásokat tudjanak majd igénybe venni. Mindezt releváns szolgáltatásokkal, adatalapú információk alapján, proaktív módon támogatva. Főbb feladatok: A marketing igazgatóság tagjaként a lakossági és KKV innovációs megoldások (Ökoszisztéma, KATE Coin , KATE) megtervezése és kialakítása során az alábbi feladatok várnak Rád: lakossági és KKV innovációs igények összegyűjtése, támogatás a fejlesztési igények megfogalmazásában, fejlesztések nyomon követése, ügyféligények és marketing igazgatóság képviselete az innovációs IT portfolió tervezésében és folyamatos frissítésében részvétel az innovációs képességek architektúrájának tervezésében, igények megfogalmazása, implementálásuk nyomon követése, hosszú távon működőképes, ügyféligény alapú képességek kialakítása, szinergiák lehetőségének kiaknázása a projekt portfolióban, részvétel egy hosszú távú Ökoszisztéma és KATE Coin stratégia kialakításában, vezető szerep az Ökoszisztéma és Kate Coin fejlesztési roadmap tervezésben és kidolgozásban, társterületekkel való együttműködés koordinációja (Szegmens marketing, KATE csapat, Lead management csapat, Innovációs igazgatóság) a projektek tervezése és implementálása során , stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése,
KBC Group, the parent company of the Hungarian K&H Bank, is a leading European financial group with a focus on providing bank-insurance products and services to retail, private banking, SME and mid-cap clients, in our core countries: Belgium, Czechia, Slovakia, Hungary and Bulgaria. IT Management decided on a nearshore HR strategy based on 3 locations: the core internal workforce is based in Belgium, Czech Republic and in Hungary. Therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries. The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation. We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience.
Ha érdekel a tőzsde világa, kíváncsi vagy miként működik az egyik vezető, hazai és nemzetközi kapcsolatokkal is rendelkező befektetési banki szolgáltató, szeretnél innovatív és agilis csapat tagja lenni, kihívást jelentenek a komplex digitális és üzleti problémák, akkor nálunk a helyed! Miért fontos, amit csinálni fogsz? Üzleti affinitásoddal és digitális technikai tudásodnak köszönhetően új igényeket fogalmazhatsz meg cégünk digitális platformjainak fejlesztésére, majd részt vehetsz azok tesztelésében és kommunikációjában, Munkáddal hozzájárulhatsz az ügyfélélmény fejlesztéséhez, Napi szinten egyeztetsz cseh kollégáinkkal digitális fejlesztésekről, Mit tanulhatsz nálunk? Elejétől a végéig ráláthatsz a működésünkre, tudni fogod, hogy mi, mivel és hogyan függ össze egy olyan pénzügyi rendszerben, amit folyamatosan ügyfelek ezrei használnak, Betekintést nyersz az értékpapír kereskedés világába, folyamatosan fejlesztheted tőkepiaci ismereteidet, Együtt kísérletezzük ki, hogyan tudjuk a komplex folyamatokat leegyszerűsíteni, javaslatot teszünk fejlesztésekre és automatizálásra,
A K&H Bank innovációs csapatának célja, hogy ügyfeleink minél szélesebb körű, mindennapjaikat megkönnyítő célokra tudják használni a digitális felületeinket, mindezt megbízhatóan és magas minőségben. Ha Te is szeretnéd formálni a K&H mobilbank innovatív digitális szolgáltatásait, jelentkezz hozzánk digitális termékelemzőnek. Miért érdemes csatlakozni hozzánk? Izgalmas kihívások: Dolgozz egy dinamikus csapatban, ahol minden nap új lehetőségekkel és kihívásokkal találkozhatsz., Innováció és fejlődés: Légy részese a legújabb digitális fejlesztéseknek és járulj hozzá a banki szolgáltatások jövőjének alakításához., Ügyfélközpontúság: Segíts abban, hogy ügyfeleink a lehető legjobb digitális élményt kapják, és mindennapjaik könnyebbé váljanak., feladatok, amik rád várnak: a platformot érintő fejlesztési ötletek előzetes üzleti elemzésében való részvétel (benchmark, piackutatás), új fejlesztések részletes üzleti és funkcionális specifikációja, business concept elkészítése, product ownerek támogatása a user storyk megírásában, társterületekkel való egyeztetés lebonyolítása, igényeik felmérése, elemzése és a megoldásba való beépítése, product ownerek támogatása az igény megvalósításához szükséges egyéb feladatokban (pl. jogi és banki szabályoknak való megfelelés biztosítása, ügyfélkommunikáció), az üzleti koncepciók kidolgozása során UX/UI designerekkel való együttműködés, szakmai döntéselőkészítő anyagok készítése, tesztelésekben való részvétel,
MUNKAKÖR CÉLJA:A vállalati architektúra tervezése, megszervezése, irányítása és felügyelete a bank üzleti céljainak teljesülése érdekében. Felelős a nagy horderejű architektúra döntések meghozataláért, és az informatikai és üzleti stratégiák koherenciájának és integrációjának biztosításáért a szervezeten belül., FŐ TEVÉKENYSÉGEK: Részvétel a vállalati architektúra csapat működési rendje által definiált Vállalati Architektúra szolgáltatások biztosításában, Részvétel a Vállalati Architektúra tervezési módszertanainak, irányelveinek és szakmai iránymutatásainak kidolgozása, Stratégia készítés és a stratégiai céloktól való eltérés jelzése, stratégiai döntés előkészítő anyag összeállítása, A bank üzleti stratégiájához illeszkedő banki vállalati architektúra tervezése, A banki termékeket és szolgáltatásokat közvetlenül vagy közvetve kapcsolódó üzleti és informatikai igények felmérése, konzisztencia vizsgálata, alternatív megoldásokat tartalmazó megvalósíthatósági tanulmány készítése, Üzleti területekkel történő magas szintű szakmai kapcsolattartás, hosszú távú vállalati architektúra irányok közös meghatározása, Közreműködés az üzleti stratégiára alapozott IT Stratégia készítés és aktualizálás folyamatában, a célkitűzések teljesülésének, az operatív célok és döntések stratégiához való illeszkedésének nyomon követésében, Aktív részvétel a meghatározott a stratégiai irányok szervezeten belül történő elfogadásának folyamatában, Nemzetközi trendek, banki IT fejlődési irányok figyelése a vállalati architektúra tekintetében, Projektek végrehajtásának architektúra felügyelete a Solution Architect segítségével a vállalati architektúra alapelvek mentén, , FELADATOK: Részvétel a Vállalati Architektúra szakterület munkájában, Előterjesztések, szakértői jelentések készítése a szakterület részére, Vállalati architektúrával kapcsolatos jelentések, szakértői vélemények készítése, szakértői támogatás nyújtása, Alkalmazás architektúra és szolgáltatások nyilvántartásának kialakításában való részvétel és a nyilvántartási adatok karbantartása, Szakmai, döntés előkészítő anyagok prezentálása felső vezetői szinten, Az üzleti döntések meghozatalához szükséges adatok szolgáltatása, ,
A régiós partnertámogató folyamatos kapcsolatot tart a területén működő értékesítési partnerekkel., A kapcsolattartás során rendszeresen egyeztet a partnerekkel, felméri azok támogatási igényét az alábbiak szerint:, az oktatási igényükről, az oktatási anyagokról,, az oktatásokról és az előadásokról,, az ügynöki vizsgakötelezettségek teljesítéséről,, folyamatban lévő ügyleteikről,, fióki kapcsolattartásról,, tervezett rendezvényeikről,, új irodák megnyitásáról vagy bezárásáról,, bankkal való együttműködésről,, termékeinkről, akcióinkról,, ügynökeik elégedettségéről, javaslatairól,, tervezett belső inszentívekről., Partneri tárgyalásokon, illetve szakmai napokon való részvétel., Termék, eljárás rendek magas szintű ismerete., Amennyiben az értékesítési partner felől kérésként oktatási igény vagy rendezvényen való megjelenés fogalmazódik meg, akkor a régiós partnertámogató feladata mind a koordinálást megszervezni, mind az oktatást vagy az előadást megtartani. , Bankfiókokkal való kapcsolattartás, egyeztetés (ügynöki hitelek, termékek nyomon követése, gondozása, szükséges fióki támogatás biztosítása, ügynöki kapcsolattal nem rendelkező fiókok támogatása új kapcsolatok kialakításában)., A partneri onboarding sikerességének biztosítása., Támogatás az új fióki partnerkapcsolatok kialakításában és a meglevő kapcsolatok megerősítésében., Régiós és fióki megbeszéléseken való részvétel (RIB-BSS, hitel domain értekezlet, illetve egyéb) felkérés esetén., A régiós partnertámogató köteles ellátni támogatói feladatait a hozzá tartozó földrajzi területen kívül is a Megbízó utasítására, valamint az üzleti tervek elérése érdekében., Más régiós partnertámogató helyettesítése szabadság, betegség és egyéb távollét esetén., A Megbízó igénye szerinti rendszerességgel köteles beszámolni Megbízott a maga által végzett tevékenységről az Értékesítési partnerek főosztály vezetőjének.,
Main tasks As member of the Business Development Team supports the Business Banking Division in designing and reaching its strategic goals by: developing and managing the family business activity track, preparing supportive materials for the management of Business Banking Divison, executing / monitoring the related tasks, (including eg. event organisation, marketing activities), acting as a member of family business related solution team, owning and managing relationship with family business owners i.e. business banking clients & targets, KBC Group banks, institutions, experts, associatons related to family businesses, responsible for corporate market research in cooperation with an external market research company,
A biztosító portfóliókezelő rendszerének fejlesztése COBOL nyelven, mainframe környezetben, Interface fejlesztés, XML kezelés, XSD és WSDL tervezés, Webservice-ek fejlesztése és MQ-alapú kommunikáció kezelése, Kiajánlott webalkalmazásokhoz kapcsolódó funkciók fejlesztése, SQL scriptek írása, Fejlesztői tesztek elvégzése, Dokumentációk elkészítése, átadása az üzemeltetés számára, Együttműködés rendszerszervezőkkel és üzleti elemzőkkel, A fejlesztési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése,
Csatlakozz hozzánk Folyamat automatizációs Product Owner-ként, és alakítsd a jövőt velünk! A K&H Bankcsoport elkötelezett a legújabb üzleti folyamatautomatizálási eszközök, mint például a Power Automate és AI technológiák használatában, hogy növelje hatékonyságát és javítsa az ügyfél- és munkatársi elégedettséget. Most lehetőséged van csatlakozni hozzánk, és részt venni ebben az izgalmas utazásban! Miért érdemes csatlakozni hozzánk? Innováció és kreativitás: Ha szenvedélyesen érdekel az üzleti folyamatok optimalizálása és szeretsz kreatívan gondolkodni, itt a helyed!, Valódi értékteremtés: Dolgozz olyan projekteken, amelyek valódi értéket teremtenek, és irányítsd a változásokat, ne csak kövesd őket!, Biztonság és stabilitás: Élvezd egy belga nagybank biztonságát, miközben kimozdulsz a komfortzónádból!, Fiatalos és dinamikus csapat: Csatlakozz egy kezdeményező, pörgős és befogadó csapathoz, akik alig várják, hogy új kollégákkal bővüljenek! , Feladataid lesznek: Folyamatautomatizációs eszközök megismerése, implementálása és terjesztése a bankcsoporton belül., Üzleti értékteremtés biztosítása szorosan együtt dolgozva az üzleti területekkel és IT fejlesztőkkel., Üzleti igények értelmezése és megvalósítható „story”-kra bontása 2 hetes sprintekben., Scrum fejlesztő csapatok munkájának megtervezése, priorizálása és napi szintű nyomonkövetése. , Légy részese egy dinamikus csapatnak, amely az üzleti folyamatokat hatékonyabbá és fenntarthatóbbá teszi! Várjuk jelentkezésed!