Folyamatmenedzser és üzleti elemző munkatársaink mindennapi feladatainak támogatására keresünk gyakornokot a K&H Bank Ügyféladat és applikációs menedzsment osztályára. Ha szeretnél jobban belelátni egy bank működésébe, érdekel az ügyfél adattisztítás és a Digi projektünk és szélesítenéd adatelemző ismereteidet, akkor ne habozz, jelentkezz! Fő feladatok: ügyfél adatokhoz kapcsolódó rendszer felmérések, ügyfél adattisztítás adminisztrációk elvégzése, Digi projektek megismerése, támogatása, napi riportok, lekérdezések futtatása,
KBC Bank, the parent company of the Hungarian K&H Bank, provides banking services in 5 European countries.The international IT solutions of the banking group, covering several European countries, takes place with Hungarian and Belgian colleagues in Hungary and Belgium, therefore not only our services are international, but also our teams. Our responsibilities range from day-to-day operation to application development and its operation.We are constantly expanding the Hungarian side of the team, which is why we are looking for enthusiastic, motivated new employees with junior, medior or possibly senior work experience. What the team is doing: Responsible for the KBC cloud platform.
Téged keresünk ha: ha frissdiplomás vagy, vagy rendelkezel tőkepiaci képzéssel és érdekel a befektetések világa és már szereztél is valamennyi tapasztalatot ilyen téren; mi segítünk, hogy feketeöves befektetési szakértővé válj, ha jelenleg univerzális tanácsadóként dolgozol, és szívesen tanulnál, fejlődnél prémium banki tanácsadói irányba, örömmel várjuk jelentkezésed, már ma a jövő ügyfélkiszolgálását szeretnéd nyújtani, az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásához szívesen sajátítod el a befektetési szakma, és a prémium ügyfélkezelés rejtelmeit, érdekel, hogyan működik a befektetés világa és szívesen mélyedsz el az ügyfelek portfóliónak rejtelmeiben, nem ijedsz meg az új ügyfelekkel való kommunikációtól, kapcsolatfelvételtől, ,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése és keresztértékesítés, ügyfélátirányítás az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás és szakmai támogatás biztosítása az ügyfélponthoz tartozó hitelügynökök részére, valamint részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése és keresztértékesítés, ügyfélátirányítás az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás és szakmai támogatás biztosítása az ügyfélponthoz tartozó hitelügynökök részére, valamint részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése és keresztértékesítés, ügyfélátirányítás az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás és szakmai támogatás biztosítása az ügyfélponthoz tartozó hitelügynökök részére, valamint részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése és keresztértékesítés, ügyfélátirányítás az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás és szakmai támogatás biztosítása az ügyfélponthoz tartozó hitelügynökök részére, valamint részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? ingatlanfedezet mellett nyújtott hiteltermékek értékesítése meglévő, és új ügyfelek részére, lakossági banki tranzakciók lebonyolítása, lakossági termékek keresztértékesítése, lakossági termékekkel kapcsolatos tanácsadás, folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyfélreklamációk kezelése,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyféligényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése és keresztértékesítés, ügyfélátirányítás az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás és szakmai támogatás biztosítása az ügyfélponthoz tartozó hitelügynökök részére, valamint részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? Jelzáloghitel-tanácsadóként a következő feladataid lesznek: ügyféligények, értékesítési lehetőségek beazonosítása, minőségi ügyfél-igényfelmérés, proaktív értékesítés, tájékoztatás, tanácsadás, ügyfélkockázatok felmérése, bonyolultabb, mélyebb szakmai tudást igénylő hitelügyletek lebonyolítása, bankcsoporti termékek értékesítése, keresztértékesítés, ügyfél átirányítása az illetékes banki tanácsadókhoz, szakterülethez, ügyfél- / külső értékesítési partner akvizíció, szabályozásban bekövetkezett változások nyomon követése, kapcsolattartás, szakmai támogatás biztosítása a fiókhoz tartozó ügynökök részére, részvétel ügynöktalálkozók szervezésében,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,
Hogyan fog telni egy napod? KKV banki tanácsadóként feladatod lesz, hogy: ápold és fejleszd a meglévő KKV ügyfélkapcsolatokat az ügyfelek teljeskörű kiszolgálásával személyesen és telefonon, új ügyfelekkel vedd fel a kapcsolatot és meggyőzd őket a Bank KKV és lakossági termékeivel/szolgáltatásaival kapcsolatban, segítsd ügyfeleidet a digitális megoldásaink használatában és a hiteligényeik kielégítésében, kezeld az ügyfélreklamációkat,