A lakossági és mikro KKV ügyfelek magas szintű kiszolgálását, egységes ügyfélélmény kialakítását és biztosítását támogató direkt ügyfélkommunikáció menedzselése és ezáltal az adott ügyfélszegmensben meghatározott üzleti célok elérésének biztosítása a következő feladatok végrehajtása során: Ügyfélutak tervezése és implementálásuk koordinálása, Ügyfélutak folyamatos nyomon követése, finomhangolása az ügyfélviselkedések alapján, Ügyféligények feltárása, Üzleti igények megfogalmazása üzleti célú elemzésekhez, célszegmens kereséshez, Ügyfél képviselete a digitális értékesítési folyamatok tervezésében, kialakításban, Alportfóliók, célszegmensek átfogó, mély ismerete, Közreműködés az ügyfélportfólió változásának, szegmentációjának folyamatos felügyeletében, monitorozásában, aktivitástervek alszegmensekre vonatkozó kialakításában, Stratégiai és üzleti döntés előkészítéshez előterjesztések, háttéranyagok készítése,
Hogyan fog telni egy napod? Vezető univerzális tanácsadóként az ügyfélponton dolgozó univerzális tanácsadók munkájának koordinálásával, kimagasló értékesítési tevékenységed által a munkatársak szakmai támogatásával, fejlesztésével, az ügyfélpont szabályos működésének ellenőrzésével, operatív tevékenységének összefogásával, szabályozásban bekövetkezett változások nyomonkövetésével, munkatársak tájékoztatásával,, felismered és megérted a lakossági, valamint a kis-és középvállalkozói ügyfeleink igényeit és megtalálod számukra a legmegfelelőbb hitel, biztosítás és befektetési lehetőségeket, gyorsan és precízen megoldod a felmerülő problémákat, szem előtt tartva az ügyfeleink elégedettségét--, a csapat aktív tagjaként együttműködsz a munkatársaiddal az egyre jobb eredmény eléréséért és élvezed a közös sikereket, feszes határidők, komoly elvárások mellett, hosszú távon is megfelelően tudsz teljesíteni és ügyfélközpontúan viselkedni egy dinamikus környezetben,